بازدید 4162

تکرار مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در مدارس اردبیل

مدیرکل امنیتی، انتظامی و اتباع خارجی استانداری اردبیل از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در تعدادی از مدرسه اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ 08 April 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، علی محبوبی‌پور در جریان بررسی آخرین وضعیت مسمومیت دانش‌آموزان اظهار کرد: صبح امروز دانش‌آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه  ۱۲ مدرسه در اردبیل درگیر مسمومیت شدند که در کل ۱۷۵ دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان‌های اردبیل انتقال داده شدند.

مدیرکل امنیتی، انتظامی و اتباع خارجی استانداری اردبیل بیان کرد: عمده این مسمومیت‌ها در ۲ مدرسه، خلبان ذاکر و معراج رخ داده و در تعدادی از مدارس نیز به‌صورت جزئی بوده است.

محبوبی پور خاطرنشان کرد: حال تمامی این دانش‌آموزان در حال بازگشت به شرایط عادی بوده و خوشبختانه اتفاق حادی رخ نداده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
دوباره که شروع شد
تا عوامل خبیث این کار به دار مجازات آویخته نشند داستان ادامه داره . فقط مدارس دخترانه هدف قرار میگیرد و به دنبال احیای دوباره آشوب و ناامنی میباشند .
یکی با ماست حمله میکنه (بعد هم آن بانوان محترم دستگیر می‌شوند) یکی هم حمله شیمیایی می‌کند، کسی هم جرات دستگیری حمله کننده را ندارد. اینجا کجاست که با مردمش اینطور رفتار میکنند ؟
ماشین های گرانقیمت اگر کارت سوختشان باطل شود یک میلیارد دلار جمع میشود که با این بودجه میتوان ده هزار دانشگاه و مدرسه ساخت.... جریمه راهنمایی و رانندگی اگر متناسب شود با وضعیت مالی راننده یک میلیارد دلار جمع میشود که با این بودجه میتوان ده هزار مدرسه برای فرزندان پرسنل ناجا ساخت
فقط حجاب ولاغیر
شرم آوره واقعا، زیاد خوش بین نباشید ملت تا ابد خودشو به خواب بزنه
فعلامبارزه باحجاب اختیاری مهمه
انشاا... که حجاب خود را در حال خفگی حفظ کرده باشند
پس می خواستین چند نفر بمیرند تا اتفاق خاصی باشه چرا دلیل این مسمومیت ها پیدا نیست
چه دروغ و چه راست باشد باید سیستم برای اینکه حادثه تلختری روی ندهد باید میدان داری و برنامه ریزی مانند حضور والدین در مدارس و کلاس ها را در کل کشور اجرا کند مردم ناراحت و در اضطرات هستند و از بی تفاوتی مدیران ناراحت هستند ریزش از رفتار مدیران سرعت گرفته سرمایه اجتماعی در قالب به بعدش تحت تاثیر منفی قرار گرفته است مدیریت بحران از دست خارج خواهد شد برید هم گام دانش اموزان و والدین موضوع را حل کنید
تا عاملان مسمومیت اعدام نشوند این غائله ادامه داره
جناب سردار رادان
همانطور که طبق درخواست برادران ارزشی برای مقابله با بی حجابی سریعا وارد عمل میشوید از طرف مردم ایران میخواهیم در مورد مسموم سازی فرزندان ایران وارد عمل شوید
الان دنبال بی حجابها هستن.امنیت داریم
اگر یک آمر به معروف آنجا بود و بچه ها هم آموزش می دیدند که باهاش بد رفتاری کنند، آن وقت مدرسه به سرعت پلمپ می شد و این همه مسمومیت هم رخ نمی داد. چرا هنوز کسی از هوش غیر مصنوعی استفاده نمی کند.
وی افزود: متاسفانه در این حادثه ۱۲ مدرسه در اردبیل درگیر مسمومیت شدند که در کل ۱۷۵ دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان‌های اردبیل انتقال داده شدند.


تمام ارگان های تامین کننده امنیت باید این مورد را پیگیری کنند چطور از قبل از عید تا الان دستگیر نشدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی