بازدید 3116
۳

وداع تهرانی‌ها با شهیدان حیدری و مهقانی

مراسم وداع با پیکر شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی شب گذشته با حضور جمع کثیری از مردم در معراج شهدای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 04 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، مراسم وداع با پیکر‌های مطهر شهدای مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفرآبادی» شامگاه روز دوشنبه ۱۴ فروردین در معراج شهدای تهران برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت ۲۱ آغاز شد، پیکر‌های شهدا در میان انبوه جمعیت وداع کنندگان و خانواده شهدا، در حسینیه معراج الشهدا وداع شد. سینه زنی و نحوه خوانی با حضور مردم تا پاسی از نیمه شب ادامه یافت.

شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه چند پیش مورد حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق قرار گرفتند. در این حملات میلاد حیدری به شهادت رسید و مقداد مهقانی پس از تحمل جراحات فراوان، شامگاه روز ۱۲ فروردین به همرزمان شهید خود پیوست.

مراسم تشییع پیکر این شهدا امروز سه شنبه ۱۵ فروردین تا ساعتی دیگر در میدان آئینی امام حسین (ع) تهران برگزار می‌‎شود و پیکر‌های شهدا پس از تشییع برای تدفین به سمت زادگاهشان منتقل خواهد شد.

برای مشاهده گزارش تصویری مراسم وداع با پیکر‌های مطهر شهدای مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفرآبادی» می‌توانید از طریق این پیوند مراجعه کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آه .....
مبارک باشد. شهادت ایشان را به خانواده هایشان تبریک میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
بیش باد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم