بازدید 2665

واکنش وزیر ورزش به دوشغله‌شون ۲معاونش

کد خبر: ۱۱۵۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 13 December 2022

حمید سجادی در حاشیه انتخابات کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: زمانی که معاون وزارت ورزش بودم، سوره کوثر را به منتخبین مجامع تقدیم می کردیم. به اعضای جدید کمیته ملی پارالمپیک تبریک می گویم، همچنین به خسروی وفا به خاطر زحماتی که در طول سال‌های گذشته متحمل شده، خسته نباشید می‌گویم. قول می‌دهم همه توان و ظرفیت را در اختیار بگذاریم تا دل مردم و رهبر را شاد کنید.

او خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی طی روزهای گذشته تمام شد و هم اکنون پولاد مردان در کلمبیا به دنبال افتخارآفرینی هستند، این گردونه افتخارآفرینی ادامه دارد. امیدوارم پرچم ایران در تمام عرصه‌های ملی و بین المللی بالا برود.

وزیر ورزش ادامه داد: امیدوارم در چهار سال پیش‌رو توفیقات در کمیته پارالمپیک ادامه داشته باشد. البته نباید قانع باشیم و همه باید به سهم خود در همه عرصه‌های ورزش نقش آفرینی کنیم.

او خاطرنشان کرد: بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در پیش است و نیاز به حمایت و برنامه‌ریزی دقیق تر داریم، امیدواریم موانع کمتری بر سر راه المپیک و پارالمپیک باشد.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون‌ها و انجمن‌ها باید به بخش معلولان توجه ویژه‌ای کنند، درست مثل تکواندو و تنیس روی میز. امیدوارم در سایر فدراسیون‌ها نیز این بخش را فعال کنیم تا کمک کمیته پارالمپیک باشند و یک خروجی خوب شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، سجادی همچنین در جمع خبرنگاران بیان کرد: جلسه خوبی برگزار شد  و سکان هدایت به دست نایب رییسِ آقای خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک واگذار شد و با رای ارزشمند اعضای مجمع، آقای کارگری انتخابات شدند. به بقیه افرادی که برای پست های دیگر انتخاب شدند نیز تبریک می‌گویم. مجمع انتخاباتی بدون حاشیه‌ای بود که این هم نشان از نوع مدیریت، ریل گذاری و پایبندی به ارزش ها است. افراد رقابت سالمی داشتند.

او افزود: سال آینده کار مهمی برای حضور در بازی های پاراآسیایی داریم. همانطور که آقای خسروی وفا عنوان کرد، برنامه ریزی ها با حضور خود آقای کارگری شده و حتی بخشی از خرید ها هم انجام شده است و نیاز به برنامه‌های عملیاتی و بازرسی های فنی و گزینشی‌هایی نهایی برای تعیین رشته ها است.

تیم جدید ادامه دهنده همان راه است.  نفرات جدید کار مهمی را در پیش دارند بعد از بازی های پاراآسیایی برای حضور در پارالمپیک پاریس آماده می شوند. خیلی هم زمان زیادی باقی نمانده است و مثل برق  و باد می گذرد. امیدوارم آنچه در پاراآسیایی اتفاق می‌افتد پرش خوبی برای حضور در پارالمپیک پاریس باشد.

سجادی در مورد انتخاب دو معاون خود به عنوان نواب رییس پارالمپیک و اینکه مشغله آنها از این پس بیشتر می شود، نیز گفت: با نظر  شما موافقم. هم مسئولیت ها را سنگین می کند و هم وقت بیشتری را از عزیزان می گیرد. نقطه قوت این است که آنها در پارالمپیک، ستاد بازی ها، وزارت ورز ش  و ستاد کمیته ملی المپیک عضو هستند. کار سنگین است امیدوارم با این حضور بتوانند مفید تر از گذشته باشند. انتخاب دو معاون به عنوان نواب رییس کمیته ملی پارالمپیک را حتما به فال نیک می گیرم و مطمئن هستم اثر بخشی خواهند داشت.

او در مورد عدم استقبال از تیم والیبال نشسته در فرودگاه گفت: وظایف خودمان را سعی می کنیم انجام بدهیم و بچه های والیبال نشسته نگران نباشند. مجددا به آنها تبریک می گوییم و تشکر می کنیم. اگر استقبال در فرودگاه در شان آنها انجام نشد، عذرخواهی می‌کنم و سعی می‌کنیم دیگر این اتفاقات از سوی وزارت ورزش رخ ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی