بازدید 8618
مدیررسانه ایرانی فقط مسوول رسانه‌های داخلی در قطر است!

مشاور خصوصی کی‌روش به تیم ملی برگشت! / یک پرتغالی مدیا آفیسر بین‌المللی ایران در جام‌جهانی شد

کد خبر: ۱۱۵۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ 15 November 2022

سردبیر سابق روزنامه رکورد پرتغال بار دیگر هدایت امور رسانه‌ای تیم ملی به خصوص در حوزه رسانه‌های خارجی را برعهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالیکه حساسیت های رسانه‌ای به دلیل وقایع دو ماه اخیر ایران، به اوج خود رسیده است، کارلوس کی‌روش بار دیگر به روال قبلی خود بازگشت و ساز مستقل زد و فدراسیون فوتبال هم همچون ادوار گذشته تنها تماشاگر است!

امروز در اقدامی انتقاد برانگیز ، مدیر رسانه‌ای شخصی کارلوس کی‌روش به جمع یوزها در قطر اضافه شد و در اولین نشست خبری مرد پرتغالی، نخستین حاشیه های سوالات سیاسی از سوی رسانه های خارجی به خصوص خبرنگار انگلیسی کلید خورد.

پسرخوانده کی‌روش باردیگر به تیم ملی ایران آمد!

گفته می‌شد کی‌روش در دوره جدید حضورش در راس تیم ملی فوتبال ایران، از تک‌نوازی گذشته دست می‌کشد و تحت اطاعت فدراسیون فوتبال در خواهد آمد اما بار دیگر برخی حرکات منحصر بفرد این مربی پرتغالی شروع شد.

پیش از شروع تمرین امروز فیلیپه سانتوز پرتغالی فردی که قبلا در جام ملت های آسیا به عنوان مشاور رسانه ای تیم ملی فعالیت می کرد و روابط خاص کی‌روش با وی شهرت داشت، بعنوان دست راست کی روش در نشست خبری صندلی مدیا آفیسری را اشغال کرد تا از امروز رسما کار خود را آغاز کند.

این فرد احتمالا همان شخصی است که پیام کی‌روش به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را در حالی که اسکوچیچ هنوز سرمربی تیم ملی بود، در صفحه اجتماعی او منتشر کرد و کی‌روش هم به رغم انتقادات از این حرکت غیرحرفه‌ای دفاع کرد.

فیلیه در این عکس از سمت چپ با لباس رسمی تیم ملی در سالن کنفرانس حضور دارد و طبق اطلاعات دقیق کسب شده توسط خبرنگار تابناک دلیل اینکه تا امروز کنار تیم ملی فوتبال آفتابی نشده بود، این بود که او تنها در حوزه ارتباط به رسانه های بین‌المللی مسوولیت دارد و حیطه محسن معتمد کیا،  به رابطه تیم ملی با رسانه‌های محلی یا لوکال محدود شده است!

محسن معتمد کیا مشاور وزیر ورزش و مدیرکل اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، که با آمدن کی‌روش او نیز به تیم ملی برگشته است ، تا چندساعت پیش با حفظ سمت مدیر رسانه ای رسمی تیم ملی فوتبال ایران شناخته می‌شد اما حالا معلوم شده فیفا و رسانه های بزرگ جهانی ، او را به این سمت نمی شناسند!

حین برگزاری مسابقات بین او و فیلیپه تنها یک نفر می تواند پشت میز نشست های خبری بنشیند و دیگر مثل امروز در کمپ اختصاصی تیم ملی در قطر نمی‌توان هر دو نفر را کنار کی‌روش دید!

حال سوال اساسی از مهدی تاج و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و حتی وزیر ورزش این است که مسوولیت اتفاقات احتمالی و سوژه های رسانه های عربی و غربی درباره تیم ملی ایران را چه شخصی خواهد داد؟

آیا جایگاه مهم مدیریت رسانه تیم ملی جایی است که زیر بار انحصار و قدرت کی‌روش رفت و همه چیز را به یک خارجی سپرد که مشخص نیست نسبت به مسوولیت خطیرش توجیه شده یا خیر؟

آیا مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی در قطر که با فشار بسیار این جایگاه را از رضاییان گرفت، فقط تماشاگر بوده یا از قبل در جریان این تصمیمات قرار داشته است؟ اگر می دانست و واکنشی نشان نداد قطعا مسوول هرگونه اتفاق احتمالی آتی در حوزه ارتباطات رسانه ای تیم ملی است و اگر نمی‌دانست هم باید پذیرفت که برای این جایگاه مناسب نبوده و بهتر بود اجازه می‌داد افراد واجد شرایط که بتوانند سرمربی سرشناس و شایسته تیم ملی را در حیطه اختیارات خودش کنترل کنند، به ایفای نقش بپردازد.

 

قطعا سایت تابناک از حضور کی‌روش در تیم ملی، تجربه مثال‌زدنی او در تورنمنت‌های بزرگ، دانش فنی او و همچنین اعتماد بازیکنان به توان و نظم او خرسند است و حامی مرد پرتغالی در تاریخ‌سازی با ملی‌پوشان در جام‌جهانی قطر است اما معتقدیم در سلسله مراتب فدراسیون فوتبال و تیم ملی، هر فرد باید در حد و اندازه خود تصمیم گرفته و اقدام کند و زیاده روی همچون سنوات قبل برای مجموعه تیم ملی زیانبار خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی