بازدید 3229

تداوم بارش‌ها تا روز یکشنبه

کد خبر: ۱۱۴۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 12 November 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان،‌ امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران و غرب استان‌های اصفهان و فارس بارش باران پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه است و در ارتفاعات و نقاط سردسیر به صورت بارش برف رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به بارش باران در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران ادامه داد: بارش‌ها امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، جنوب اصفهان و لرستان از شدت بیشتری برخوردار است و فردا از شدت بارش‌ها در این مناطق کاسته می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در استان‌های ساحلی خزر، مناطقی از استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران را شاهد هستیم، افزود: روز یکشنبه در شرق دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات کرمان، یزد و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های مرکزی، قم، لرستان، چهار محال و بختیاری بارش پراکنده را انتظار داریم.

نقشینه با اشاره به اینکه روز دوشنبه برای ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان بارندگی پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور شاهد جوی آرام هستیم، اظهار کرد: روز سه‌شنبه با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی ایران به تدریج در غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر رخ می‌دهد و در این شرایط بارش‌ها مجدد آغاز می‌شود.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: امروز در تهران انتظار بارش پراکنده باران را داریم و بیشینه دما در پایتخت به ۱۶ درجه و کمینه دما به ۹ درجه می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج