بازدید 42875
۲

کی‌روش و ساوت‌گیت و چرخ بازیگر!

بهمن اسدی
کد خبر: ۱۱۳۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 10 September 2022

آن روزها که این دو مربی در لیگ جزیره با حال و هوایی متفاوت با امروز جدال داشتند کمتر کسی پیش بینی می کرد که این دو از دو نسل مختلف در جام جهانی آن هم در حاشیه خلیج فارس و کشوری به کوچکی قطر مقابل هم قرار بگیرند.

اگر تصور سرمربیگری ساوت گیت برای انگلیس دور از ذهن نبود اما حضور کی روش با آن همه جار و جنجال و پس از جدایی از تیم ملی ایران باور کردنی نبود.
این باور و خبر حتی تا چند روز پیش خنده دار بود اما چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد.

کی‌روش و ساوت‌گیت و چرخ بازیگر!
فوتبال ما اگرچه به زعم عده ای روال منطقی ندارد اما شاید دست های ناپیدا باعث می شوند تا از خجالت عده ای بیرون بیاید.
کی‌روش خود را از فوتبال ما سرتر و طلبکار فرض می‌کرد و امروز با این اتفاق بدهی‌اش به این فوتبال چند برابر شد.
او که شاید ادعا می‌کرد تیم ملی ما را با درایت و دانش و نظم و برنامه خاص خودش به دو جام جهانی پیاپی برده، اکنون به چشم می‌بیند بدون حضورش و با یک مربی بدون سابقه ساده‌تر از دوران خودش آن هم با بحران بزرگی به نام ویلموتس راهی جام جهانی شده است.

همین فوتبال بهمریخته و دیمی ما ، دست کی‌روش را با همه گنده گویی‌ها و حقوق کلان( که بخشی از آن را از طریق ناصحیح و شکایت ناحق گرفته) و با خود به جام‌جهانی می‌برد تا با سه دوره حضور با ایران برای خود «رزومه» تاریخی بسازد و به رکورد پنج دوره تاریخی در ادوار این جام تکیه بزند. 

آقای کی روش تو به شدت به فوتبال ما بدهکاری! مثل ویلموتس و بسیاری از مربیان دیگر خارجی که پول کلان گرفتید و یک دهم آن کارایی نداشتید.
شما و کاسبانی که از طریق شما به نان و نوا رسیدند حتما باید بخاطر رفتار خارج از احترام و معامله با آبروی فوتبال ملی، روزی پاسخگو باشید. امیدوار باشید که این پاسخگویی در این دنیا باشد که شاید راه فراری پیدا کنید. هرچند امیدواریم با صعود در جام جهانی، شکست آمریکا و هر چیز دیگری که مردم خسته ما را خوشحال کند، بخشی از بدهی خود را به این مرز و بوم ادا کنید که اگر نکنید صورتحساب تان سر به فلک خواهد کشید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲
باش
بازم دفاع اتوبوسی شرع میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی