بازدید 8996
۲

رونمایی از درگاه خدمات الکترونیکی ثبت‌احوال

درگاه خدمات الکترونیکی ثبت احوال صبح امروز (یکشنبه ۱۳ شهریور ماه) با حضور وزیر کشور رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ 04 September 2022

ربه گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال و معاون وزیر کشور با اشاره به رونمایی از درگاه خدمات الکترونیکی این سازمان گفت: در این درگاه خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام و درخواست کارت ملی ارائه خواهد شد.

وی در این باره افزود: اولین نسخه خدمات الکترونیکی به‌صورت موبایلی است که در دسترس همه مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان ثبت احوال و معاون وزیر کشور بیان کرد: علاوه بر اطلاعات فردی هر شخص که در این درگاه قابل‌مشاهده است، خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت ملی، درخواست گواهی تجرد و تغییر نشانی نیز در این درگاه به افراد ارائه خواهد شد و البته خدمات الکترونیکی ما در نسخه‌های بعدی توسعه پیدا خواهد کرد. 

کارگر با اشاره به اینکه برخی از خدمات ما برون‌سپاری شده گفت: ما برای تسهیل دسترسی مردم به این نوع خدمات، صدور شناسنامه‌های المثنی را طی یک سال گذشته به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کردیم.

این مقام مسئول درمورد صدور ۱۰ میلیون کارت ملی مردم که به تأخیر افتاده بود این‌طور توضیح داد: صدور کارت ملی را از اواخر دی‌ماه سال گذشته سرعت بخشیدیم و تا به الان ۵ میلیون کارت ملی را صادر و برای مردم ارسال کردیم و حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار کارت دیگر هم باقی‌مانده که طی دو سه ماه اخیر صادر و تحویل مردم خواهد شد.

وی درمورد چگونگی درخواست کارت ملی برای افرادی که کارت ملی خود را گم کردند گفت: این افراد باید از طریق ادارات ثبت و یا دفاتر پیشخوان دولت درخواست مفقودی کارت ملی دهند و البته در درگاه خدمات الکترونیکی هم می‌توانند در بخش مفقودی کارت، درخواست خود را ثبت کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال و معاون وزیر کشور در پایان افزود: برای افرادی که فاقد شناسنامه هستند یک کارت و یک کد شناسایی صادر خواهد شد تا وضعیت تابعیت آن‌ها مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
خیلی مبارکه داداش. حقوق کارمندان ثبت احوال تقریبا نصف حقوق برخی ادارات هست.اون هم میشه آنلاین بکنید تا مشکلاتمون حل بشه؟؟لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.متاسفم برای خودم که شرمنده اهل و عیال هستم.بدبخت شدیم رفته.یعنی کمتر از سیصد تومن میانگین روزانه حقوق منه.کمتر از یه کارگر ساده فحله میدان.آبدارچی اداره ما بیشتر از من با 15 سال سابقه کار ، حقوق میگیره.
فعلا که این درگاه کار نمی کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی