بازدید 3935

افزایش ۵ درصدی حریق در پایتخت

براساس گفته عضو شورای شهر تهران، حریق‌های پایتخت در ۱۰ سال گذشته بیش از ۵ درصد افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ 14 July 2022


به گزارش تابناک به نقل از، مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران در مراسم اختتامیه پنجمین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی با اشاره به آمار حوادث و حریق در کشور اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد که در ١٠ سال گذشته حدود ٣،۵ درصد حریق در تهران افزایش پیدا کرده است که بخش عمده آن برای حوادث بیرون ساختمان بود اما حدود ۲۵ درصد نیز مربوط به ساختمان‌ها بود.

مهدی بابایی تاکید کرد: سیاست ما در شورای اسلامی شهر تهران این است که هر چه بیشتر در حوزه پیشگیری ورود کنیم، این موضوع چند سالی است که در حوزه فعالیت سازمان آتش نشانی مورد توجه قرار گرفته است. اولویت ما این است که در برنامه چهار ساله چهارم، توجه ویژه ای به پیشگیری داشته باشیم و بر این اساس حتماً الزام آتش نشانی را به کاهش سطح حوادث در سطح شهر تهران خواهیم داشت.

عضو شورای شهر تهران گفت: حجم نیروی حوزه عملیات در مقایسه با حجم نیرویی که در حوزه پیشگیری است، نشان می‌دهد که باید اولویت‌های خود را مقداری تغییر دهیم. به هر حال بیش از ۹۰ درصد سرمایه انسانی ما در سازمان آتش نشانی در حوزه عملیات است و کمتر از ۱۰ درصد در حوزه پیشگیری فعال هستند.

براساس گفته بابایی« بیش از ۵٠ هزار نفر در حوزه صنعت ایمنی ساختمان اشتغال‌زایی شده است، اما نقطه‌ای که باید به آن توجه ویژه شود، لوازم ایمنی است که در حوزه عملیات استفاده می‌کنیم سطح خودکفایی ما در این حوزه پایین است. به دوستان فعال در صنعت این نوید را می‌دهیم که در مدیریت شهری آماده هستیم از محصولات ایرانی در این حوزه استفاده کنیم، به هر حال بازار آتش نشانی تهران و کل کشور پیش روی فعالان این صنعت است که بتوانیم در این حوزه است نیز خودکفا شویم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی