بازدید 19667

شکست تحریم‌های غرب علیه روسیه

رئیس جمهور روسیه گفت تحریم های بدخواهان ضد روسیه شکست خورده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳ 09 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی «آری تی»، تحریم های غرب علیه روسیه با شکست روبرو شده است.

این گزارش می افزاید: ولادیمیر پوتین با بیان اینکه تحریم‌های بدخواهان ضد روسیه شکست خورده است، گفت: «با وجود شکست تحریم ها، اما مسکو باید در رویارویی با تحریم‌های جدید هوشیار باشد.»

رئیس جمهور روسیه که در دیدار با مقامات ارشد اقتصادی روسیه سخن می گفت، تصریح کرد: تحریم‌های بدخواهان ضد روسیه شکست خورده، اما به هر حال، آسیب‌هایی به اقتصاد ما به علت تحریم‌ها و محدودیت‌ها وارد شده است و برخی از خطر‌ها همچنان باقی مانده اند.

رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس شرکت گازپروم در روز جمعه، پذیرفت که این تحریم‌ها اثرات غیرمنتظره بر اقتصاد روسیه داشته است و همچنان خطر‌هایی پیش رو وجود دارد و آنچه روسیه باید صورت دهد، این است که تمرکز خود را بر روی صادرات انرژی به بازار‌های جهانی متمرکز کند.

وی گفت: اتحادیه اروپا دور دیگری از تحریم‌ها را ضد روسیه اجرایی کرد که شامل تحریم نفت می‌شود. شرکت‌های روس از پیش از این، آماده این حرکت بودند. اولویت ما پیشرفت و گسترش زیرساخت گاز در روسیه بوده است. ما همچنین بر روی تنوع بخشی به بخش صادرات خود به بازار‌های شرقی و جنوبی تمرکز کرده ایم.

رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس شرکت گازپروم با اشاره به به بحران گسترده انرژی در اروپا، درباره اثرات تاثیر روسیه بر اقتصاد جهانی نیز سخن گفت. وی افزود: این تحریم‌ها تاثیر گسترده‌ای بر روی شرکت‌ها در سراسر اروپا داشته است و بدون تامین منابع انرژی، این شرکت‌ها تعطیل خواهند شد و اروپا صحنه بیکاری گسترده ناشی از این موضوع خواهد بود. این موضوع سبب می‌شود که بسیاری (از مردم اروپا) به کمک‌های غذایی وابسته شوند. این تاثیر زیادی بر روی اقتصاد کشور‌های اروپایی بر جای خواهد گذاشت. همچنین به علت این تحریم‌ها مردم اروپا در زمستان آینده نمی‌توانند خانه خود را گرم کنند. در حالی که اروپا با وضعیت سختی روبرو شده است،

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که می‌خواهد مردم روسیه تاثیر وضعیت کنونی را احساس نکنند. در این دیدار ولادیمیر پوتین خواستار عملکرد بهتر شرکت‌های فعال روسیه در بخش انرژی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی