بازدید 5019

سقوط اتوبوس به دره در بلوچستان پاکستان با ۲۰ کشته

پلیس پاکستان از کشته و زخمی شدن ۳۰ نفر در نتیجه سقوط اتوبوس مسافربری به دره در ایالت مرزی واقع در جنوب غرب این کشور خبر می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ 03 July 2022


به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از شبکه تلویزیونی «ژئو تی وی» پاکستان نوشت: پلیس ایالت بلوچستان در جنوب غرب این کشور پیش از ظهر امروز (یک شنبه) اعلام کرد که بر اثر سقوط یک اتوبوس مسافربری به یک دره واقع در ناحیه «شیرانی» در شمال شرق این ایالت مرزی، دست کم ۲۰ مسافر جان خود را از دست دادند و ۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

در حالی که پیش از این، معاون کمیسر ناحیه شیرانی گفته بود که حادثه مذکور ۱۹ کشته و ۱۲ زخمی بر جای گذاشته، پلیس بلوچستان تاکید کرد که به دنبال مرگ یک زخمی دیگر در بیمارستان، شمار کشته‌های این حادثه دلخراش به ۲۰ تن افزایش یافته است.

در همین حال، مسئولان امداد و نجات پاکستان عنوان کردند که این اتوبوس مسافربری از شهر «راولپندی» در شمال ایالت مرزی پنجاب در شرق این کشور به مقصد شهر «کویته» در شمال ایالت بلوچستان در حرکت بوده که در نزدیکی منطقه «دهانه سر» در ناحیه شیرانی، به یک دره عمیق سقوط کرده است.

به دنبال حادثه سقوط اتوبوس در ایالت بلوچستان نیز، «عارف علوی»، رئیس جمهوری پاکستان در قبال کشته شدن شماری از مسافران اتوبوس ابراز تاسف عمیق کرده و «شهباز شریف»، نخست وزیر این کشور نیز ضمن ابراز تاسف عمیق از کشته شدن آنها، دستور داد تا بی درنگ بهترین خدمات پزشکی به زخمی‌های این حادثه ارائه شود.

این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش نیز یک اتوبوس مسافربری دیگر در شهرستان «قلعه سیف الله» در شمال شرق همان ایالت بلوچستان به دره سقوط کرده بود و در نتیجه آن نیز، ۲۲ مسافر از جمله شماری زن و کودک جان خود را از دست دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح