بازدید 9327
۹

عذرخواهی استقلال از اسکوچیچ برای بخشش ملی‌پوشان

کد خبر: ۱۱۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 31 May 2022

باشگاه استقلال یکروز بعداز ممنوع کردن حضور بازیکنان ملی‌پوش خود در اردوی تیم ملی، خواستار بخشش بازیکنانش از سوی اسکوچیچ شده است.

عذرخواهی استقلال از اسکوچیچ برای بخشش ملی‌پوشان

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

به دنبال اتفاقات اخیر درباره بازيكنان ملی‌پوش باشگاه استقلال، به استحضار عموم علاقمندان می‌رساند كه اين باشگاه همواره در تعامل با تیم‌ ملی با حسن نيت کامل عمل کرده و امروز نیز حمایت همه جانبه از تيم ملی فوتبال جمهورى اسلامى ایران‌ را بر‌ خود واجب‌ می‌داند.

در موضوع اخير متأسفانه با وجود اعلام قبلی سرمربی تیم‌ ملی و‌ اعلام نياز ایشان برای در اختیار داشتن بازیکنان، از اولین روز اردوی تیم ملی ناهماهنگی‌هایی‌ در‌ برنامه‌ریزی‌ مسابقات هفته آخر رخ داد که ظن بی‌توجهی به مصالح تیم ملی را موجب شد و سرمربی‌ محترم ‌تیم‌ملی به عنوان مسؤول این تیم‌ تصميم ‌انضباطی اتخاذ کرد. 

باشگاه استقلال از سهم خود در اين اتفاق برای تیم ملی آگاه است و مسوولیت آن را می‌پذیرد. بنابراین بدینوسیله‌ ضمن حمايت و پوزش از جناب آقای اسكوچيچ به دلیل اختلال در برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی، از ايشان درخواست می‌نماییم كه با بازگشت بازيكنان ملی‌پوش استقلال به این اردو موافقت نمايند. 

حضور در اردو و پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملى باعث افتخار ملی‌پوشان باشگاه استقلال است و اين باشگاه با تاكيد بر حمايت همه جانبه از تيم ملى براي آقای اسكوچيچ و تيم ملی ايران در مسير جام جهانی قطر آرزوي موفقيت می‌كند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
این بیانیه باشگاه استقلال محکی است برای اسکوچیچ که چقدر به انضباط تیم ملی و بازیکنان ملی اهمیت میدهد.کیروش به انضباط تیم خیلی اهمیت میداد.
این بیانیه باشگاه استقلال محکی است برای اسکوچیچ که چقدر به انضباط تیم ملی و بازیکنان ملی اهمیت میدهد.کیروش به انضباط تیم خیلی اهمیت میداد.
بابا یکی به این مسئولان تیم استقلال تفهیم کنه که درسته شما قهرمان لیگ شدید ( البته با ارفاق و کادوی امتیاز فدراسیون فوتبال ) مبارکتون باشه ولی زمین و زمان که نباید در تیول شما قرار بگیرند بازیکنان تیم ملی جوانان را به تیم تحویل ندادید و امروز هم که بازیکنان تیم ملی را در اختیار تیم ملی قرار ندادید ! چه خبرتونه ؟ چه خبره تـــــــــونه ؟
با سلام خدارا شکر ره اوردقهرمانی سبب سربراه شدن وپیروی از منطق در این تیم گردیده وامیوارم همین راه را ادامه داده وکلیه تیمها سعی واهتمام خود را جهت اثبات خود ونه نفی دیگر تیمها بکاربرند تا رفته رفته مربیان وبازیکنان ومدیران فوتبالی به جایی برسند کهدرمصاحبه های قبل وبعد از بازی نهایت احترام را به حریفان خود بگذارندهمانطور که در سطح باشگاههای اروپایی بکرات شاهد بوده ایم وهمین جا به عنوان پیش درامد این موضوع تبریک قهرمانی یک پرسپولیسی را بحضور همه استقلالی های عزیز تقدیم می دارم
نيازي به بيانيه و عذر خواهي نبود!تيم استقلال قهرمان ايران است و مربي تيم ملي بايد بازيكنان اين تيم را به تيم ملي دعوت كند.در غير اين صورت با برخورد هواداران بيشمار تاج كبير روبرو خواهد شد.والسلام!
انشاالله که موافقت نمی کنه.
سیاست بدی شده اول خطا می کنید آنهم نه سهو که از روی عمد بعد با یک عذرخواهی روش سرپوش می گذارید
این سیاست تمام مسئولین شده
همیشه فکر می کنن تافته جا بافته هستند. نه که 10 سال بود رنگ جام رو ندیده بودن فکر کردن هر کاری دلشون بخواد می تونن بکنن. به نظرم اسکوچیچ نباید این 5 نفر رو ببخشه تا درس عبرتی برای همه بازیکنان نامنظم بشه.
امیدوارم که بازیکنان خوب استقلالی به اردو برگردن ولی جناب استقلال اون موقع که قهرمان شده بودی و فقط به فکر رکوردشکنی بودی باید انیجاشم می خوندی داداش!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی