بازدید 21777
لیگ قهرمانان آسیا با حذف گران‌ترین تیم ایران در خاک عربستان

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل / اولونگا کابوس تیم‌های ایرانی و رشید!

سپاهان در شبی که به پیروزی مقابل الدحیل احتیاج داشت تا صعود کند، تا توانست گل خورد و حذف شد! پرستاره ترین تیم باشگاهی ایران با دریافت پنج گل، نشان داد که تا تیم شدن فاصله بسیاری دارد و پول، برای بزرگی کافی نیست.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ 26 April 2022

تیم محرم نویدکیا در شبی که برای صعود به پیروزی مقابل الدحیل قطر نیاز داشت با نتیجه‌ای برعکس و البته پرگل شکست خورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. این نماینده ایران سزاوار حذف بود.

به گزارش تابناک ورزشی، گرانترین و متمول ترین تیم باشگاهی فوتبال ایران، که با انبوهی از ستاره‌های داخلی تقویت شده بود، حتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم جلوتر نرفت و با دریافت گل‌های فراوان از دور مسابقات کنار رفت.

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل

 

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، میلاد جهانی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده

ترکیب الدحیل: شعب ممدوح، محمد موسی، عاصیم مودیبو، محمد علاالدین، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، فریان ساسی، مایکل اولونگا، محمد خالد، نام تائه هی، علی عفیف

تیم‌های سپاهان ایران و الدحیل قطر از ساعت ۲۱:۴۵ امشب (سه‌شنبه - به وقت ایران) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲، در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در این بازی الدحیل به برتری ۵ بر ۲ دست یافت.

شرح گل ها

دقیقه 90/ گل پنجم برای الدحیل؛ جونیور به راحتی دو بازیکن سپاهان را جا گذاشت و ضربه اش را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 81/ گل دوم سپاهان؛ ضربه آزاد برای سپاهان که شوت سروش رفیعی به گل دوم تبدیل شد.

دقیقه 50/ گل چهارم برای الدحیل؛ فریان ساسی موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 41/ گل سوم برای الدحیل؛ جونیور موفق شد گل سوم الدحیل را به ثمر برساند.

دقیقه 35/ گل دوم برای الدحیل، مایکل اولنگا در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک ضربه خوب دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه 20/ گل تساوی برای سپاهان، سانتر سپاهانی ها و محمد نژاد مهدی که موفق شد با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند و بازی 1-1 شود.

دقیقه 10/ گل نخست برای الدحیل، روی یک ضد حمله، مایکل اولونگا در مقابل دروازه خالی قرار گرفت و به راحتی دروازه سپاهان را باز کرد.

 

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل

مایکل اولونگا کابوس تیم‌های ایرانی در آسیا، در دقیقه ده موفق به گلزنی شد، اما محمد نژادمهدی در دقیقه ۲۰ گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند. زرد‌ها امیدوار شده بودند، اما در ادامه نیمه اول، اولونگا در دقیقه ۳۵ و ادمیلسون جونیور در دقیقه ۴۱ باز هم دروازه شاگردان نویدکیا را گشودند. فرجانی ساسی نیز در دقیقه ۵۰ گل چهارم الدحیل را وارد دروازه سپاهان کرد تا تیر خلاص را به نماینده کشورمان شلیک کند.

سروش رفیعی در دقیقه ۸۲ یکی از گل‌های الدحیل را با یک ایستگاهی فوق العاده زیبا جبران کرد، اما این گل پایان اتفاقات مهم مسابقه الدحیل - سپاهان نبود و جونیور گل دوم خودش را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. مدافعان سپاهان که شب پُراشتباهی را پشت سر گذاشتند، در صحنه گل پنجم نماینده قطر تنها نظاره‌گر حرکت ادمیلسون بودند.

رشید مظاهری که در فصل گذشته لیگ قهرمانان در تیم استقلال حضور داشت، در مصاف‌های تیمش با الدحیل پنج گل از اولونگا دریافت کرده بود. این مهاجم کنیایی در دیدار رفت امسال مقابل سپاهان نیز موفق به گلزنی شده بود و با دو گلی که در نیمه نخست بازی امشب زد، تعداد گل‌های خود به مظاهری را به عدد هشت رساند.


سپاهان در حالی که فرصت‌های زیادی را برای صعود در بازی‌های قبلی از دست داده بود، در این بازی هم علیرغم موقعیت‌های زیادی که داشت نتوانست به دلیل بی دقتی بازیکنانش بیشتر از یک بار به گل برسد تا با ۷ امتیاز و حضور در رده سوم جدول گروه D با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.

با این نتیجه، سپاهان با هفت امتیاز و با توجه به شرایط ضعیف‌تر نسبت به التعاون در بازی رو در رو، در جایگاه سوم جدول گروه D قرار گرفت تا از صعود به یک هشتم نهایی بازبماند. به این ترتیب فولاد تنها نماینده کشورمان در جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. الدحیل هم با ۱۵ امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله حذفی شد.

محمد موسی و عاصم مادیبو از الدحیل و امیرمحمد محکم‌کار از سپاهان از داور این مسابقه کارت زرد گرفتند.

التعاون عربستان هم در اتفاقی عجیب به جای بازی همزمان از ساعت ۰۰:۴۵ و در آخرین دیدار گروه D لیگ قهرمانان به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود. این بازی برای هر دو تیم تشریفاتی است و میزبانی ناعادلانه سعودی‌ها را نشان می‌دهد!

جدول رده‌بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است؛

فروپاشی سپاهان مقابل سوپر گلزنان الدحیل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۵
کی می‌خواین بفهمید محرم نویدکیا مربی خوبی نیست؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
سپاهان مجبور بود با تفاضل گل بالا ببرد
مشکل سپاهان نداشتن مهاجم شش دانگ بود آمار نهایی بازی را ببینید ایجاد ۲۶ موقعیت خطرناک زدن فقط ۲ گل در حالی که تیم حرفهای الدحیل کاملا معکوس است آمارش و نتیجه آن یعنی ۱۳ موقعیت خطرناک و ۵ گل
گزارش گرها باید متوجه باشند هرچی اتفاق می افتد را گزارش دهند و در گزارش باید یک تعادلی باشد. بازیکن تیم حریف میاد مثل مسی همه را به هم میزند گل میزند گزارش گر طوری آرام میگوید گل که آدم فکر میکند اوت شده. در طرف مقابل یک توپ را شوت میکنیم چنان وای و اخ میگوید گه ....
فوتبال دولتی و فاسد ایران فقط یک طبل توخالی هست. خانه‌ای بر روی آب. همیشه بازنده. همیشه تحقیر میشه. به قول معروف بار کج هیچ‌وقت به منزل نمیرسه. فوتبالی که از بیت‌المال تغذیه می‌کنه و هزار جور فساد توش رواج داره، چطور می‌خواد به پیروزی برسه و پیشرفت کنه؟
واقعا مربیان درجه یک در دنیا را که میبینی اصولاً بازیکنان درجه یک در فوتبال نبودند. مربی گری یک تخصص است که ضرورتا ربطی با فوتبالیست بودن ندارد. سپاهان باید یک مربی خوب بیاورد
من بازی را دیدم ولی از بازیکنان میلیاردی توقع نیست در نیمه دوم چند موقعیت تک به تک برای بازیکنان سپاهان به وجود امد اما نتوانستند انها را به گل تبدیل کنند و یا نخواستند به نظر می اید بازیکنان نمیخواستند گل بزنند لیکن از بازیکنانی که ادعای پوشیدن تیم ملی را دارند و هر روز توقع افزایش منبلغ قراردادشان را دارند بیش از این توقع نیست در نیمه دوم حداقل6 گل میتوانستند بزنند اهالی فوتبال و دست اندرکاران باید در متنم قرار داد بازیکنان بندی را بگذارند اگر بازیکنی در موقعیت گل بود و کارشناسان بالای 80 درصد احتمال زدن گل را تایید کردند و بازیکن ان توپ را به گکل تبدیل نکرد مبلغی از قرار داد را به عنوان جریمه از بازیکن کم کنند همان طور که بعد از برد توقع دارند پاداش بگیرند در این مواقع هم باید تاوان بدهند در این صورت وقتی بازیکنی در موقعیت گل قرار میگیرد نهایت تلاش و سعی خود را میکند تا تز توپ نتیجه بگیرد
عزیزانم شما برای چی رفتید اونجا . از هیمنجا زنگ می زدید سه امتیاز را به اونها می دادند اینقدر زحمت نمی افتادید.
همه ی تیم های ایرانی توپ بازی می کنند. بازی فوتبال بلد نیستند.
مربی های ایرانی هم به بازیکنان فقط توپ بازی یاد می دهند نه فوقتبال !!!!!
متاسفانه فوتبالیست های ما و در این مورد سپاهان بسیار ضعیف عمل کردند . نمی دانم در تمرین ها چه چیزی را یاد می گیرند بویژه مهاجمین که بیش از هفت موقعیت عالی داشتند و به باد دادند . لیگ آماتوری هم بود بیشتر از دو گل می زدند.
نورافکن ، و ما ادریک ما نورافکن
بازیکن فیکس تیم ملی هم هستن ایشون
آبروی سپاهان که هیچ ، آبروی ایران را بردید . کمی به خودتان بیائید ، کمی غیرت به خرج بدهید، کمی نسبت به تیم تعصب داشته باشید . بازیکن اصفهانی برای تیم از جان مایه می گذارد . در خرید های بعدی این را در نظر داشته باشید.
لطفا فهرست بازیکنان ستاره این تیم را معرفی کنید"پرستاره ترین تیم باشگاهی ایران" خنده دار است اخراجی های تیم های چون پرسپولیس و استقلال و دیگر تیم های شهرستانی جذب این تیم شده اند بعد اعلام می کنند پرستاره ترین تیم باشگاهی ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی باشگاه سپاهان دید که هرچه سرمایه گذاری می کند نتیجه نمی دهدو قهرمان خارج از میدان فوتبال و با مهندسی لیگ و به کمک داوران و کمیته انضباطی تعیین می شود سال گذشته تیم قدرتمندی سازمان دهی نکرد و با یک بچه مربی و چند بازی کن در لیست فروش دیگر باشگاه ها تیم را بست بطوری که انتظار قرار گرفتن در چند تیم اول لیگ را هم نداشتیم
مواضب جام جهانی باشید
هیچ کدام از بازیکنان و مربی در سطح نام سپاهان نیستند بطوری که در دفاع و خط حمله بازیکن قد بلند سر زن وجود ندارد و یک تیم بی برنامه که فقط پاس کاری کردن را یاد گرفته اند و چنان بازی کردند که بیشتر نشان دهند این بود که آنها بازیکنان نفوذی تیم های رقیب در این تیم هستند و به نحوی مهندسی شده بازی می کنند که کسی به عمکرد انها شک نکند و نتیجه بازی آنها عدم موفقیت سپاهان باشد همانگونه که فصل قبل آقایی عملکرد و بعد پاداش گرفت و جذب تیم رقیب شد
پاسخ ها
امیر
| Turkey |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
حق کاملا با شماست وواقعا توقع ایران از سپاهان بیشتر از اینا بود، اما چرا اون روزی که همه میگفتن سپاهان زیبا بازی میکنه وتیم فرهاد زشت هیچ کدوم از هواداران سپاهان به تیم سوم پایتخت نتاختن بخاطر چرندیاتی که میگفتن. همه میدونستن استقلال داره فوتبال بازی میکنی ویواش یواش داره تبدیل به یه تیم حرفه ای میشه ولی یه سری بچه ی کم سن وسال که از قضا از تیم سوم پایتخت هم بودن چون تیم خودشون هیچی نداشت از دکل شما بالا میرفتن وشما هم لذت میبردین. این هم نتیجه ش
نویسنده خبرهای مرتبط با اصفهان در تابناک عقده گشایی میکند، جناب به اصطلاح نویسنده!!! کمی از عقده پراکنی کم کنی بد نیست!!!!!!! یکجور نوشتی پرستاره ترین انگار سرخابی با یک میلیارد تومان بسته شده، یادت باشد فقط چند ده میلیارد تومن هایی که سر شکایت خارجی های این دو تیم سوگلی رفته خودش بودجه کل سپاهان است. عقده گشایی نکن برادر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
تابناک همیشه نسبت به سپاهان مغرضانه برخورد می‌کند انگار نه انگار که پرسپولیس چقدر غرامت داده و محکوم شده
چرا مدیریت ورزش ایران تلاش نمی کند زیر باز این نوع میزبانی نرود در کجای دنیا مسابقات در یک کشور برگزار می شود
واقعا وقتی ادم فوتبال باشگاه های کشورمان را میبیند تا چند روز اعصابش داغون میشود یعنی چه بازیکن در تیم ملی بازی میکند در بازی دیشب 4 موقعیت تک به تک را گل نمی کند و بازیکنی دروازه خالی را به اسمان میزند فوتبالمان هم مثل بقیه مسائلمان است دیشب دادگاه بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان بود پری شب برنامه فوتبال برتر که بحث شرط بندی های فوتبال که معلوم است پولهای این کشور به جیب اقازاده ها و پولهای ممالک دیگر بدرستی برای منافع کشور شان و شادی و طراوت مردمشان خرج میشود ما هم فقط اعصابمان را باید خورد کنیم همینه که هست از ماست که بر ماست
تیم نویدکیا تمرکز لازم نداشت. انگار بفکر بازی های بعدی یا بازی های قبلی هستند.
اصلا از باخت سپاهان خوشحال نیستم. اما خوشحالم بخاطر کسانی که از بازی زیبا صحبت میکنند. خوشحالم که معنی بازی زیبا رو فهمیدم. خوشحالم که یه سری فهمیدن که بازی زیبا یعنی اینکه یک تیم در یک فصل هیچ باختی نداشته باشه وتمام رکورد های مثبت رو هم جابجا کنه.
نویسنده محترم عقده گشایی نکن غرور نشانه شخصیته ولی عقده از کمبود میاد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
غرور به معنای فریب هست و هر دو نشانه کمبود هستن
اگه اصلا شرکت نمی‌کردم یا هواپیماشونم نیفتاد ۳ هیچ‌میشد،یعنی همین اختلاف گل
بار قبل که سپاهان باخت، بادداشتم رو منتشر نکردی.
این مربی با دودوزه بازی و زیرآب زنی مربی های دیگه، مربی سپاهان شد. حالا هم نوش جون خودش و شما.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم