بازدید 198370
رئیس مجلس، دادستان کل و وزیر کشور از احضار کدام مسئولان و مقصران می‌گویند؟

مدیران خاطی فاجعه ورزشگاه مشهد، با پرواز بیزنس‌کلاس راهی هتل‌های لوکس دوحه شدند! + عکس و سند/ ماجدی و کامرانی‌فر از معرکه گریختند

احتمالا در ساعاتی که کشور درگیر مهمترین بحران ورزشی چند سال اخیرش شده، سرپرست ریاست و دبیرکل فدراسیون در هتل لوکس دوحه مشغول سیاحت هستند و مسئولان ارشد نظام، عواقب تصمیمات غیرکارشناسی و ناپخته آن‌ها را پیگیری می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 31 March 2022

در اتفاقی نادر و عجیب، مسئولان اصلی فاجعه دلخراشی که پشت درهای بسته ورزشگاه امام رضای مشهد علیه زنان بلیت به دست رقم خورد، در کمتر از ۲۴ساعت کشور را ترک کرده و راهی سفر خارجی لاکچری شده‌اند!

به گزارش تابناک ورزشی، در پی دستور دیروز سیدابراهیم رییسی، رئیس جمهور به وزیر کشور برای پیگیری و برخورد با مسببان اتفاقات مشهد، وزیر کشور کارگروهی را مسئول رسیدگی کرد و خبر از احضار مقصران و برخورد شدید با آنها داد؛ اما سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه دبیرکل مشهدی این فدراسیون، در حالی که ضرورتی برای سفر هر دو نفر نبود، به طرز برق آسایی کشور را به مقصد دوحه ترک کرده اند و گفته می‌شود با توجه به بلیت رزرو شده، تا ۱۶فروردین هم به ایران برنخواهند گشت!

در حالی که رئیس مجلس شورای اسلامی، دادستان کل کشور و وزیر کشور از احضار مسئولان و مقصران مختلف از دستگاه های گوناگون صحبت می‌کنند، میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر که تصمیم نهایی برگزاری بازی تیم ملی در ورزشگاه امام رضای مشهد را گرفته و سپس مجوز ورود تماشاگران به ورزشگاه را نیز به عنوان متولی اصلی، این دو نفر تایید کرده‌اند، حالا از معرکه گریخته‌اند و اثری از آنها نیست.

مدیران خاطی فاجعه ورزشگاه مشهد، با پرواز بیزنس‌کلاس راهی هتل‌های لوکس دوحه شدند! + سند / ماجدی و کامرانی‌فر از معرکه گریختند

عکسی همراه با لبخند از ماجدی و کامرانی‌فر در قسمت بیزنس کلاس هواپیما در راه دوحه منتشر شده است که خود گویای همه چیز است. احتمالا در ساعاتی که کشور درگیر مهمترین بحران ورزشی چندسال اخیرش شده است، سرپرست ریاست و دبیرکل فدراسیون در هتل های لوکس دوحه مشغول سیاحت هستند و مسئولان ارشد نظام، عواقب تصمیمات غیرکارشناسی و ناپخته آنها را پیگیری می‌کنند.

جالب اینکه در همین ساعات، وزارت ورزش و جوانان نیز با صدور اطلاعیه‌ای، همه تقصیرها را متوجه مدیریت فدراسیون فوتبال کرده است و تنها احسان اصولی، عضو مدافع هیات‌رئیسه و سخنگوی فدراسیون، برای کشاندن بازی به مشهد برای مواخذه در دسترس مقامات عالی کشور قرار دارد!

سایر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز گویا نقشی در این تصمیمات نداشته اند و از اساس مسائلی مثل برگزاری بازی با تماشاگر برای تیم ملی یا انتقال میزبانی بین‌المللی از تهران به مرکز استان‌ها با آنها هماهنگ نشده است.

جالب است که میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر تا این لحظه هیچ واکنشی از قطر برای پیگیری مسئولان بالاتر نشان نداده اند و کامل پای خود را از ماجرا بیرون کشیده اند اما تابناک در این گزارش تحقیقی، بررسی کرده است که این دو مدیر ارشد فدراسیون فوتبال ایران، به چه دلیل بطور همزمان در کشور حضور ندارند و از اساس چرا برای سفر خارجی نوروزی به قطر لشکرکشی شده است؟!

 

مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ روز ۱۲ فروردین یعنی فردا در دوحه برگزار خواهد شد و در حاشیه این مراسم، کنگره سالانه فیفا نیز برگزار می‌شود.

برای حضور در کنگره مرسوم است که از هر کشور یک نفر - رئیس یا دبیرکل - در نشست عمومی شرکت کنند اما طی سالیان گذشته مد شده که فوتبال ایران یک هیات سه نفره عازم این سفر کند. دلیلش هم به یک بند در تشریفات اداری فیفا برمی‌گردد که ذکر کرده کشورها می‌توانند تا سه نفر راهی این کنگره نمایند اما تنها یک نفر به نمایندگی از هر کشوری صاحب رای خواهد بود. در واقع حضور یکنفر در کنگره کفایت می‌کرد و نیازی به سفر سه نفره آن‌هم در شرایط بحرانی فعلی نبود.

مدیران خاطی فاجعه ورزشگاه مشهد، با پرواز بیزنس‌کلاس راهی هتل‌های لوکس دوحه شدند! / ماجدی و کامرانی‌فر از معرکه گریختند

مدیران خاطی فاجعه ورزشگاه مشهد، با پرواز بیزنس‌کلاس راهی هتل‌های لوکس دوحه شدند! / ماجدی و کامرانی‌فر از معرکه گریختند

 

به این ترتیب فوتبال ایران از نهایت امکان اعزام نفرات استفاده می‌کند و جالب اینکه فدراسیون جهانی فوتبال تنها هزینه یک نفر را پرداخت خواهد کرد و دو نفر دیگر درصورت اصرار فدراسیون ملی هر کشوری، با هزینه آن کشور در کنگره حاضر خواهند شد و فیفا حتی هزینه اسکان و ترانسفر آنها را نخواهد داد.

به این ترتیب با ادامه سنت شیرین سفر لاکچری مدیران قبلی و با وجود رخ دادن بحران بزرگی مثل بیرون ماندن زنان دارای بلیت پشت درهای ورزشگاه امام رضا و برخورد زشت با آنها، آقایان ماجدی و کامرانی‌فر به همراه خانم حمیرا اسدی رئیس جنجالی کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال، عازم دوحه شده‌اند و عجیب تر اینکه بعد از اتمام کنگره یک‌روزه فیفا، قرار است تا ۱۶ فروردین در دوحه بمانند!

انگار نه انگار که اداره امور داخلی فوتبال کشور در این مدت، نیازمند حضور رئیس یا دبیرکل است. البته کامرانی‌فر پیش از این ثابت کرده که سفر خارجی و حق ماموریت دلاری برای او بسیار مهمتر از وظایف دبیرکلی است چراکه در روز بازی حساس با کره‌جنوبی در تهران، او به‌جای حضور در پست سازمانی خود، با حکم ماموریت ای‌اف‌سی در استرالیا حضور داشت و بازی دیگری را نظارت کرد تا دلارها از دستش نپرد.

فردی که بعداز انتصاب غیرقانونی اش در مهمترین پست اجرایی فدراسیون فوتبال ایران، طبق روال جاری مانند اسلاف خود از جمله محمدرضا ساکت، یک منزل مسکونی هم از فدراسیون گرفته و با ماشین در اختیار، هزينه هاي عادی اش هم روی دوش فوتبال بی‌پول و بحران‌زده ایران قرار دارد.

 

اما ماجرای قشون کشی فوتبال ایران به دوحه به همینجا ختم نمی‌شود، چون گروه اعزامی کشورمان به قطر برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی خیلی بیشتر از این افراد است.

جالب است بدانید که در کنار دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و حمید استیلی مدیر تیم ملی، که برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی کافی هستند، چهار پنج نفر دیگر هم با خرج فدراسیون فوتبال ایران الان در قطر حضور دارند! این افراد شامل کسرایی معاون دبیرکل، امید جمالی از کارکنان روابط بین‌الملل، مومنی مسئول دپارتمان تیم‏های ملی و میرغفاری است که نام این نفر آخر در پرونده فروش بلیت‌های جام جهانی روسیه هنوز در اذهان مانده است.

به این ترتیب پیگیری و تحقیق ساده تابناک نشان می‌دهد اکنون حداقل ۹ نفر از مدیران، کارکنان و اعضای فدراسیون فوتبال ایران در قطر حضور دارند که مخارج ۸نفر از آنها از محل منابع فدراسیون پرداخت شده است.

احتمالا این افراد در بازگشت به ایران، حضور در کلاس‌های آموزشی و ارتباط با برگزارکننده های جام جهانی قطر را به عنوان بهانه طرح خواهند کرد اما حتی با وجود این بهانه نیز حضور مومنی به عنوان مسئول مستقیم این حوزه، کفایت می‌کرد و نیازی به سفر دسته جمعی به قطر در میانه بحران فعلی نبود. 

به نظر می‌رسد ضروری است وزیر ورزش نیز با تعیین کارگروهی ویژه برای رسیدگی به این افسار گسیختگی فدراسیون‌ها در سفرهای غیرضروری خارجی، به اتلاف سرمایه های ورزش ورود کند. چطور ممکن است فدراسیونی که بودجه کافی برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود را ندارد، چنین ولخرجی‌های نجومی کند و ککش هم بابت فاکتورهای نجومی این سفرها نگزد؟

میرشاد ماجدی و کامرانی‌فر چگونه زیر برگه نیاز به سفر این افراد را امضا زده‌اند؟ اگر غیبت همزمان همه این افراد خللی در روند کار فدراسیون فوتبال ایجاد نمی‌کند، از اساس چرا استخدام شده‌اند؟

به هر حال به نظر می‌رسد در روزهایی که ورزش و فوتبال ایران در التهاب یک رخداد تلخ قرار گرفته، مسئولان اصلی ماجرا رفته‌اند تا آب از آسیاب بیفتد و هیچ گزندی به موقعیت آنها نرسد.

نویسنده: مجید کوهستانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۷۵
یه صحبت با آقای رئیسی دارم. آخه فسادی که یه فصله دامن فوتبال رو گرفته اینقدر مخفی بوده که حتما باید عاقبت به اینجا ختم بشه؟ من توقعم از رئیس جمهور بالاتر از اینها بود. بابا یه فصله با دخالتهای وزارت ورزش لیگ به گند کشیده شده. بعد ماجدی رو شخص خود وزیر با اعمال نفوذ رئیس فدراسیون کرد. همه چیز که یکباره اتفاق نیفتاده. خیانتی که پشت حذف تیمهای ما از آسیا بود چرا باید به همین راحتی نادیده گرفته بشه. ب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
از دادستان درخواست داریم آن چند نفری که به صورت تقلبی بلیط مسابقه خریدن را دستگیر کند
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
افرادهای خاطی را دستگیر اعدام و سپس روانه سیاهچال نمایید
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
این مملکت درست بشو نیست
خدایا شکرت که کمکم کردی در ۵۵ سالگی به کانادا مهاجرت کنم
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
مملکت رها شده به امان خدا
هیچ نظارتی درکارنیست
هرکس هرکاری دلش میخواد میکنه بدون اینکه پاسخگوباشه
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
سومدیریت مثل سلولهای سرطانی به همه جا رسوخ کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
مقصر کسانی اند که راهی جز خودکشی جلوی پای دختر آبی قرار ندادند دختر سرزنده ای که به تماشای فوتبال می رفت
دختر آبی در زمان تصدی چه کسی بر دستگاه قضا جلوی دادگاه خودکشی کرد؟
چرا صورت مساله رو عوض می کنید؟
مشکل این نیست که چرا بازی توی مشهد برگذار شده
مشکل اینه که چرا بانوان رو راه ندادن!
واقعا فکر می کنید فدراسیون فوتبال گفته جلوی حضور بانوان گرفته شود؟
مشهد یک کشور مستقل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
مشکل در تفکر قرون وسطایی نسبت به بانوان است....
ناشناس
| Canada |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
یعنی خوشم میاد که استاد بازی انحرافی هستن اینا!!!! من کاری به سفرهای لاکچری و ... فدراسیون ندارم و صد البته اون رو هم قبول ندارم و در جای خود بایستی مورد توجه مسئولین قرار بگیره و اجازه ندن که بعضی ها برای خود .... اما در هر صورت اگه تصور می کنید که این فدراسیون فوتبال بوده که چلوی ورود بانوان به مرزشگاه رو بگیره که سخت در اشتباه هستین!!! مردم به خوبی می دونن که فدراسیون نه همچین اختیاری داره و نه جرات این کار رو داره که بدون هماهنگی با ..................... اجازه ورود به بانوان بده. الان هم این اقایون با خیال راحت رفتن و هیچ پاسخی هم نمی دن دقیقا برای اینه که می دونن کی و از کجا جلوی ورود بانوان گرفته شده و اونا هستن که باید پاسخگو باشن نه عوامل فدراسیون
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
دقیقا شهر مشهد کلا جدا از قوانین کل کشور هستش و بصورت کاملا خودمختار توسط آیت الله ع اداره میشود و ما مردم بدبخت هم نمی‌تونیم جیک بزنیم دقیقا حرفت درسته دوست گرامی
فساد در مدیریت این کشور لانه گذاری کرده و این خبر جدیدی نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
آیا مردان می توانند بروند تماشای بازی های بانوان؟!!!
ناشناس
| France |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
تو انگلیس که می‌تونن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
مردها هم باید بتوانند مسابقات زنان را ببینند. ما راجع به انسانهای عاقل ومتمدن صحبت می کنیم نه یک گله حیوانات نر وماده
این متن به دنبال پاک کردن صورت مسئله است
مگر این ورزشگاه برای بازی فوتبال احداث نشد
مگر به زنان بلیط فروخته نشد
مگر با زنان بلیط به دست برخورد خشونتبار صورت نگرفت
مگر نباید به دنبال آمر و مجری این خشونت رفت؟
آنوقت شما اصل مسئله را رها کردی به دنبال نخود سیاهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
به زنان به صورت رسمی بلیط فروخته نشده
آن زنان چی کار کردن که با واکنش ماموران مواجه شدن؟
چرا در اطراف ورزشگاه بلیط سیاه و جعلی فروخته می شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
مسیله مهم همین نفروختن رسمی بلیط به بانوان است که مسئولان در آن نقش فعال دارند....
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
ناشناس 14:46 مگه بار اوله که بلیط رو میشه از بازار سیاه خرید؟؟؟ همیشه و در همه بازی ها این داستان بوده و خواهد بود. اما در خصوص بانوان این رو همه می دونن که فدراسیون فوتبال به تنهایی نه می تونه اجازه ورود بده و نه جلوی اونا رو بگیره. جای دیگه و البته بهتره بگیم جاهای دیگه این اتفاق می افته. در هر صورت این موضوع خنده دار و احمقانه باید یک بار برای همیشه تموم بشه. هر چی فکر می کنم هیچ دلیل منطقی، شرعی، دینی و .... برای جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه های فوتبال رو پیدا نمی کنم. بانوان تو همین ورزشگاه ها و به صورت مختلط برای مراسم های مختلف دعوت شدن، و تاکید می کنم به صورت مختلط در کنار اقایون حضور داشتن و خواهند داشت. یا در جاهای دیگه. در سینماها، در کنسرت ها، در مراسم های دیگه! در بازی های والیبال و .... اما فقط و فقط در فوتبال ؟؟؟؟ واقعا خنده داره! حالا یه وقت یه تفکر طالبانی حاکم باشه و تو همه جاها با بانوان به این شکل برخورد بشه ادم ناراحت نمیشه و میگه خوب تو همه جا همین هست اما وقتی می بینیم خانوم های محترم در جا جای مختلف این مملکت حضور دارن اما فقط و فقط یه تفکر احمقانه جلوی حضور اونا رو در ورزشگاه فوتبال می گیره ادم ناراحت میشه. حتما باید یه دست زور بالای سر شما باشه تا به شما تحکیم کنه که تو مملکت خودتون چه کاری بکنین و چه کاری نکنین؟ یعنی الان اگه فیفا در این زمان کم تا شروع بازی های جام جهانی ایران رو تعلیق می کرد ایا شما جرات این رو داشتین که بگین این شما ها بودین که اجازه ورود به بانوان ندادین...؟؟؟؟؟؟؟؟
ورزشگاه متعلق به فدراسیون بود؟ فدراسیون گاز اشک آور و یگان ویژه دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
حفاظت آن به عهده نهادهای امنیتی است
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
تابناک بهتره ادرس غلط نده!!!! همه می دونیم که کی باعث این کار شده و طبق معمول به هیچ نهاد و ارگانی هم پاسخگو نیست حتی به فدای از دست دادن جام جهانی
امیر
| Japan |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
وقتی دو بار به معترضان واکسن اجباری (در جلوی نهاد
ریاست جمهوری و در جلوی مجلس) وحشیانه حمله میکنند در حالیکه آنها هیچگونه شعار ساختار شکنانه ندادند و هیچکس هم به روی خود نمی آوردو حتی مردم هم اعتراض نمیکنند این روزها را هم میشد پیش بینی کرد و از این هم بدتر می شود....
همه مملکت همینه. تا حالا کی جواب پس داده که اینا دومیش باشن؟ فقط امیدوارم فیفا ایران رو از جام جهانی اخراج کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
بدون شک ایران رو اخراج نمی کنن اما اگه تصور می کنید این دو نفر و یا هر کس دیگه تو فدراسیون این اختیار رو داره تا جلوی ورود بانوان رو بگیره سخت در اشتباه هستین!! اولا که ما داریم در خصوص یه کشور مستقل (کشور مشهد) در داخل کشور صحبت می کنیم و در واقع همه می دونیم که کی باعث و بانی این کار هست
آخ آخ گفتم اسپری فلفل به کامرانی فر ندینا
ورداشت زد تو صورت دخترای معصوم و بعدشم الفرار
فرار به جلوی خوبی بود تابناک جون
همه میدونن مقصر کیه
به حال کشوری که چهار رئیس جمهور!!! داره و وضعیتش اینه باید زار زار گریست...!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
:مشکل همین جاست. بقول سعدی
هفت درویش بر گلیمی بخسبد. دو پادشاه در اقلیمی نگنجند.
این مملکت کجاست درسته که ورزشش درست باشه.رفتید مشهد بازی برگزار کردید بعد توقع دارید علم الهدی هم هیچ کاری نکنه.امیدوارم از جام جهانی حذف بشیم تا بلکه یه تحولی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
آمین
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
افرین من هم موافقم مشهد کشور دیگری است
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
قضاوت کردن خیلی راحت شده البت متاسفانه
بنده چندین مورد دیدم دروغهایی به آقای علم الهدی نسبت دادند ولی بعد خلافش اثبات شده. پس تا مطمئن نستیم گناه را به گردن دیگران نیندازیم. چون بار اخروی خودمان را سنگین میکنیم.
نوری
| Canada |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
بابا علم جدیدا روشن فکر شده
میگفت زنها موتورسواری کنن
این زنها همش میخوان علم رو خراب کنن!!!!!!!!!
متاسفانه شما خبرگزاریعا نسبت به ورود بیش از حد افغان ها به ایران بی تفاوت هستید
هیچکدامتان یک سری به ترمینالها نمیزنید
حالت جایی دسته‌های بزرگ افغان که انگار دارند به جبهه عازم میشوند. در ترمینالها . نسبت به آمار وحشتناک آنها در مرزها بی تفاوت هستید .نسبت به آمار وحشتناک آنها در مشاغل پنهان بی‌تفاوت هستید
نسبت به مصرف نصف گندم ایران توسط آنها بی تفاوت هستید
آمار واقعی آنها دارد به ده میلیون می‌رسد و باز بی‌تفاوت هستید

از این به بعد باید گاز و نفت ایران فقط برای خرید گندم و گوشت قوت قالب اینها صرف شود
پاسخ ها
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
بزنس مشترک دارند. اگر آنها نیایند نمیشه تحریم ها را دور زد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
درست
تقصیر این بندت خداها شد؟ احیانا آقای علم الهدی نظری نداشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
همیشه باید به یکی از پایینیا دارو نظافت بدن تا پای بالایی ها باز نشه
همه مسئولان بالا دستی و زیردست مقصر فاجعه مشهد هستند و باید پاسخگو باشند.


تا زمانی که زنان کشورم در هرکجای ایران اجازه ورود به استادیوم را نداشته باشند پای به استادیوم های ورزشی نخواهیم گذاشت...
پاسخ ها
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
نفست حق بلاخره یک نفر حرف درستو رو زد تا وقتیکه مردان بی غیرت پا به ورزشگاها بگذارند این بی توجهی و ناحقی در حق زنان این سرزمین خواهد شد همه باهم تا زنان سرزمینم از حق قانونی خودشون برخوردار شوند پا به هیچ ورزشگاهی نمی‌گذاریم
یک عده افراد بیسواد به چه جاهایی رسیده اند باید نزد خدا وخلق پاسخگو باشند
ببین اوضاع چقدر خرابه...

این ماجدی با این همه پرونده خرابکاری بازهم در صدر فوتبال ماست.
مقصر حوادث تلخ مشهد علم الهدی و دامادش هستند ، چرا آدرس غلط می دهید ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش زورشان به امپراطوری آستان قدس علم الهدی و دامادش می‌رسد!؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
علت اصلی دولت قبل بود که با ایجاد دو قطبی سازی برای ورزشگاه رفتن زنان و در پشت پرده با فیفا زد و بند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
ناشناس از انگلیس. فقط ساکت شووووووو
ناشناس
| Turkey |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
ما برای کیان اسلام و قسط جمهوری اسلامی کردیم نه برای بانوان بروندورزشگاه
این مملکت صاحب ندارد؟ به خدا قسم برای آبروی خودتان هم که شده نگذارید به این راحتی به شما دهن کجی کنند و دستورات مقامات را به هیچ بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
قانون ندارد
همه مواردذکرشده فوق درست است ولی انشاا... بیان این مطالب ارتباطی باخصومتهای شخصی وگروهی وجناحی نداشته باشد!
هرچه هست این نشانه ضعف مدیریت کلان و دولت ومجلس انقلابیست
حالا به فرض که تشریف بیارن همانطور که دیگر مسئولین این مملکت از پاسخ‌گویی به شکایات مردم خود را موظف نمی‌دانند اینها هم به توجیه عملکرد خود می‌پردازند و جواب قانع کننده ای نمیدهند
مقصر اونی هست که جداگانه بلیط فروخت خارج از سایت. نه اونی که قانونی کار کرد
البته توی مملکت ما هرکس درست کار کنه میشه مقصر
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
فلفل زدن تو‌ صورت خانم‌ها قانونیه؟ چون ‌اومدن تماشای بازی؟!؟!
احسنت به اين گزارش،دستتون درد نكنه؛
خيلي درست بود نكات و انتقادات؛
هردم ازین باغ بری میرسد...
گریختند؟الین چه تیتری است که زدید؟گناه چه کسی را دارید به گردن دیگران می اندازید؟فقط یکی لطف کنه و بگه دستور عدم ورود زنان به استادیوم را چه کسی صادر کرده که کشور را ملتهب کرده.
واقعا مقامات متوجه نیستند!؟ مسئله اصلی عدم اجازه حضور زنان در ورزشگاه است. گاز اشک آور و برخورد قهری حاشیه ماجراست. چه ربطی به بلیط فروشی و پول بلیط و بلیط تقلبی دارد؟
تقصیر با آمران عدم ورود بانوان و دستور دهندگان هتک حرمت بانوان هستند نه این دو بنده خدا
انتخاب مشهد برای برگزاری مسابقه جرم بوده یا موافقت با حضور بانوان ؟
جرات و توان برخورد با کسانی که مشهد رو با افکار .... شان به زندان تبدیل کرده اند و حقوق اولیه مردم رو نادیده می گیرند رو ندارید به این دو بنده خدایی که جرمی مرتکب نشدند نشانه رفته اید ؟
پاسخ ها
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
همچین هم بنده خدا نیستن!
چرا دروغ میگید!مگر ایندو نفر قدرت قانونی دارن که نیروهای امنیتی را وارد صحنه کنند و ازورود خانمها جلوگیری کنند؟دولت ومجلس ودادستانی محکوم کردن و درجریان نبودن،پس احتمال زیاد کار علم الهدا است که نیروهای امنیتی ودادستانی وفرمانداری مشهد ازایشون طبعیت کردند .جلوی ورود خانمها روگرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
خخخخخه امام جمعه توان دستور به نیروهای امنیتی ندارد
و اینقدر سطح فکریت همین قدر هست که نمی دانی برای بازی های ملی از پایتخت تصمیم گیری می شود و نه از طرف شهرستان
در ضمن نیروهای امنیتی همیشه و در همه بازی ها حضور دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
تبعیت درسته
16 فروردین که هفته آینده س برای چند روز می گویید گریختند ؟
من با سفر و هزینه اش کاری ندارم ولی طبق قوانین کشور بلیط فروختند حالا شدند مقصر ماجرا! واقعا بی شرمی هم حدی داره
من با سفر و هزینه اش کاری ندارم ولی طبق قوانین کشور بلیط فروختند حالا شدند مقصر ماجرا! واقعا بی شرمی هم حدی داره
جدی این دو تا مقصر هستند؟ چه جالب.
اونوقت نقش آقای علم‌الهدی چی هست؟

راستی مقصر که باید مجازات بشه کیه؟ کسی که به خانم‌ها از اول بلیط فروخته مقصر هست. درسته؟
اون کسی که از ورود ممانعت کرده که قطعا کار خوبی از نظر شما کرده. درسته؟
امیدوارم فیفا عدالت را اجرا کند. ما به اجرای عدالت در داخل هیچ امیدی نداریم.
تابی جون مردم رو بیشتر مسخره نکن. از رسانه خوب شما بعیده که به شعور مخاطبش توهین کنه. فدراسیون فوتبال که هیج پدرجدش هم تا مقامات بالاتر تایید نکنن نمیتونه مسابقه تیم ملی رو سر سوزنی اینور اونور کنه چه رسه به تغییر محل مسابقه و اجازه یا عدم اجازه حضور بانوان. ثانیا این دستور رئیس محترم جمهور و سایر مقامات هرچند فی نفسه ارزشمند هستش اما کاملا معلوم هست که به جایی نخواهد رسید و همانند صدها مورد دیگر ظرف مدت کوتاهی حرارت آتشینش به سردی کامل خواهد گرایید. ثالثا اگر قضیه تا این حد جدی است که دادستان محترم کل کشور ورود کرده چرا این حضرات را که مسئول مستقیم هستند(به نوعی) تا روشن شدن وضعیت ممنوع الخروج نکرده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس معلوم میشه اینها هم فرمالیته، هیاهو برای هیچ و انحراف اذهان عمومی است
این تیتر مزخرفه آقای کوهستانی مقصر اونهایی هستند که به بانوان اسپری فلفل پاشیدند.
کشور بی صاحب شده و هرکی هرکی ملت روز به بدبخت تر از دیروز
راه رو داری اشتباه می ری بزرگوار
مقصر کسی دیگس که مشهد رو به زندان مردم بخصوص بانوان تبدیل کرده
یک جمله کوتاه " ایران مملکتی بدون صاحب فهمیده".
شماها راحت باشید بابا ، تو هیچ کشور دیگه ای این حجم از بی کفایتی دیده نشده تو تاریخ ولی شماها راحت باشید ، حق ماست
مشت نمونه ی خروار است. فدراسیون فوتبال، نمونه ی کوچکی از مدیریت کل کشور است.
شیر مادر نان پدر حلالت
مجید جان
چرا دروغ پردازی می کنید مگر برگزاری بازی در مشهد ایرادی داشت؟ یا ورود بانوان ایرادی دارد؟ ایا مسئولا فدراسیون اسپری فلفل زدند؟ خیر . ایا این باور پذیر است که ۲۷۰۰۰ بلیت دقت کتید بیست و هفت هزار ربلیت جعلی فروخته شه اونم برای ورزشگاهی که ظرفیتش ۳۰۰۰۰ نفر هست مردم می دانند مقصر کیست اندکی حیا کنید و الکی چی شد کی بود من نبودم راه نندازید ‌ اینجا ایران است
کشور گل و بلبل به ایران میگن اگر یک بار تمام این هزینه ها و جرایم را از این میدیران رانتی بگیرند دوباره همچنین غلط هایی نمی کنند
مردم بیچاره یعنی خیرسرشون اومدن مسافرت عید تواین سرما زیر چادر یا خفه میشن یا موقعیکه برگشتن شهراشون ازبیماریهای عفونی میمیرن این هم مسافرت فوتبالی ها والا خوب عذاب وجدان نمیگیرن تشکر ازتابناک عزیز
چه تحلیل مسخره ای!!
مگر نیروی انتظامی زیر نظر فدراسیون فوتبال هست؟؟
باید به دنبال کسی گشت که دستور عدم ورود بانوان را صادر کرده نه اینکه چه کسی دستور داده بازی در مشهد انجام شود!!
باید تفکر ریشه کن شود نه اینکه اجازه داده شود در بعضی شهرها این طرز تفکر حاکم باشد و هیچ کس هم بازخواست و محاکمه نشود
اخر نیروی انتظامی راه نداده چه ربطی به مدیران فوتبالی پرحاشیه دارد؟؟؟؟
در بازی های لیگ هم بانوان نیستند که اگر باشند در سالم سازی فضای ورزشگاهها بسیار موثر است
دنیا عوض شده
آقایون با تفکر فعلی که دارند امکان نداشت اگر زنان‌از امروز می‌خواستند گواهینامه رانندگی بگیرند اجازه بدهند و هزار تا دلیل می آوردند که فلان و بهمان
نگرش ها را اصلاح کنید
سلام
واقعا شما فکر میکنید تصمیم به حضور با عدم حضور خانم ها در ورزشگاه در سطح مدیران فرمایشی فدراسیون گرفته میشه ؟ یا مردم را اینقدر احمق فرض کردید ؟ چرا ادرس غلط میدی تابناک ؟
بحران بزرگ؟؟؟؟!!!
چرا این روزا علم الهدی سکوت کرده !!!
چرا چرند مي نويسيد
به جاي اين كه عوامل راه ندادن زنان به ورزشگاه را معرفي كنيد دنبال تسويه حساب شخصي با مديران فدراسيون هستيد؟
جرات نوشتن نداريد حداقل سكوت كنيد
اگر در سالهای قبل که همه به شوخی میگفتن جمهوری خود مختار مشهد! جلوی کارهای افراطیون در مشهد رو میگرفتید، الان مجبور نبودید اقداماتی رو که قبلا تایید میکردید رو محکوم کنید!!
چرا جفنگ میگی
اینا تو صورت مردم دستور دادن فلفل بزنن؟
چرا مسئله را متحرف میکنید؟مگر تصمیم ورود خانمها به ورزشگاه دست فدراسیون فوتباله؟ چرا مسئولان اصلی این قضیه را دارین پنهان میکنید.
دیواری کوتاهتر از دیوار این دو نفر پیدا نکردید؟!!!!!! همه ملت ایران می دانند که تمام امور استان خراسان رضوی و به ویژه مشهد مقدس در اختیار پدر خانم جناب آقای رئیس جمهور یعنی آقای علم الهدی است. بدون تردید بسته شدن دربهای استادیوم به روی خانمها و پاشیدن اسپری فلفل به صورت آنها به دستور مستقیم شخص علم الهدی بوده است. آدرس الکی ندهید و خودتان را بیشتر از این مورد مسخره مردم قرار ندهید.
این دستورات اکید و تشکیل کارگروه و پیگیری فوری و مجازات شدید و .... برای گول زدن مردمه.همین که رفتن زنان به ورزشگاه و دیدن فوتبال در ایران بحران تلقی میشه نشان میده در چه مملکت فشلی زندگی می کنیم که بحرانش این چیزاس!!!
البته شما دارید آن شی مزبور را از سر گشادش می نوازید!
خودتان هم می دانید که مورد مشهد ربطی به فدراسیون ندارد و جناب علم الهدی تصمیم گیر بودند. فدراسیون فقط بلیت فروخته که موظف بوده بر اساس قولی که به فیفا داده این کار را بکنه. وقتی مقام های محلی اجازه ورود ندادند چه کار می تونه بکنه جز ماستمالی دستوری؟
البته امیدوارم فیفا تیران را یک بار برای همیشه از جام جهانی و همه مسابقات محروم کنه و بفرسته بغل روسیه عزیزش تا مشکل خانم ها حل بشه
تابناك جان زياد جوش نزن همه چيه ما به هم ديگر ميخوره،كاش بگيد علت اصلي چيه
اینها فرضا از نظر شما خاطی هستند ولی از نظر اونهای که این مدیران را سر کار گذاشتند نه تنها خاطی نیستند بلکه لایق جایزه و پرواز ییزنس کلاس هم هستند و این هم جایزه انها که کارشان را خوب انجام دادند و تو هم تابی اینقدر سعی نکن مثلا آش دهن سوز باشی تو که سر و ته ات به همینا وصل است
همه می دانند که اسپری فلفل و گاز اشک آور در اختیار شهروندان عادی نیست که هر جا خواستند با خیال راحت استفاده کنند، در حالیکه یکی از زیر مجموعه های وزارت کشور در مورد استفاده از این مواد زیر سؤال است ارجاع تحقیقات و رسیدگی به این موضوع به وزیر کشور! بیانگر جدی نبودن تصمیم مقامات کشور برای ریشه یابی علل و برخورد با عاملین این قضیه است، در چنین شرایطی طبیعی است که دو تا از عوامل اصلی هم به جای شرمندگی/عذر خواهی/پاسخگویی با پرواز بیزینس کلاس به سفر تفریحی- کاری یروند و به ریش ملت بخندند!
ریاست فیفا باید بدیم این اقای ماجدی ودر فیفا باید چندین مدیر توانمند ایرانی حضور داشته باشند تا فوتبال جهان پیشرفت داشته باشد .
راستی جای اقای تاج خالی .چه قردادی با اقای مارک روبر ویلموتس بستن .حق مردم پایمال کردن کسی اه هم نگفت .
میدونید از چی میترسم ؟ریس اینده فدراسیون تاج باشه .
کاش امام رضا به داد بانوان میرسید
مسئله اصلی تمام جامعه اقتصاد است نه ورود زنان به ورزشگاهها
برخی استاد انحراف افکار از مسایل اصلی به منظور پیش بردن اهداف خود هستند
از معرکه گریختند؟؟؟؟؟؟ اینها بله قربان کو هستند و بهتون قول میدهم پست بالاتری هم میگیرن
باید پاشن برن اونجا گوششونو بگیرن بیارنشون ایران که بعد این مدیرای دیگه هم بفهمن بازی چند چنده
خودتون هم میدونید مسببین فاجعه مشهد کیا هستند و سالها تو همون مشهد از این دست کارها زیاد انجام دادن . حتی رئیس جمهور هم نمیتونه مجوز حضور بانوان تو ورزشگاه رو بده. بنابراین مقاله سفارشی چاپ نکنید
به هر طرف این مملکت نگاه میندازی غرق در بی برنامگی و بی مسئولیتی هست
پول بلیت های بیزنس کلس رو از باباهاشون گرفتن؟
به ولخرجی این افراد کاری ندارم ولی راه ندادن خانم ها چه ربطی به فدراسیون داره چرا ذهنها رو منحرف می کنید ؟ چرا به نفرات بالا که دستور داده اند نمی پردازید ؟ تابناک برات متاسفم
مگر تا کنون برای متخلفین این چنینی مجازاتی هم اقدام شده که برای اینها بشود؟
امیدوارم تیم ملی ایران از جام جهانی حذف شود
مدیران حرف گوش کن طبق روال با سفر خارجی به خرج مردم،مدیریت میکنند
اموال یکی از این مدیران رو مصادره کنند درس عبرت میشه
حال تمام گنده کاری ها را با پنهان شدن پشت آمریکا بپوشانید؟!
اقا جان چیزی نیست به نظر من.
همینه مشت نمونه خروار نیست چیه؟
خوب درستش کنید.
اگر هم نمیتونید ....نمیدونم چی بگم
فرافکنی نکنید مردم دراز گوش نیستند
بزرگ ترین اشتباه یک تفکر در این مملکت نادان فرض کردن مردم است .
آش این سه نفر پخته شد با یک وجب روغن روش. نوش جان
پول مفت، تو این تحریم ها لازم بود سه نفره تشریف ببرند
آقای محترم که این گزارش را نوشته ای از نظر بعضی کارمندان به خصوص شوراهای حل اختلاف اهواز وبازرسان محترم شان تا 14 فروردین تعطیل رسمی است. وجالب اینکه مسئولان بالا دستشان هم این را قبول کرده اند
از نظر تابناک همه مقصر هستند بجز کسانی که اسپری تو صورت خانمها زده اند. متاسفم
فدراسیون مگر اسپری زده عزیز اشتباه میزنی
یگان ویژه اسپری زده که فرمانده اون هم که معلومه دست یک نهاد دیگه هست
چقدر این مملکت بی در و پیکره... تأسف بسیار کم و اندوه بسیار زیاد. :((
مقاله بسیار خوبی بود . ولی از این مقاله های خوب زیاد نوشته شده و هیچ تاثیری نداشته چون کسی که بخواد اینارو مواخذه کنه خودشم یه جای کارش میلنگه و خلاصه این قصه سر دراز دارد .
به خوبی از عهده ی وظایف خود برآمدهاند وتکلیف خودشان را انجام داده اند واکنون باید پاداش بگیرند که گرفتند شما میخواهی چه چیزی را ثابت کنی؟؟؟؟
این دو نفر که نقشی نداشتند.. از مامورین نیروی انتظامی بپرسید از کی دستور گرفتند.. گریختند یعنی چی ؟ اینا حداگثرش مامورند و معذول
مقصر اصلی راه ندادن بانوان به ورزشگاهها مدیران ورزشی نیستند.
ملت بخوبی میداند آمران حمله چه کسانی هستند. تابناک هم بیخود تلاش می کند تا آدرس غلط بدهد و ذهن مردم را منحرف کند
اگر نمی گریختند هم الان مثل بقیه داشتند توجیه و بهانه ها را پاس کاری می کردند
چرا می خواهی صورت ماجرا را عوض کنید موضوع این نیست که اقایان رفتن سفر رفتن!
این مسائل برای رسانه های خارجی دستمایه ای برای رسیدن به اغراض سیاسی است وگرنه عربستان و اسرائیل و آمریکا با اعمال بسیار فجیع ، یک روز هم ورزششان تعلیق نمی شود ولی یک هزارم آن مسایل در کشورهای غیر همسو باعث تعلیق
فاجعه !!!!!!؟؟؟؟؟
همچین میگین فاجعه انگار هواپیما سقوط کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
خاک‌بر سرت
توی همین ماجرای مشهد کاملا تبعیض علیه مردان مشهوده اما رسانه ها واقعیت رو کاملا برعکس نشون میدن! اینهمه ساله مردان نمیتونن برن فوتبال زنان رو ببینن و کسی صداش در نیومد اما وقتی زنان نمیتونن برن فوتبال مردان رو ببینن اینهمه جنجال راه افتاده.
در بقیه مسائل هم همینه. درسته بعضی جاها قوانین به نفع مردانه اما بعضی جاهای دیگه هم به نفع زنانه و در مجموع شرایط به نفع زنانه. مثلا سربازی، جنگیدن، مهریه، نفقه قانونا به عهده مردانه. اینها رو کسی نمیبینه! البته نبود حق طلاق و خروج از کشور مگر اینکه در عقدنامه بیاد و نصف بودن ارث و موارد مشابه رو میبینن.
با همه مخالفتم با اساس فدراسیئن فئتبال ولی صد درصد معتقدم ورود زنان به ورزشگاه در حیطه فدراسیون نیست و تصمیم از جای دیگه گرفته می شه و علامت سکوتم به فدراسیون نشین ها نشون دادن اینام خیالشون تقریبا راحته حالا یکم شلوغ می کنن آبهادکه از آسیاب بیفته تمام
هر چیزی زمان بگذره در نظر اینها حله
غربیها از هر ابزاری استفاده میکنن تا مردم ایران رو عصبانی کنن تا مثلا مردم بریزن و شورش کنن. الان هم تا مساله ورزشگاه مشهد پیش اومد رسانه هاشون بحث تحریم فوتبال ایران رو مطرح میکنن تا حتی اگر فوتبال تحریم نشه جوسازی درباره تحریم بتونه کمی مردم رو عصبانی کنه!
به ریش ما میخندن
تابناک چرا داری فرافکنی میکنی؟ جدای از بحث فساد در همه ارگان ها از جمله فدراسیون فوتبال، فکر نمیکنم این آدمایی که ازشون اسم بردی مقصر راه ندادن خانم به استادیوم باشن. یا دستور داده باشن به نیروهای نظامی که اشک آور بزنن به سر و صورت زن و بچه مردم. مردم رو چی فرض کردی
تصور می کنم این مطلب بیشتر در جهت انحراف اذهان نوشته شده چون همه می دونیم فدراسیون فوتبال در این مورد اساسا اختیاری نداره و اگه دست اونها بود هیچ وقت خانم ها رو از حضور در ورزشگاه منع نمی کردن. باید دید چه کسی دستور برخورد با خانم ها رو داده.
فک کنم رفتن قضیه رو ماستمالی کنن.
الان ریس فدراسیون مقصر عدم حضور زنان در ورزشگاه شد در کشور ما این در نفر اخرین نفراتی هستند که تصمصم می گیرند تنها تقصیر این دو نفر این است که با وجود اینکه می دانستند در ایالت مشهد اقای اعلم الهدای اجازه حضور زنان را در ورزشگاه نمی دهد به خانمها بلیط فروختند
عجب کشوری درست کردند. آفرین
یک جور نوشته اید فاجعه مشهد ، که ما گفتیم ۸۱ نفر زن را در یک روز در مشهد گردن زدند( برای ماجرای عربستان اینجور تیتر نزده بودی تابی جون)
نه آن دخترهای استادیوم آدم حسابی هستند و نه این مدیران لاکچری. کلا مملکت بین دو دسته‌ی معلوم الحال تقسیم شده است. یکی توی چپاول بیت المال عشق و حال می کند و دیگری جلوی درب استادیوم عین آواره ها پرسه می زند. نه اون دختر برای خودش شان و شخصیتی قائل هست و نه آن مدیر برای مردم ارزش قائل می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
این کامنت در هر کشور دیگری بود چاپ نمیشد! این مردک به زنان توهین میکنه و شما چاپ می کنی؟؟؟ رضا تو اول ثابت کن ادمی بعد درباره حسابی بودن خودت و خانوادت فکر میکنیم... بیشعور بی فرهنک ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
واقعا برای بخش اول نظرتان متاسفم
به ناموس مردم اسپری فلفل زدند توجیه می کنند و گویا اتفاق خاصی نیافتاده اگر در بلاد کفر این اتفاق افتاده بود رسانه های داخلی مانند کیهان و رسانه میلی چگونه پوشش می دادند ؟!!
بعید که اینها مقصر اصلی باشند
چون اینها سمت اجرایی ندارند و کار از جای دیگه خرابه
واقعا متوجه نمیشم مقصر شد فدراسیون و مسوولان مربوطه؟ اگر قرار بر پاسخگویی باشد باید اول وزیر کشور، استاندار و فرماندار خراسان رضوی پاسخگو باشند که چرا اجازه ورود بانوان توسط نیروهای تحت امر آنها داده نشده
مگر نیروهای نیرو انتظامی از فدراسیون دستور گرفته که همچین کاری را انجام دهد. تخلف اعزام افراد مازاد تخلف دیگری است لطفا افکار عمومی را با موضوعات انحرافی گمراه نکنید در ضمن از هیت دولت بگیرید تا سایر سفرهای اداری در دولت و سازماندها این مسله اعزام افراد مازاد دیده می شود.
اول ببین چی کار کردن که مجبور به استفاده از اسپری شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
شما فکر می کنی چه کار می توانستند بکنند؟ لابد بانک و پمپ بنزین اتش زده بودند
الان شما تیغتون به سمت کسانی است که مصوبه فیفا را اجرا کردند ؟!!! و انهاییکه سلیقه اشان به مردم تحمیل و از ورود بانوان به ورزشگاه جلوگیری یا دستور به اینکار میدهند بعنوان مدعی و طلبکار معرفی می کنید ؟!! مردم را کتک زدند تقصیر فروشنده بلیط است ؟!!! دستور فیفا را اجرا کردند تقصیر فروشنده بلیط است با محرومیت تیم ملی چه میخواستید بکنند ؟!! اینکه صاحب منصبی از خودش قانون وضع می کند تقصیر فروشنده بلیط است ؟!! خوب اگر حرف مردم و سلیقه اشان اینقدر ازارتان میدهد از فیفا خارج شوید ورزش را تعطیل کنید !!! مردم تحمل می کنند مثل تحمل شورای نگهبان مثل تحمل مصوبه های عتیقه مجلس سوگلی مثل تورم و ....
امان از دست مدیران بی خرد و بی تدبیر.
بابا یه بچه هم میدونه به خاطر مذهبی بودن مشهد امکان نداشت اونجا اجازه بدهند خانم ها بروند ورزشگاه مثل اینکه تو قم بیای کنسرت بگذاری.
این همه شهر جای دیگه بازی میگذاشتین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
برنامه ریزیشان کاملا اشتباه از آب در آمد .عمدا مشهد را انتخاب کردند و تصورشان این بود که مردم مشهد بسیار دین دار هستند و اصلا تمایلی به رفتن به ورزشگاه ندارند ولی تصوراتشان کاملا نقش بر آب شد زیرا بانوان ایران در جای جای ایران خواهان همه حقوق اجتماعی خود هستند
خب پس قراره اینا قربانی بشن
ببین فوتبال مملکت افتاده دست چه مدیرهایی!!!
با تشکر از تابناک، پیگیری کنید و این آدم های متخلف و بی اخلاق را تا باز پس گیری حقوق مردم رها نکنید.
این بدبختا کارخودشونو کردن. دارید صورت مسئله رو عوض می کنید.
مردم آگاه تر ازن هستند که با این تیترها فریب بخورند و مسببان اصلی را نشناسند . تابناک خودتی
ایول سید محرومان
ای بابا کجای کاری
فدراسیون فوتبال هم مثل اغلب شرکت ها و نهاد های دولتی و غیردولتی دیگه سفر های خارجه بی فایده زیاد داره
ای بابا کجای کاری
فدراسیون فوتبال هم مثل اغلب شرکت ها و نهاد های دولتی و غیردولتی دیگه سفر های خارجه بی فایده زیاد داره
بی خیال بابا ! اگه خسارت های میلیاردی ویلتموس رو گرفتن ، این ها رو هم پیگیری می کنن. ضمنا کیه که ندونه چند نفر از مقامات مشهد ، خیلی هم از این قضیه خوشحال هم شده اند. راستی اسپری فلفل هم دست اینها بوده ؟
همیشه فوتبال ما پر از افراد نالایق و سو استفاده چی بوده و هیچ وقت درست نمیشه
این مدیران خاطی نیستند .فقط کمی دوست دارن از این قفس خود ساخته فرارکنن.خاطی اون کسیه که برای زنان مظلوم گردن کلفتی میکنه واونا را به خاک میکشه.
مردما چی فرض میکنید ؟
این‌ها که بی‌خود کردن با پول بیت‌المال سفر تفریحی می‌رن.
ولی آدرس غلط ندید. مشکل ورزشگاه مشهد رو همه می‌دونیم از کجاست.
امروز در شبکه خبر جناب اصولی از فروش بلیط های تقلبی می گفت اما نگفت ومجری صدا سیمای میلی هم از او نپرسید چه شده که بلیط های تقلبی را فقط به خانمها فروخته اند ؟!
تابناک
همه کامنت ها را سانسور کردی فکر نکن حواسمان نیست
ترقي اندر اين كشور محال است كه در اين مملكت قحط الرجال است
بخدا اين مملكت تا ١٠٠ سال اينده هم درست نميشه،همين امروز هزاران ميليارد دلار هم وارد خزانه دولت بشه در عرض يك ساعت تمامش به تاراج ميره ،من٤٥ ساله كه هنوز يك سفر هوايي نداشتم نه اينكه بولش نباشه ،صرفه جويي ميكنم براي اينده شرمنده خانواده نشم ،حالا نه فقط در ورزش مملكت از جيب مردم حيف و ميل ميشه ،توي تمام ادارات و سازمانها دولتي و مذهبي همينطوره،فرقي نميكنه يكي هرروز تو لندن و دبي ويكي مكه و سوريه ،كاشكي يه جايي بود امار مسافرت خارجي مسولان دولتي و مذهبي را از اول انقلاب منتشر ميكرد،
اگه مملکت صاحاب داشت الان این دو نفر جاشون پشت میله های زندان بود..
شاید یک نفر پشت پرده به این اقایان فشاروارد کرده ان یکنفر را پیداکنید
احتمالا دستور اسپری فلفل هم این دو نفر داده اند، اطفا قضیه را از مسیر اصلی خود منحرف نکنید و بذارید یکبار برا ب همیشه این معزل حل شود.
فاجعه دلخراش. واقعا تو کدوم خط هستین. یک خلاف و اشتباه شخصی رو به اندازه هیروشیما دارین بزرگ میکنید. ریشه اش هم در حضور بانیان وضع موجود در دولتن
شاید هزینه ها از محل فروش بلیط اضافی تامین شده . خخخخ
با این دری وری ها افکار مردم منحرف نمیشود !!!
این مقاله یعنی روزنامه نگار با شرف
خدایا به اینان عزت عطا فرما
ای کاش فیفا ایران را تعلیق می کرد ، اون موقع من ببینم این لشگر بیکار چه کاری می خواهند بکنند .
بنده یک کارگاه چوبری دارم ، اگه گرفتید هدایتشان کنید آنجا
اینها نفرات اصلی اتفاقات مشهد نیستند
مردم بهتر میدونن چه کسانی باعث‌ وبانی اینجور اتفاقات نه تنها درمشهد بلکه در هرنقطه از میهن عزیزمون هستند
تابناک و دیگر دست اندر کاران عدم مجوز ورود بانوان به مسابقه خودشان را به آن راه زده اند نا مقصر در حد و اندازه رییس فدراسیون و یا دبیر کل کاهش یابد و رییس جمهوری هم دستور دادند زود تند سریع فوری وزیر کشور به موضوع ورود کند و مسلبین و مقصرین را معرفی نا همه غیظ و ناراحتی بانوان از اینهمه تبعیض سر آنها خالی کنند. دادستان کل هم در سخنانی گهر بار فرمودند که اگر بلیط فروخته شده بوده است عدم اجازه ورود آنها اصلاً صحیح نیست !!!! حالا اگر این اتفاق افتاده بود ولی این معدود بانوان که بلیط گرفته بودند هم موفق به گرفتن بلیط نشده بودند چی ؟ معلوم است که در آن صورت این بانوان معترض احتمالاً جاسوس و یا عامل بیگانه و یا اغتشاشگر و مبلغ علیه ترکان نظام بودند !!!! مگر غیر از این است ؟ آقای رییسی و‌وزیر کشور و دادستان کل اگر خیلی قانونمدار و دلسوز بانوان و غیره هستند بهتر است همون پرونده اسید پاشی به بانوان در اصفهان را از بایگانی افرادی که انرا در اختیار دارند و به باور عمومی همه چیز آن از عاملان تا امران آن مشخص هستند بیرون بیاورند نا دیگر اینگونه مستئل جزیی اصلاً اتفاق نیفتند.
دو سه تا کافی نت چی بدبخت را مقصر اعلام خواهند کرد و تمام...
همیشه همین بوده...
اینها را باید کت بسته به ایران بیاورند و دولت قطر را ملزم به تحویل این متمهمان کنند
آیا پاسخگوی در خصوص این افتضاح کلان محدود به برخورد ناشایست و اهانت به دختران و زنان و سو مدیریت فروش بلیط است یا ریشه آن در عدم صدور مجوز برای نیمی از افراد جامعه به ورزشگاهها و ایجاد محیطی امن برای حضور آنها در ورزشگاهها باید مورد بررسی قرار گیرد.
نیروی انتظامی برخورد زشت کرده دستور برخود هم از طرف کس دیگه بوده اگر جرات دارید از اونها هم بنویسید.دو روزه از ترس فیفا همه دارن محکوم میکنن
تا وقتی که به خاطر انجام فعل غلط و ترک فعل صحیح، با همه و بدون استثناء، طبق قانون و بدون تسامح برخورد نشود، وضع همینه که هست.
فاجعه اینجاست که تعداد بلیط تقلبی ۲۷ هزار است و نشان می دهد که نهادهای نظارتی و مبارزه به تقلب و فساد از چیزی بدتر از فشل بودن است
اوضاع نشان می دهد که هرچه زودتر باید زیرمجموعه های ورزشی که فقط هزینه تراشی می کنند و هیچ عایدی برای کشور ندارند باید هرچه سریع تر خصوصی و دارای یک صاحب و مالک درستی شوند
این دوتا اسپری میزدن؟ بعد پلیس کجا بود؟ بعد کی دستور داده بود خانم ها نرن داخل؟ واقعا کیو مسسسخره می کنید؟
باز شروع همان بازی تکراری آدرس غلط دادن و حواسپرتی تا سری بعدی که توهین مجدد کنید به زنان. درست بشو نیستید
باز الان یه عده میان فکت میارن که بله امام علی (ع) یا مالک اشتر(شک از من است) هم یک زمانی محبور شدند مثلاً فلان شخصی که اندکی دست کج داشت و فلان به امیری فلان امارت یا مسئول فلان امر بگذارند چرا که میخواستند این فرد جلوی چشمانشان باشد تا بهتر کنترلشان کنند(نقل به مضمون). آقایان آن دروان قطع به یقین قحظ الرجال بوده. افراد امین و کارکشته و مومن کم بوده. نه الان که اغلب مومنین و کارکشته ها و متخصصین خانه نشینند و بسیاری مناسب دست نا اهلان است.
احتمالا قرار بوده خانم ها هم به ورزشگاه بیان و در آخرین لحظه با دستور مستقیم حکمران مشهد ، ورود بانوان لغو شده و باقی قضایا . ماجدی و کامرانی فر چکاره هستن که بخوان مواخذه بشن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
تابناک زورش به مسئولان نرسیده دو تا دیگه رو دراز کرده. ترسو مرد !
عجبا ! چه انتظاری دارید زمانی که همه مدیران در هر سازمانی بنحوی حمایت می شوند و سفارش شده هستند
آن 9 نفر زنان که با هویت دیگری بلیط تهیه کردن را دستگیر کنید
جایزه بهشون دادند
کاش تقصیر امام رضا نزارن
امکان نداره بروبچ نامحسو س حتما یقشون میگیرند اینا تشویش اذهان است و از قوه قضاییه میخواهیم اونایی که این عکس را گرفته به اشد مجازات برسونه.
تابناک برای حفظ اعتبار خودت هم که شده مطالب ورزشی رو‌نزار هر آدم بی منطق و بیربطنویسی بنویسه
مساله غربیها شاد نبودن زنها نیست دقیقا برعکس نگرانیشون شاد بودن زنان و مردان ایرانه! همانطور که کلی تحریم علیه ما وضع کردند تا مردم عصبانی بشن و شورش کنن حالا هم نگرانند که فوتبال و ورزش باعث شادی مردم میشه و رسانه هاشون دایم تبلیغ میکنن که ورزش ایران تحریم بشه!
حتما اجازه برگزارنشدن کنسرت درمشهد هم کار فدراسیون فوتیاله
حتما اجازه برگزارنشدن کنسرت درمشهد هم کار فدراسیون فوتیاله
وقتی اتش به اختیارها خراب می کنند نوبت علاج به اختیارها میررسد که زمین و زمان را مقصر کنند
هممون سر کاریم این دولت ذاتآ خودش بااین برنامه هامخالفه پشت پرده خودش دستورعدم ورود و صادر میکنه بعد توظاهر فرمان رسیدگی صادر میکنه ....
واقعا ربطش به ماجدی و کامرانی فر چیه؟
تحریم حضور در ورزشگاه تا عدم تبعیض جنسیتی، قومیتی، مذهبی
این همه بیراه رفتن برای چیست .مقصراصلی دستورمی دهد بعدقایم می شود شهامت ندارد بگویدمن بودم و
فساد در فوتبال ایران نهادینه شده و بیداد میکنه
اینا بیشتر حواسشون به این هست که چطور داوری ها رو برنامه ریزی کنن تا فوتبال ایران و این کشور
فیفا بیخود میکنه از ما رفتار اشتباه بخواد
به ولای علی اگر ایران از جام جهانی اخراج بشه، برای اولین بار تو زندگیم لعنت میفرستم به باعث و بانی این وضعیت.
رئیسی اگر هدفش خیر است ، باید نفوذی ها و پسماند های دولت قبلی را ، از دولتش اخراج کند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
اتفاقا ریشه این اتفاقات پسماندها و زباله های دولت های قبل تر هستند!! منتهی در دولت قبل هر کاری میکردند همه براشون کف میزدند! ولی الان چون وجهه خودشون خراب میشه همه کاراشون رو محکوم میکنند عزیز جان!
تابناک ملت را بلانسبت خر فرض نکنید ....
بهشون بگید لازم نکرده برگردن، خرج سفرشونم خودشون بدن. یهو پاسخگو می‌شن.
اصلاً گشت ارشاد مشهد خودش مقصره همه این گند کاریاست که دیروز جلو در ورزشگاه اجازه داده خانوما با چادر و روسری و مانتو برن فوتبال تماشا کنن خوب معلومه که این جوری به غیر ایران هیچ کجای دنیا تو ورزشگاه راه نمیدن
تا کی ؟
به حدی از بی اعتمادی رسیدیم که اونیم که اعتراض می‌کنه و افشا؛ میگیم حتما سهمشو ندادن
ریشه این کارهای نابخردانه در جای دیگر گرفته میشود..اقای اعلم الهدی دستور دهنده اصلی است این باور اکثریت مردم مشهد است
جای تعجب نداره ، این کشور باید همه چیزش به همه چیزش بیاد...
نظرات زیاد است و نظر منهم بین بقیه یا گم میشه و یا منتشر نمیشه.
امیدوارم همگی بلد باشید بیشتر از هزار وصد را بشمارید و معادله زیر را حل کنید .
بین هشت هزار تا ده هزار بلیط رسما فروختن شده است و ۲۳ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند . یعنی سه برابر بلیط های فروختن شده .
دنباله نظر من قابل انتشار نیست ، چون نیروی انتظامی وظیفه داشته است از ورود افراد بدون بلیط جلوگیری کند !!
سلام
واقعا نمی دانم چطور میتواند یک
فرد برای تمام مردم ایران با هر دین
وگویش وتیره مختلف که در این سرزمین
بیش از دوتا چنده هزار سال صاحب تمدن
وزیست کرده اند همچین تصمیمی در مقابل
چشمان نظاره گر دنیا بگیره اینجا ایران هست
مردمان با عزت و غیور زنان ما ناموسان ما
هستن واقعا بی خیال ................
خدا رحمت کند امام
دست یاری مردم به سمت رهبری
آن لبخند و آن بیزنس کلاس و آن هتل لوکس دستمزد سرسپردگی فرامین و حق شناسی بود....
و این دوران زمانی هست که جای حق و باطل عوض شده و میشه این مسائل یکی از علائم آخر الزمانی و ظهور هست،
باسلام و تبریک سال نو به ملت بزرگ ایران.ریاست محترم جمهور اذهان عمومی منتظر برخورد صریح و سریع شما با مسببین اعمال شوم و زشت اخیر با هموطنان عزیز در ورزشگاه مشهد می‌باشند.بیایید علاوه بر برخورد شدید اساسنامه ی مدونی برای حضور دختران و خواهران گرامی در ورزشگاه‌ها تهیه و لازم الاجرا کنیم.باتشکر
مقصر جلوه دادن دو نفر که مقصر نیستند برای اینکه سریع بحث را همینجا خاتمه دهیم چون جرات اینکه فراتر برویم را نداریم، با کحای اخلاق و اسلام و قرآن همخوانی دارد؟
سلام به نظر بنده مجلس انقلابی در اولین جلسه کاری در سال جدید استیضاح وزیر ورزش و جوانان را در دستور قرار دهد
این همه دست اندر کار داشته فقط این دو تا رو مسوول دونستید... .اینها که خل و چلی از صورتشون می باره
بوی فتنه در راهست
پول ملت برای خود مردم هزینه نمیشود ولی مسوولین خودشان واطرافیانشان به خوبی استفاده می کنندوهمه جوره حال می کنند
واقعا طراح این سناریو عالی عمل کرد.
هم ورزشگاه پر شد
هم زنان راه ندادند
هم فیفا پیچوندند
هم مقصر معلو م نشد کیه
ولی خودتونید
والا کارراز ریشه خرابه ...
وزیر بی لیاقت دولت پر ادعا
اینجا نه فدراسیون و نه وزارت ورزش متهم نیستند طبق روال متهم اصلی نا مرئی و مصون از هر گونه پیگیری است .
مملکت بی دروپیکر
مدیریت افتضاح
فساد درتمام قسمت‌های مملکت ریشه دوانده،
هرکسی قدرت داره به فکر سواستفاده است
مسئولین بی کفایت فدراسیون که می دانستند این حساسیت درخصوص ورود بانوان در مشهد وجود دارد ( چه درست و چه غلط) و امکان بروز مشکل هم هست، چرا اصرار بر برگزاری مسابقه در آن شهر را داشتند؟ به فرص هم مجبور به برگزاری در آن شهر بود، چرا با ورود تماشگران موافقت کردند که زنان هم به حق درخواست ورود داشته باشند؟ آیا به نظر شما نباید دنبال عوامل نفوذی که می خواهند تشنج ایجاد کنند و یا باعث تعلیق تیم ملی ( همانند تیمهای باشگاهی ) شوند، گشت؟ آیا جاسوس ها فقط در تشکیلات هسته ای و نظامی وارد عمل می شوند؟
الان زمان خوبی برای لجبازی در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه نیست.
بسیار ساده انگارانه است که فکر کنیم تقصیر آبروریزی ورزشگاه مشهد بر روی دوش ماجدی و امثالهم باشد که کاره ای نیستند! مردم را گوش دراز فرض نکنید لطفا
اقا مگه نشنیدید اینا همه بی گناهن..فقط اون دوتا کافی نت رو میگیرن میان واعتراف اجباری میکنن..بعدش همه دوستان دور هم توی دوحه یه نهار لاکچری میخورن...تمام قصه بحران حل مقصر مشخص
تو این کشور افراد بی لیاقت و بله قربان گو و بی وجود رو میذارن سر کار، تا در مواقع لزوم تقصیرات رو بندازند گردن اونا. اگر فیلم این ماجرا پخش نمیشد، هیچ کدام از مقامات این چهار تا نوکر بی وجود رو مواخذه نمیکزد. این جور مدیرها هم تا پایان کارشون، به عشق و حال و جمع آوری پول مشغولند
اقاي تابناك اگه اينا مقصر هستن پس چرا اقايان دستور رسيدگي برا پيدا كردن مقصر دادن؟!؟!تو با چه منطقي ميگه مقصر اينا هستن؟!؟؟كي بهت دستور داد؟!؟بدون مردم ميغهمن
مشهد مقدس ما را با این حرکات زیر سوال نبرید آخه مگر از طالبان آموزش گرفته آید که. با بانوان ایران. این رفتار را داشتید باید به شدت مجازات بشوند تفکر طلبانی را کنار بگذارید....
حالا چند نفر راهی بیمارستان شدن یا فقط شعار است.
میدونستید کامرانی فر اهل مشهد است و چون محل کارش تهران است روزانه چند میلیون بابت اقامت در هتل از جیب فدراسیون پرداخت میشود ، این مطلبی بود که چندی پیش از اخبار ورزشی پخش شد
جنگ ایران و عراق ۸ سال طول کشید و مذاکرات برجام هم بیست سال
این ها هم تقصیر ماجدی است
ساختار فشل این سیستم درست شدنی نیست
سلام علیکم ازقدیم گفته اندکه برادران جنگ کنند ابله هان باورکنند اینها دستشان داخل یک کاسه است چه کسی را دستگیرکنند چه کسی رامحاکمه کنند مگراینکه یک افغانی پیداکنند گریم کنند بیاورندبرای محاکمه تا زندان هم می‌برند بعداازادش می‌کنند کی به کیه
بخشش . لازم نیست اعدام کنید . اینها بادستور بالا دستی رفتند تا آبها آسیاب بیفته بعد برگردند . بلاخره بیشتر از 5 روز که این هیجان طول نمیکشه . ملت ما هم حافظه موقت کمی دارند مثل خرگوش خیلی زود همه چیز فراموش میشه . البته اگر تابناک گیر نده
لطفا‌میزان‌پاداشی‌که‌برای‌فلفل‌پاشیدن‌بر‌صورت‌بانوان‌به‌مسئولین‌رده‌بالا‌داده‌می‌شود‌را‌آشکار‌بفرمایید‌تا‌قیمت‌اشخاص‌دست‌ملت‌بیاید
این ها که به دختران اسپری فلفل باشیده
اند کی بودند اقایا نه تنها محاکمه نمی شوند و پول هتل وخوش گذاری هم می‌گیرند به فکر ورزش ایران هم نیستند همه را به گردن دیگران خواهند انداخت
بیش از ۴۰ ساله همین شکلی شده
مگر مملکت صاحب نداره ؟؟آن جنجال مشهد ودستور رئیس جمهور ومجلس ودادستان کل وسفر آقایان به خارج ....بلاخره مسئولیت این ماجرا کیست؟
میدونین چرا این مسیولین گروهی رفتن سفر! چون هر گندی میخوان میزنین وملت ساده همه رو میندازن گردن علم الهدی!
کار، کار، والی خراسانه.
لطفاً آدرس غلط ندهید و مردم را هالو فرض نکنید.
ممنون از سایت خوبتون
به شما ناهار دادن
مرد حسابی چرا مغالطه می کنی و می خواهی از آب گل آلود ماهی بگیری مگر فدراسیون گفته تو صورت بانوان اسپری فلفل بریزند . بروید و مقصر اصلی را پیدا کنید مشهد برای خودش مستقله ....
بنده گزارش صدرالاشاره و تمام کامنتها را خواندم مقصراصلی سرپرست فدراسیون فوتبال آقای ماجدی و دبیرکل آقای کامرانی فرهستند‌ چون این اتفاق درحیطه مسئولیت اینها می باشد واینها بایدحوابگو باشند و به بقیه افرادی که درمشهد مسئولیت دارند این موضوع ربطی ندارد و بی گناه هستند. فقط ماجدی و کامرانی فرمقصرند.
تابوده،چنین بوده وتاهست چنین است.
چه فرق میگنه بازی تهران باشه یا مشهد، مساله عدم امکان حضور بانوان است. چرا به شعور خوانندگان توهین میکنید.
بازم ماست مالی و پاک کردن صورت مسئله.
دست بردار نیستید .
به این چه ربطی داره چرا جهالت های موجود کشور رو میندازین گردن اینا چرا دنبال مقصر جای اشتباه میگردین
پول مفت و دل بی رحم . اینا میگن قبلیها که رفتن کی یقشون و گرفت . ما هم میریم کسی یقمون و نمیگیره . هییت رییسه هم که باهاشونه . اگر فوتبال و فدراسیون و همه چیرو تعلیق کردن تعجب نکنید . حقمونه با این افراد پررو .
خانه از پای بست ویران است اونا همین تصمیم رو گرفتن که خانمها شرکت کنند ولی از جای دیگه مخالفت کردن نیروی انتطامی که از اونا دستور نمی گیره برخورد کننه از اینا دسنور می گیره جلوگیری کنه وگرنه همش بهانه است تابناک هم کاسه داغ تر از اش نشه
نگران نباشید، مامور نیروی انتظامی که اسپری فلفل زده ، بزودی دستگیر ،محاکمه و به عنوان مقصر اصلی مجازات میشه و قضیه ختم به خیر میشه.
اولا چرا به سمت بانوان اسپری فلفل زدن
دوم اینا همش بازی اصولی سخنگو فدراسیون این آدم خائن به فوتبال و مردمه بخاطر گرفتن پست
ادرس غلط به مردم ندیدلطفا بهشعور مردم توهین نکنید اون وزیر کشور اعلام میکنه کافینت مقصر این یکی اعلام میکنه مدیران ورزشی دنبا اسپری بدست بگردید وصادر کننده دستورش
انصافا که چرت نوشتی تابناک! نمیخوام از این دو نفر دفاع کنم ولی اگر قرار بر یافتن مقصر باشه آخرینهاشون اینها هستند. خیلی بزرگان دیگر رو باید به صلابه بکشن بعد نوبت اینها برسه!
بحث عدم ورود بانوان عزیز به‌ورزشگاه، موضوع جدیدی نیست.و مسببان این وضع هم، مسلما این دونفر نیستن. کاملا واضحه که این خبر هم فقط جهت درگیر کردن اذهان مردمه.تا مسببین اصلی این موضوع طبق معمول از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنن و مسئولیت اشتباه شون رو نپذیرن و تقصیرو گردن کسان دیگه بندازن. .... چرا به خواست مردم احترام نمیذارین و بااین حرفا، شعور مردم رو به بازی‌میگیرین
چرا بلیط بیزنس؟ وقتی پولش از جیب ملت میره و این همه شعار صرفه جوییدر بوق و کرنا میشه چه لزومی به خرید بلیط بیزنس هست؟ من بارها مسئولین مختلف مرزشی رو تو مسیر امارات یا دوحه دیدم که دقیقا همه تو قسمت بیزنس هستند. تاکید می کنم سالهاست. پس سازمان یازرسی داره چیو بازرسی میکنه؟ اصلا چه کسی این حق رو به مسئولین ورزشی داده که از جیب ملت ریخ و پاش کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
سازمان بازرسی یک دستگاه عریض وطویله که فقط بودجه مملکت را به باد میده
سلام احتمالأ مقصر یا دوحه یا خلبان هواپیما و یا خود هواپیما هست از عزیزان مسئول درخواست میکنم اینقدر خودشون رو اذیت نکنند و به امور دیگر مملکت رسیدگی کنند با سپاس شهروند هالو.
آدم حالش به هم میخوره زن به جای خانه داری و فرزندآوری و تحصیل علم رفته آویزان شده از دراستادیوم آقایان

زنان بیسواد بیفرهنگ و بیکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
تازه ندیدی داشت از میله ها هم مثل مرد عنکبوتی بالا میرفت
لعنت به اون بی غیرتی که اسپری میزنه تو صورت بانوان و دو صد لعنت به کسایی که ازین کار دفاع میکنن
بلد نیستین عرضه ندارین وظیفه تون رو انجام بدین پستتون رو رها کنید نه فقط ورزشی ها بلکه تمامی وزارت خونه هاو....
جناب ربیسیی جلو افراد خودسر را بگیر تو کار فیفا دخالت نکن
مملکتو جاسوس برداشته صد فصل گاندو بسازید بازهم کمه
از وزیر کشور و نیروهای امنیتی باید پرسید
سلام ، رسانه تابناک دست از صحنه سازی برداشته و باصداقت منعکس کننده اخبار و رویدادها باشد.
این افراد از نفوذی های دشمن هستند و حتی آقای رئیسی با آنها نمی تواند کاری کند چون از این افراد در سایر وزارتخانه ها داریم و در حاشیه امن هستند چنانچه هر کدام را بخواهند کوچکترین تنبیهی بکنند فوتبال ما را محروم خواهند کرد
فیفا نشان داده که یک فدراسیون فاسده مگه رییس قبلی را بعنوان دریافت رشوه بیرون ننداختن همین روزها هم مشخص میشه اینفانتینو در تهران فقط چلوکباب سلطانی نخورده که چشمش را روی این همه بی احترامی به بانوان کشورمان بسته و انگار نه انگار
فرافکنی تاوه حد؟؟
همیشه یکی هست که تقصیر ها رو به کردنش بندازید
دشمن.امریکا.......
مدیران خاطی یا اتش به اختیارهای سرگردنه مشهد با پشتگرمی کامل باعث زخمی شدن فرزندان این خاک و بوم شدند به جرم اینکه فوتبال می خواهند تماشا کنند
گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری ،
کلا کار تابناک و سایر رسانه های داخلی پرداختن به جزئیات و انحراف اذهان از کلیات است. مثلا پرداختن به حقوق های به اصطلاح نجومی ( بیست سی میلیونی ) و انحراف اذهان از اختلاس های چند هزار میلیاردی یا پرداختن به سفر دو سه نفر به خارج از کشور و دوری اذهان مردم از دخالت های بی جای غیر مسئولین و رفتار زشت نیروی انتظامی و منع ورود بانوان با وجود اخطارهای چندین باره فیفا و...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی