بازدید 3286

حمله بارسای تقویت‌شده با ۸مهاجم به اتلتیکومادرید!

کد خبر: ۱۱۰۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 05 February 2022

فردا شب در مهمترین بازی هفته اسپانیا، بارسلونا از ساعت 18 و 45 دقیقه میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود. 2 تیمی که به شدت برای رسیدن به جمع 4 تیم پایانی با هم رقابت دارند و بارسلونا می‌تواند با این برد، قدمی بلند برای بهبودی در آینده بردارد.

ژاوی در این پنجره نقل و انتقالاتی به هر چه می‌خواست رسید و توانست آلوز، تورس ، تراوره و اوبامیانگ را به خدمت گیرد و ترکیب خود را کاملاً تقویت سازد. با این خریدها انتظارات از ژاوی و بارسلونا نیز به شدت بالا رفته و باید دید در اولین دیدار مهم مقابل اتلتیکو چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد.

برای بازی فردا، چند بازیکن برای ژاوی در دسترس نخواهند بود و بارسلونا از تیم اصلی خود تنها 19 بازیکن دارد. آنها باید 4 بازیکن دیگر از تیم ب به لیست خود اضافه کنند. نکته جالب این است که این تیم از 23 نفر، 8 مهاجم در اختیار دارد.

برای بازی مقابل اتلتیکومادرید اریک گارسیا، سرخیو روبرتو ، ساموئل اومتیتی، کلمن لنگله ، آنسو فاتی و ممفیس دپای در دسترس نخواهند بود.

اوبامیانگ و تراوره، خریدهای جدید بارسلونا اما در دسترس هستند و باید دید آیا ژاوی به آنها بازی می‌دهد. اوبامیانگ هفته‌هاست در ترکیب اصلی قرار نگرفته و بازی نکرده است. از طرف دیگر تراوره نقش یک ذخیره در تیم ولورهمپتون را داشت و معمولا در نیمه دوم وارد بازی می‌شد.

دمبله نیز به تمرینات بارسلونا بازگشته و با این حال ژاوی در خط تهاجمی بازیکنانی مثل بریت ویت، فران تورس، لوک دی یونگ، خوتگلا و عبدالصمد را در اختیار دارد.

برخی رسانه‌ها معتقدند که اوبامیانگ فردا قطعا در ترکیب خواهد بود و باید دید آیا تراوره به ترکیب اصلی می‌رسد؟

بارسلونا در جدول لالیگای اسپانیا با 35 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و اتلتیکومادرید با 36 امتیاز در رده چهارم جای گرفته است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم