بازدید 13187

دمای شهرکرد به ۲۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح روز پنجشنبه کمینه دمای شهرکرد به ۲۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید که سردترین ایستگاه استان گزارش شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 03 February 2022

به گزارش «تابناک»، مهران چراغپور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین دما در ایستگاه کوهرنگ ۱۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سامان ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، بروجن ۱۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، لردگان پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر، فارسان ۱۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، اردل ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و شلمزار ۱۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد.

وی در ادامه از فعالیت یک سامانه بارشی در استان از اواسط روز جمعه خبر داد و گفت: این سامانه تا اواسط روز شنبه در استان فعال است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بییان اینکه این سامانه بارشی اغلب نقاط استان را فرا می‌گیرد، تصریح کرد: شدت بارش‌ها در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان و بخش‌هایی از شهرستان های لردگان، خانمیرزا، کیار و بروجن است.

چراغپور نسبت به لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد در روزهای جمعه و شنبه هشدار داد و گفت: توصیه می‌شود در این مدت از سفرهای غیرضروری خودداری و در تردد جاده‌ای خودروها به زنجیرچرخ مجهز شوند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی