بازدید 5351
۳

کنعانی‌زادگان به کمیته اخلاق رفت؛ محرومیت از ۲بازی تشریفاتی؟

کد خبر: ۱۱۰۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 02 February 2022

مدافع تیم ملی فوتبال، ساعتی قبل در جلسه رسیدگی به این موضوع شرکت کرد. جزییات این جلسه از سوی کمیته اخلاق اعلام خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که انتظار می‌رفت محمدحسین کنعانی‌زادگان از بازی های تیم ملی مقابل عراق و امارات محروم شود، اما سرپرست تیم ملی اعلام کرد بدلیل عدم برگزاری جلسه رسیدگی در کمیته اخلاق و صدور حکم، این مدافع محروم نیست و در ترکیب قرار می‌گیرد.

تیم ملی و فدراسیون منتظر حکم کمیته اخلاق
پیش از این یک فایل صوتی عجیب در فضای مجازی پخش شد که همین فایل برای کنعانی زادگان دردسرهای زیادی به همراه داشت. پس از انتشار این فایل صوتی، وقتی شهاب عزیزی خادم در روز بدرقه بانوان ملی پوش اعلام کرد "ستاره ای که مسائل اخلاقی را رعایت نکند، هیچ جایی در تیم ملی ندارد" به نظر می رسید کنعانی زادگان جایی در لیست جدید تیم ملی نداشته باشد اما دراگان اسکوچیچ با هماهنگی فدراسیون، این مدافع را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و اینگونه عنوان شد که پرونده کنعانی زادگان در کمیته اخلاق باز است و پس از برگزاری جلسه های رسیدگی به این پرونده، حکم نهایی کمیته اخلاق در مورد این بازیکن صادر خواهد شد.

تفاوت دیدگاه منتقدان و مدافعان کنعانی زادگان
درباره کنعانی زادگان میان اهالی فوتبال اختلاف نظر وجود دارد؛ عده ای معتقد هستند کنعانی زادگان حتما باید تنبیه شود چرا که اگر مشابه این رفتار در هر تیم ملی اروپایی نیز رخ می داد، بازیکن خاطی از اردو کنار گذاشته می شد اما در عوض گروه دیگری اعتقاد دارند کنعانی زادگان تخلفی انجام نداده و انتشار فایل صوتی پاپوشی برای این مدافع بوده و در صورت برخورد با کنعانی زادگان، اخاذی از بازیکنان تیم ملی و انتشار فایل های صوتی خصوصی در فضای مجازی اپیدمی می شود.

وظیفه سنگین کمیته اخلاق
البته در مورد فایل صوتی پخش شده مساله اصلی چیزی غیر از موضوع تنبیه محمدحسین کنعانی زادگان است. مساله اصلی این است که به نظر می رسد به دلیل ضعف سرپرستی تیم ملی، مشابه این رفتارها قبلا نیز رخ داده وگرنه فکر دعوت یک نفر به اتوبوس تیم ملی چرا باید به ذهن یک ملی پوش برسد؟ آیا پیش از کنعانی زادگان، نفرات دیگری هم چنین استفاده ای از اتوبوس تیم ملی کرده بودند؟ این توقع وجود دارد کمیته اخلاق به عنوان یک نهاد قضایی مستقل این موضوع را به صورت ریشه ای بررسی کند تا جلوی تکرار این حوادث گرفته شود. اردوی تیم ملی حرمت و قداست دارد و افرادی که به عنوان سرپرست یا مدیر وظیفه حراست از این اردو را برعهده می گیرند، نباید اجازه بدهند شان تیم ملی اینگونه پایین بیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یعنی شما انتطار دارید که بخاطر یک فایل صوتی صعود ایران به جام جهانی با اما و اگر همراه می شد. سرمایه های خود را بی جهت نسوزانیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
امثال کنعانی زادگان و شیث رضایی از دید شما سرمایه هستند؟ اسم سرمایه را برای اینها استفاده نکنید
بدبخت شد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح