بازدید 8027

قطع راه بیش از ۱۱۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود بودن راه ارتباطی بیش از ۱۱۰ روستای این استان به‌علت بارش برف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 20 December 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، الله‌کرم جانی پور با بیان اینکه به علت بارش سنگین برف راه ارتباطی ۲۰۰ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد طی دیروز قطع شده بود، افزود: با تلاش‌ها و زحمات راهداران تاکنون راه ارتباطی ۹۰ روستای بازگشایی و برف روبی شده و تا دو سه روز آینده راه همه روستاهای بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۲۰۰ روستا دارد، اظهارکرد: بارش برف همچنان در مناطقی از شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون همچنان ادامه دارد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محور فرعی «شبلیز» به سمت «پوله زیلایی» (مناطقی که برق آنها قطع است) تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.

جانی پور تصریح کرد: همچنین تا عصر امروز ماشین آلات راهداری برای بازگشایی راه منطقه «دلی گردو» به سمت «شولیز» (مناطقی که برق آنها قطع است) اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: با تلاش ۲۷ راهداری خانه و ۲۰۰ راهدار استان کهگیلویه و بویراحمد کلیه راههای مواصلاتی اصلی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد البته در محورهای اصلی یاسوج- اقلید و یاسوج - چرام در محدوده «جخونه» شاهد بارش برف هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم