بازدید 6697
۱

آتش‌سوزی در یک مجتمع تفریحات آبی در سمنان!

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از آتش‌سوزی در یک مجتمع تفریحی آبی در سمنان خبر داد که دقایقی پیش با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 16 December 2021

به گزارش «تابناک»، سعید اسماعیل‌پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان، از اعزام ۶ دستگاه خودرو و ۲۰ نفر آتش‌نشان از ایستگاه‌های شماره یک، دو و پنج سازمان آتش‌نشانی سمنان برای امدادرسانی در حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع تفریحی آبی در سمنان خبر داد و گفت: پس از اعلام حادثه از ستاد فرماندهی، نیروهای آتش‌نشان به محل اعزام شدند که مشاهده کردند بنا به دلایل نامعلومی، قسمت سونای خشک این مجتمع تفریحی آبی در طبقه منفی دو طعمه حریف شده است.

وی گفت: آتش‌نشانان مشاهده کردند شعله‌های آتش زبانه می‌کشد و دود زیادی به دلیل نوع ماده سوختنی، تمام این مجتمع را فراگرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان درباره نحوه عملیات عنوان کرد: نیروها سریعاً به چند تیم عملیاتی تقسیم‌شده و با بستن دستگاه تنفسی، وارد فضای پر از دود و آتش شدند و با پیدا کردن کانون حریق که در طبقه منفی دو و اتاق سونای خشک این مجتمع بود، حریق را مهار کردند.

وی ضمن اشاره به اینکه علت اصلی وقوع حادثه نیاز به کارشناسی دارد، گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و با حضور به‌موقع و شجاعت مثال‌زدنی همکاران آتش‌نشان در اجرای عملیات اطفا، با وجود دسترسی سخت به کانون حریق، این آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار و از سرایت به دیگر قسمت‌ها جلوگیری شد.

اسماعیل‌پور از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به جهت هماهنگی و همکاری لازم برای پشتیبانی و تأمین تجهیزات (شارژ سیلندرهای تنفسی) در این حادثه تقدیر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کاش یه رییس جمهور از دورود میداشتیم تا صنعت مس و فولاد بزنه لرستان، اخه پارک ابی و سمنان ؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی