بازدید 20656
۷

آلمان: در مذاکرات با ایران هیچ‌ پیشرفتی وجود ندارد

"آنالنا بائر بوک"، وزیر امور خارجه آلمان از عدم پیشرفت در مذاکرات وین خبر داد و اعلام کرد که فعالیت‌ها برای دستیابی به راه حل دیپلماتیک را افزایش داده ایم.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 11 December 2021
دیپلماتیک را تشدید کرده‌ا‌یم"آنالنا بائر بوک"، وزیر امور خارجه آلمان از عدم پیشرفت در مذاکرات وین خبر داد و اعلام کرد که فعالیت‌ها برای دستیابی به راه حل دیپلماتیک را افزایش داده ایم.

به گزارش تابناک به نقل از «انتخاب» به نقل از الجزیره، باربوک در حاشیه نشست گروه ۷ در لیورپول انگلیس به خبرنگاران گفت: در مذاکرات هسته‌ای با ایران هیچ گونه پیشرفتی وجود ندارد.

وی افزود: فعالیت‌ها برای دستیابی به راه حل دیپلماتیک برای نجات توافق هسته‌ای را تشدید کرده ایم.

وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر این که زمان رو به اتمام است گفت: «در روز‌های گذشته نشان داده است که هیچ پیشرفتی نداریم»

وی اضافه کرد: پیشنهاد دولت ایران، مذاکرات را شش ماه به عقب برگردانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
عجب ...
اینطوری میگن جو ایران خراب بشه اگر پیشرفتی نبود پس چرا میگید درحال پیشرفتیم چرا شماها انقد وحشی هستید
پیشرفت وجکد نداره چون شماها خائن هستید وجدان ندارید همه چیز رو برای خودتون میخواهید من به عنوان یک فرد ایرانی اعلام می کنم اصلا نتیجه برجام بدرد نمیخوره باید سلاح هسته ای بسازیم
نگاه آلمان در تاریخ مشکل ساز بوده خودش غرق گناه جنگ جهانی دوم است نظر در مورد ایران می ‌هد
بسمه تعالی
نزدیک به 80سال ازجنگ جهانی دوم می گذرد، آلمان که یک کشوری با قدرت نظامی وسیاسی و.. قوی بودو مانی ادعای حکومت جهانی داشت امروزه مانندمستعمره کوچکی برای کشورآمریکامی باشدکه اجازه هیچ کاری رابدون هماهنگی با شیطان بزرگ نداردومانندسگ به اربابش وفاداراست. من به عنوان یک ایرانی می دانم کم وکسری زیادی داریم وافرادخودفروخته خائن زیادی درمسیرانقلاب داشتیم، ولی به اقتدار استقلال کشورم افتخارمی کنم، به رهبری وپرچمدارکشورم افتخارمی کنم، افتخارمی کنم درسرزمین زندگی می کنم که زادگاه سلیمانی هابود.
معلومه. چون روسیه و چین نمیذارن.
پیشرفت در مذاکرات از نظر آلمانی ها یعنی یک قرارداد یک طرفه به ضرر ملت ایران نوشته بشه و نخونده توسط طرف ایرانی امضا بشه تا نماینده آلمان زود بره خونشون!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی