بازدید 9818
۶

افزایش میلیونی قیمت خودرو/ کاهش ۵هزارتومانی مرغ

مجید عشقی در اظهارات اخیرش از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی خبر داده و بدون توجه به اینکه همین یک جمله به گرانی قیمت خودرو دربازار آزاد دامن می‌زند و باعث فعال‌تر شدن دلالان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 04 November 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه جوان نوشت: اظهارات متعدد مسئولان و مرتبطین به صنعت خودروسازی درآشفته بازاری که در ماه‌های اخیر برای صنعت خودرو ایجاد شده نقش بسزایی داشته است.

در روزهای اخیر رئیس سازمان بورس نیز به جمع فوق پیوسته و سمت سخنگویی صنعت خودرو را به عهده گرفته‌است. مجید عشقی در اظهارات اخیرش از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی خبر داده و بدون توجه به اینکه همین یک جمله به گرانی قیمت خودرو دربازار آزاد دامن می‌زند و باعث فعال‌تر شدن دلالان می‌شود.

کاهش قیمت مرغ منجمد

در جلسه ستاد تنظیم بازار که وزرای جهاد کشاورزی، صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی و همچنین نمایندگان دستگاه‌های مختلف حضور داشتند مقرر شد، مرغ منجمد از کیلویی ۲۵‌هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی ۲۰‌هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
زیان خودروسازی ناشی از هزینه های سربار (بخوانید استخدام های بی ضابطه، تیمداری و ... بطور کلی بخور بخورها و فساد) است افزایش قیمت خودرو منجر به رکود و کاهش فروش شده است افزایش قیمت فقط رکود بازار خودرو را افزایش می دهد بی کفایتی و فساد، خودروسازی را به انتهای راه خویش رسانده است واقعا غیر از این انتظار داشتید.
مرغ منجمدهم مثل ماست وپنیرتولیدنخواهدنشد
بهتره قوه قضاییه وارد بشه مگر این اقا کیه که در مورد قیمت خودرو نظر میده
وقتی میگن دست همشون توو یه کاسه هست بخاطر همین چیزاس. آخه رییس بورس چکار داره در مورد قیمت خودرو نظر بده؟ جز اینکه سود و منفعتی بهش میرسونن
یه روز نامه میده به وزیر صمت برای افزایش قیمت یه روز میگه قیمت خودرو افزایش پیدا میکنه چرا یکی از قوه قضاییه نمیدونه حتما نفعی برای این اقا داره.وگرنه چرا سهام پالایش نزدیکه دو ساله هر روز کاهش داشته و میلیاردها تومان از پول افراد که یکیش من دود رفت به دولت نامه نمیده و نمیگه چرا دولت سهام رو گرون فروخت یا سهام دیگه همینطور.پس حتما نفعی برای این اقا داره که خودش رو به اب و اتش میزنه برای افزایش قیمت خودرو.
وای واقعا نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم از مسولین..دارم ذوق مرگ میشم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی