بازدید 4697

جنگ روانی اماراتی‌ها علیه تیم ملی ایران با نقض قانون

کد خبر: ۱۰۸۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 07 October 2021

فدراسیون فوتبال امارات به بهانه رعایت پروتکل های بهداشتی حاضر نیست بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که طبق قانون باید ۸ درصد از ظرفیت ورزشگاه برگزاری بازی امشب ایران و امارات در اختیار تماشاگران ایرانی باشد، فدراسیون فوتبال امارات مدعی است تمام بلیت ها را طبق پروتکل های بهداشتی فروخته و در حال حاضر هیچ بلیتی باقی نمانده که در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بدهد.

بیش از ۵۰۰ ایرانی مقیم امارات تمایل دارند با تهیه بلیت در ورزشگاه حاضر شوند، رئیس فدراسیون فوتبال نزدیک به صد میهمان از جمع تجار و ایرانیان مقیم امارات در بازی امشب دارد و ملی پوشان فوتبال هم هر کدام برای رفقای خود و خانواده هایشان بلیت می خواهند اما فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرده حداکثر می تواند ۱۰ الی ۱۵ صندلی وی آی پی به میهمانان رسمی فدراسیون فوتبال اختصاص بدهد.

به نوشته طرفداری برخی ملی پوشان که خانواده های‌شان برای تماشای بازی به امارات رفته اند، همچنین ملی‌پوشان دیگر مثل مهدی قائدی و احمد نوراللهی که خانواده های شان در امارات زندگی می کنند، از روز گذشته دنبال تهیه بلیت هستند اما اماراتی‌ها نه بلیت به ایرانی‌ها می‌فروشند و نه حاضرند طبق قانون بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال ایران بگذارند. همین رفتار غیر قانونی آنها باعث عصبانیت ملی‌پوشان شده و واکنش تند سرپرست تیم ملی و مدیران فدراسیون را به دنبال داشته است.

سرپرست تیم ملی، اماراتی ها را تهدید کرده اگر آنها بخواهند در مورد حضور ایرانی ها در ورزشگاه و حضور خانواده‌های ملی‌پوشان روی سکوها کارشکنی کنند، ایران هم در بازی برگشت تلافی خواهد کرد و هیچ بلیتی در اختیار اماراتی ها نمی‌گذارد. قرار است امروز رئیس فدراسیون فوتبال ایران در همین خصوص گفتگویی با مدیران ارشد فدراسیون فوتبال امارات داشته باشد تا شاید راه حلی برای حضور ایرانی ها در ورزشگاه پیدا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی