بازدید 8509

پادتن واکسن فایزر شش ماه بعد از تزریق ناپدید می‌شود

یک بررسی نشان می‌دهد پادتن ایجاد شده توسط واکسن ضدکرونای فایزر شش ماه بعد از تزریق آن ناپدید می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 02 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، یک بررسی نشان می‌دهد پادتن ایجاد شده توسط واکسن ضدکرونای فایزر شش ماه بعد از تزریق آن ناپدید می‌شود.

این بررسی که در دانشگاه استنفورد و اموری صورت گرفته نشان می‌دهد بدن بسیاری از دریافت کنندگان واکسن فایزر شش ماه بعد از دریافت دومین دوز این واکسن دیگر پادتن‌های ناشی از واکسن را که سویه‌های کرونا را خنثی می‌کند تولید نمی‌کند.

محققان نمونه‌های خون ۴۶ فرد سالم را که عمدتا جوان یا میانسال بودند و هر دو دوز واکسن فایزر را تزریق کرده بودند یک بار بعد از تزریق دوز دوم و یک بار هم شش ماه بعد از آن جمع آوری و بررسی کردند.

بالی پولندران از دانشگاه استنفورد و مهول سوتار از دانشگاه اموری گفتند سطح پادتن‌های خنثی کننده واکسن فایزر در ماه هفتم بعد از تزریق دوز دوم حدود ۱۰ برابر کاهش می‌یابد.

آن‌ها گفتند تقریبا در نیمی از این افراد پادتن‌هایی که بتواند مانع از آلودگی ناشی از سویه‌های دلتا، بتا و مو (Mu) شود شش ماه بعد از تزریق دوز دوم دیگر قابل ردیابی نبوده است.

آن‌ها افزودند پادتن‌های خنثی کننده تنها پاسخ دفاعی بدن در برابر ویروس کرونا نیستند، اما محافظت بسیار مهم و حیاتی در برابر این ویروس هستند.

آن‌ها در نتیجه گیری از این بررسی توصیه کردند افراد یک دوز یادآور از واکسن فایزر در حدود ماه‌های ششم یا هفتم بعد از تزریق دوز دوم دریافت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۵
ولی میگن مال برکت تا 60 سال تو بدن میمونه ؟؟!!
حتما سینوفارم و برکت ابدیه!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
اونها اصلا پادتنی تولید نمی کنند!
یک بررسی نشان می‌دهد پادتن ایجاد شده توسط واکسن ضدکرونای فایزر شش ماه بعد از تزریق آن ناپدید می‌شود.(این جملات خیلی آشناست)
اینکه چیزی نیست سینوفارم بعد از یکماه از تزریق پادتن ها ناپدید می شه , برکت هم که اصلا پادتنی تولید نمی شه که بخواد ناپدید بشه
واکسن دکان است
الان اون خانم دکتر میاد مصاحبه میکنه میگه پادتن واکسن برکت یک میلیون سال باقی میمونه تازه در فسیل دایناسور ها هم اثری از پادتن واکسن برکت یافت شده !!!
به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز
دروغ در اسلام حرام بود، یادش بخیر.
الان خوشحالین؟ اونا مثل شما پنهانکاری نمیکنن و اجازه تحقیق روی واکسنشون رو میدن، شما هم اجازه بده روی واکسن برکت تحقیق بشه تا معلوم بشه کیفیتش چجوریه.
سینوفارم چند روزه؟
آخی
سینوفارم برکت بزنید و تا آخر عمر پادتن داشته باشید!!!!
اخ اخ اخ چه واکسن بدی. میدونستند یه چیزی که همون اول گفتند وارد نکنید خدا خیرشون بده
تحقیقات ستاد اجرایی هم نشون داده پادتن برکت به میمنت اسم این ستاد تا آخر عمر در بدن می مونه. و سینوفارم هم بخاطر نگاه ویژه به شرق مادام العمر است.
علی برکت الله
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی