بازدید 14478
۳
گزارش بریز و بپاش تیم سیرجانی برای لیگ ۲۱

شروع توفانی گل‌گهر با جیب پرپول در نقل و انتقالات

کد خبر: ۱۰۶۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲ 10 August 2021

جلسه سازمان بازرسی با مدیران باشگاه های دولتی و صنعتی که از بودجه عمومی و بیت المال استفاده می‌کنند، گویا هیچ ثمری نداشته است و با شروع فصل نقل و انتقالات تیم‌های مدعی با ارقام نجومی تر تا سه برابر قرارداد سال گذشته مشغول صید ستاره ها هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه گل‌گهر سیرجان که مربی‌اش امیر قلعه‌نویی را به دلیل مصاحبه خارج از عرف سه ماه محروم می‌بیند، زودتر از همه دست به‌کار شده و مهدی تیکدری از تراکتور را خریده است. این بازیکن همین دیروز با تراکتور فسخ کرده بود. 

شروع توفانی گل‌گهر با جیب پرپول در نقل و انتقالات

خبر بعدی از سیرجان ، مذاکره این باشگاه متمول با رشید مظاهری است که در صورت موفقیت جای علیرضا حقیقی را پر خواهد کرد. حقیقی در مقطع حساس فصل به دلیل مسائل اخلاقی از تمرینات تیم جدا شده بود.

البته شنیده شده که علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان گل‌گهر با پرسپولیس توافق کرده و شاگرد یحیی گل‌محمدی خواهد شد تا جای کنعانی زادگان را پر کند و با توجه به سن و سال سیدجلال، احتمال در کنار فرشاد فرجی زوج قلب دفاعی قرمزها را تشکیل خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سر تا سر این مملکت رو گویا بی عدالتی فرا گرفته.من فوق لیسانس باید ۵تومن بگیرم و تیم های دولتی که پولشان از بین الملل هست باید به یه بازیکن چند میلیارد واسه یه سال بدن.خدایا....
حالا هی به پرسپولیس استقلال گیر بدین
ممنونم فقط تیم به شرط قهرمانی لطفا ببندید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی