بازدید 20323
تشکیل جلسه ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهور

ضرب الاجل یک هفته‌ای رئیس جمهور برای نهایی کردن طرح تحول در نحوه مقابله با کرونا / دانشگاه‌های علوم پزشکی و استانداران پیشنهادهای خود را ارسال کنند

طرح جامع تحول شامل پروتکل‌های بهداشتی، سازوکار‌های درمانی، فرآیند تامین و تولید واکسن، سازوکار واکسیناسیون عمومی، برآورد وضعیت آینده کرونا و راهکار‌های پیشگیری و نحوه مواجهه با انواع جهش یافته ویروس، سازوکار‌های حمایت از کسب و کار‌های متضرر از کرونا، نحوه حمایت شایسته از کادر درمان و افزایش مشارکت مردم و نهاد‌های مردمی در بخش‌های مختلف خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 07 August 2021
تابناک اجتماعی
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با بیان اینکه برای تغییر این وضعیت نیازمند اقدام جهادی و جهشی هستیم، تاکید کرد: کار مسئولان اجرایی کشور، فقط توصیه نیست و باید ضمانت اجرای مناسب هم برای تصمیمات گرفته شده در نظر گرفته شود.

به گزارش «تابناک»، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید از انفعال در نحوه مقابله با کرونا خارج شویم و رویکرد‌های فعالانه در پیش گیریم، تصریح کرد: ضروری است که سازوکار‌های متناسب برای بسیج نیرو‌های داوطلب و نهاد‌های مردمی طراحی شود.

آیت الله رئیسی، با اشاره به ضرورت دریافت پیشنهادهای تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تجربیات عملی دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور برای نهایی کردن طرح تحول در مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و استانداری‌های سراسر کشور هر چه زودتر تجارب یک سال و نیم اخیر در مقابله با کرونا، موانع پیش روی و پیشنهادهای تحولی خود را به وزارت بهداشت و وزارت کشور ارسال نمایند.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: طرح جامع تحول در نحوه مقابله با ویروس کرونا با استفاده از تجربیات یک سال و نیم اخیر کشور در کمیته ویژه‌ای تدوین و هفته آتی در دستور کار جلسه ستاد ملی قرار خواهد گرفت.
 
 
رئیسی افزود: طرح جامع تحول شامل پروتکل‌های بهداشتی، سازوکار‌های درمانی، فرآیند تامین و تولید واکسن، سازوکار واکسیناسیون عمومی، برآورد وضعیت آینده کرونا و راهکار‌های پیشگیری و نحوه مواجهه با انواع جهش یافته ویروس، سازوکار‌های حمایت از کسب و کار‌های متضرر از کرونا، نحوه حمایت شایسته از کادر درمان و افزایش مشارکت مردم و نهاد‌های مردمی در بخش‌های مختلف خواهد بود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تدوین طرح تحول در نحوه مقابله با کرونا، بلافاصله پس از پایان انتخابات، زیر نظر دفتر رییس جمهور آغاز شده بود، اظهار داشت: با دریافت نظریات کارگروه‌های تخصصی و فراخوان پیشنهادهای نو و اخذ تجربیات از مجامع علمی و تخصصی سراسر کشور، این طرح وارد مرحله نهایی و تصویب در ستاد ملی کرونا خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید خودمان را مجهز کنیم که اگر کرونا ادامه داشت، چگونه کشور را اداره کنیم، تصریح کرد: در عین حمایت از تولید داخلی واکسن، برای واردات واکسن از خارج نیز از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیسی همچنین در این جلسه، وضعیت برخی استان‌ها از جمله گلستان و خراسان رضوی را که شرایط حادتری دارند، در ارتباط ویدئو کنفرانسی و در گفت و گوی مستقیم با استانداران این استانها، پیگیری کرد.

اعضای ستاد ملی کرونا نیز در سخنانی ضمن تقدیر از اهتمام آیت الله رئیسی در تشکیل جلسه کمیته‌های تخصصی و ستادملی کرونا بلافاصله بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف، گزارشی از عملکرد حوزه‌های خود ارائه کردند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳۴
در پایان جلسه ستاد ملی کرونا بدون هیچ نتیجه ای پایان پذیرفت و همچنان سرم و داروی کرونا نیست
باید 2 هفته تعطیل کن کشور را ، به حد فوق حاد داریم نزدیک می شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
آقا شما که ادعای ولایی بودن دارید،در حکم تنفیذ رئیسی،عنوان حجت الاسلام ذکرشده،لطفا از به کاربردن القاب و عناوینی که صحت ندارد خودداری کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
تا وقتی مردم رعایت نکنن 2 هفته که هیچی 2 سال هم تعطیل کنن فایده ای نداره...
امروز شنبه هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
اول-هر محدودیت کرونایی خواست اعمال شود مسیر تهران شمال تمام مسیرهایش مسدود و حتی اتوبوسها و قطارها هم
حق بردن مسافر به انجا نباید داشته باشند
دوم- واردات واکسنهای معتبر فایزر و مدورنا و یا تک دوز جانسون ان جانسون
دوست من کانادا است میگوید انجا مازاد واکسن مدورنا و فایزر دارند و حتی ترکیه هم مازاد فایزر دارد از این کشورها میشود خرید مازادشان را
برخی نااگاهانه مسئولان را از واکسنهای شرکتهای معتبر فایزر و مدورنا و جانسون ان جانسون ترساندن ولی ایمنی جمعی بالایی این واکسنها ایجاد میکنند (ایمنی ۹۲ درصد به بالا)و بحث علم است و مثل این است یک نفر بگوید ایین نامه طراحی سازه امریکا مورد قبول کشور ایران نیست در صورتی که ضرایب ایین نامه امریکا حاصل ازمایشگاههای فنی بسیار گسترده در انجا است و باید دید سیاسی روی علم راکنار گذاشت و ایین نامه ساختمان‌ایران اکثر ضرایب خود را از ایین نامه امریکا میگیرد.و
مردم این کشورها این واکسنها را زدند یعنی همه ربات شدند؟۵ ماه از واکسیناسیون جهانی گذشته فقط تو را خدا و هر که دوست دارید واکسنهای معتبر وارد کنید که مردم دارند پر پر میشوند.
سالی که نکوست از بهارش پیداست . کلیددار... رفت و این بنده خدا هم پیرو ایشان نیامده شروع کرده به عنوان کردن مطالب تکراری و کلیشه ای ...
همان راه ادامه خواهد داشت فقط جریمه و درآمد از خودروها و نمایش تعطیلی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دست تو جیب ملت. حالا اوج داستان انجاست که شب های عزاداری رفت و امد ازاد میشه
آقای رئیسی که ماخ نشین نبودند، در سعد آباد چه می کنند؟ یادم میاد طی یک سال و نیم اخیر که روحانی به دلیل واهی انتشار کرونا در سعدآباد جلوس کرده بودند، اعوان و انصار آقای رئیسی به ایشان خرده می گرفتند. این روزها اعوان و انصار آقای رییسی از حضور ایشان در کاخ سعدآباد، ناراحت نیستند. نکند این بار نیز از استراتژی چرخش قهرمانانه استفاده کردیم!!!!
یعنی میشه ؟؟؟؟
اگه بشه باید به اصلاحطلبان گفت مردم رو خیلی سر کار گذاشتید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
تحول در مبارزه با کرونا فقط با واردات واکسن و دارو و سرم اتفاق می افته که فعلا یه گیر داره بنام تعامل و تقابل با دنیا، انتخاب با خودمونه و خودمون کار خودمون رو با انتخابمو ن پیش میبریم
رییس جمهور باید تخصص مربوطه را داشته باشند .اضافه کردن عنوان دکتر به یک فرد - مفهومش جبران کم دانشی آن فرد است . در امریکا اوباما را دکتر خطاب نکردند . ریاست جمهوری تخصص است .خطاب کردن آنفرد با رییس جمهور کفایت میکند.
تازه رفته تو گزارش اگه زمان جلسه رو 2 ساعت هم حساب كنيم تو همون مدت طبق آمار رسمي 30 نفر مردن و غير رسمي 100 نفر الان موقع مشورت نيست موقع تصميمه
تا یک هفته دیگگگگگگگگگگگگگه . یا خدااااااا چی بشه مملکت .یه همچین بحرانی یه روزش هم یه روزه حالا این میگه برین یه هفته دیگه بیان ببینیم چه پیشنهادی دارید . چه فعالانه!!
نظام بهداشت و درمان دیگه رمق ندارن جناب دکتر چه برسه به کار جهادی!
اقای رئیسی هیچ کاری از دستش درباره کرونا بر نخواهد امد چون خزانه خالی است.....
آیت الله دکتر ?????????????????!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
:))))
طرح تحول نمیخواد برادر من! حماقت و توهم را کنار بگذارین و مثل بقیه دنیا واکسن وارد کنین. از توهم های خنده داری مثل مستعان و صدور واکسن به آمریکا دست بردارین و اولویت اولتان نجات جان مردم به هر قیمت باشد. به همین سادگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
نه دیگه! لطفاً از ما نخواهی که به ملت امریکا کمک نکنیم. پس احساسات بشر دوستانه چی میشه
سریعتر واکسن فایزر را وارد کنید همین الانم دیر شده از همون واکسنی که خودتون زدین به مردم بزنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مرسی درستش همینه
تا هفته بعد که پیشنهادات برسه و تا هفته بعدش که بررسی بشه وتاهفته بعدش که جمع بندی وتبدیل به تصمیم بشه بطور متوسط ده هزار نفر فوت شده اند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بشما جایزه میدیم که هدف رو پیدا کردی.
قرار بود مردم دنبال نخود سیا باشند . چرا گفتی؟
آیت الله دکتر رئیسی!
بعد از دوسال این بازیا دیگه فقط به درد خودتون میخوره. الان تنها راه، واکسیناسیون تعداد بالا و سریعه. این شومن بازیا برای روزای اول کرونا بود
با این جلسات نمایشی مردم بیشتری زیرخاک خواهندرفت.
لطفا حریرچی شبه ویروس کرونا را بندازید بیرون از ستاد کرونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
:))
همان ابتدای کرونا در اسفند 98 بارها تذکر داده شد می توان با پاکسازی و جداسازی محله ای در کل کشور در عرض چند هفته کرونا را جمع کرد و مرزهای ورودی کشور را با آزمایش و قرنطینه مسافران کنترل نمود تا به اقتصاد کشور و مردم و درآمد اونها کمترین آسیب برسد ولی گوش شنوائی وجود نداشت و مسئولان در پی همه گیری کرونا بودند که وضع این شد که می بینید با آینده ای نامشخص از لحاظ کرونا!
اقای رییس جمهور اینطور شل نمیشه یعنی حدود دوهزار هموطن دیگه از دست بدیم که شما تازه واسه این موضوع تعیین تکلیف کنید
حاجی، سید، رئیس، بزرگ، انقلابی، مردم روزی ۳۰۰ تا ۴۰۰ تا دارن می میرند، دارو و سرم گیر نمی آید، ظرفیت بیمارستان ها تکمیل تو داره تازه می گی برنامه جهشی رو تنظیم کنیم
این قبلی یه کلید زنگ زده داشت معلوم تو همین رو هم نداری
تجربه موفق جهانی قرنطینه کامل واصولی وواکسیناسیون گسترده سریع .تحولی بدون این دو ممکن نیست ونمی شود .
درسته تازه رئیس جمهور شدی ولی تازه که پا توو ایران نذاشتی. بعد از دو سال چی میگی؟ برن تحقیق کنن که چه باید کرد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی