بازدید 6792
باید یکماه دیگر به آسیا برویم و باید قرارداد‌ها تمدید شود

گل‌محمدی: با همه دسیسه‌ها پرسپولیس قهرمان شد

خیلی از مواقع ما تنها بودیم و احساس تنهایی می‌کردیم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. از شروع فصل این اتفاق افتاد. حتی بعد از اینکه به فینال آسیا رفتیم این مشکلات بودیم، ولی اراده بچه‌ها فراتر از اراده بود و با غیرت و شرف تیم را قهرمان کردند.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ 30 July 2021

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کار خیلی بزرگی انجام دادیم، آنهم با وجود تمام توطئه‌ها، دسیسه‌هایی که انجام شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل پیکان و قهرمانی این تیم در لیگ بیستم اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم و از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این اتفاق بزرگ رقم بخورد تشکر می‌کنم. کار خیلی بزرگی انجام دادیم، آنهم با وجود تمام توطئه‌ها، دسیسه‌هایی که انجام شده بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلاتی که در مسیر قهرمانی سرخپوشان وجود داشت، گفت: خیلی از مواقع ما تنها بودیم و احساس تنهایی می‌کردیم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. از شروع فصل این اتفاق افتاد. حتی بعد از اینکه به فینال آسیا رفتیم این مشکلات بودیم، ولی اراده بچه‌ها فراتر از اراده بود و با غیرت و شرف تیم را قهرمان کردند.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان نیز توضیح داد: شرایط سخت است. به هر حال ما باید یک ماه دیگر به آسیا برویم. قطعاً باید قرارداد‌ها تمدید شود. این تیم ماست و باید همه بازیکنان حفظ شوند. این‌ها بهترین بازیکنان ایران هستند و باید راضی شوند تا قراردادشان را تمدید کنند. این قهرمانی را به همه هواداران و خصوصاً همه درگذشتگان، از پیشکسوتان گرفته تا هواداران تقدیم می‌کنم. ما مدیون این‌ها هستیم. ان‌شاءالله روحشان شاد باشد.

گل‌محمدی: با همه دسیسه‌ها پرسپولیس قهرمان شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
کدوم دسیسه بهترین بازیکنان که داری وزیر وداوران هم پشتیبانی بودند میخواهی قهرمان نشید
بزرگمرد تاریخ پرسپولیس
راست میگه بنده خدا ، اینقدر که در فدراسیون و وزارت ورزش و بیرون از اینها برعلیه پرسپولیس دسیسه کردن که آدم زبونش بند میاد....
تیم‌حکومتی بیت المال خور
معلوم نیست این بنده خدا چی مصرف میکنه.یکی نیست بگه با وجود بابا مسعودتون کی جرات دسیسه داره.گلات فساد ابروتون را همه جا برده .خودتون هم میدونید و دست پیش را میگیرید...
تابناک تو که خجالت نمیکشی.
قهررررمانی به طرز حال به هم زنی و تهوع
دقیقا با همه دسیسه های چیده شده برای رقبای پرسپولیس این تیم قهرمان شد
کاملا درست گفتی. البته دسیسه ها برای تیم های دیگه و قهرمان شدن شما
دقیقا درست گفته: با تمام دسیسه ها( به نفع پرسپولیس و به ضرر تیم های دیگه) پرسپولیس قهرمان شد.....
عامو تو خودت دسیسه ای میگی نه از بابا مسعود بپرس
با سلام و احترام و تبریک قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر ایران به این تیم و مجموعه هواداران گرامی ، وزیر محترم ارتباطات ،وزیر محترم ورزش کشور و سایر زیر وزرای پرسپولیسی دولت و آقای گل محمدی عزیز ،واقعا" جای نگرانی داشت عزیزم شما که از هر حیث از طرف دولت مردان حمایت می شدید اگر قهرمان نمی شدید جای تعجب داشت امیدوارم در دولت جدید این بساط جانبداری تیم های خوب از دولت زدوده بشه و بگذارند فوتبال مسیر خودش رو بره تا زیبایی های فوتبال باعث لذت تماشای اون بشه.
دسیسه ها خوب اومدی!!مرد مومن تا قبل اینکه آقای سلطانی فر وزیر بشود شماها روی قهرمانی ندیده بودید ولی از زمانی که ایشون وزیر شد شماها 4تا قهرمانی آوردید!حالا صحبت از دسیسه میکنی؟!!
چرا کامنت ها را بسته اید
کسی بایداین ادعاها را بکند که خودش و تیمش جوانمردانه بازی می کند داوران با سر بریدن تیم های شهرستانی سه امتیازهای ناجوانمردانه به ان نداده باشند پس خودتان اخر دسیسه برای تیم های دیگر با کمک داوران و صدا و سیما و کمیته انضباطی هستید
درست تر اینه که شما برای بقیه دسیسه کردید و بیشتر از هر تیمی از خطاهای داوری بهره بردید!! حالا خودتون و به کوچه علی چپ زدید
پرروتور از اين گل محمدي نديم. البته تقصير اونايي كه پرروش كردن.
بله . دسیسه های زیادی دیدیم . مخصوصا در دو بازی آخر پرسپولیس و گلهای فوق العاده مشکوکی که زد .
گل محمد جان دسیسه نه هدیه
چقدر ضد پرسپولیسی ها بی انصافند. بازی های سپاهان بعد از پرسپولیس بود. قراردادهای میلیاردی مال استقلال و سپاهان هست. رسانه و تلویزیون بلندگو استقلاله. دیگه چی میخواید. اله اکبر از اینهمه رو.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی