بازدید 5229

عراق این‌بار با سرمربی وطنی به مصاف با ایران می‌آید

کد خبر: ۱۰۶۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 09 July 2021

روز گذشته کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق با اعلام اینکه ممکن است یک مربی وطنی را به عنوان جانشین سرکو کاتانچ معرفی کند، اخبار مربوط به بازگشت این مربی اسلوونیایی را به طور کلی تکذیب کرد.


شامل کامل معاون هیئت عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق در گفتگو با وب سایت شفق نیوز گفت: کار کاتانچ با تیم ملی به پایان رسیده است و هرگونه ایده برای بازگرداندن او صحت ندارد، خصوصاً پس از آنکه بیانیه های وی نشان داد که او در مهمترین مرحله از رقابت های مقدماتی جام جهانی، قادر به اضافه شدن به تیم نیست.


کامل افزود: روز  یکشنبه هفته آینده یا فردای آن، به ویژه پس از پایان انتخابات اتحادیه های تابعه، یک نشست مهم توسط کمیته عادی سازی برگزار می شود. در طول جلسه، موضوع مربی حل می شود و با سرمربی جدید قرارداد به امضا می رسد.


وی ادامه داد: ما می دانیم که زمان کوتاه است، اما آوردن یک مربی مشهور خارجی نیاز به مبالغ هنگفتی دارد و کمیته عادی سازی از مشکلات مالی رنج می برد. این باعث شد ما به نام های بزرگی از مربیانی که قرار بود با آنها توافق شود تا تیم ما را در مهمترین مرحله از مقدماتی جام جهانی هدایت کند، نتوانیم نزدیک شویم.


شامل اشاره کرد: زمان کمی در اختیار داریم اما جلسه بعدی ما که قرار است هفته آینده در بغداد برگزار شود، اختلافات در مورد انتخاب مربی خارجی را برطرف خواهد کرد. 


معاون هیئت عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق گزینه استفاده از مربی عراقی برای جانشینی کاتانچ را رد نکرد و گفت: درصورت عدم تخصیص اعتبارات اختصاص داده شده به مربی خارجی که باید در سطح بالایی باشد، ممکن است گزینه ما به یک مربی داخلی تغییر کند. اما امیدوارم مشکلات حل و فصل شود و مبلغ کافی برای عقد قرارداد با یک مربی بزرگ خارجی اختصاص یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی