بازدید 7265

ماجرای واکسیناسیون شرکت‌کنندگان کنکور در مشهد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: گروه سنی داوطلبان در حال حاضر مشمول انجام عمل واکسیناسیون کرونا نیست و مسؤولان دانشگاه امام رضا (ع) مشهد نیز این موضوع را تکذیب کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 01 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمیدرضا رحیمی در خصوص ادعای برخی از داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری مبنی بر انجام واکسیناسیون در یکی از دانشکده‌های این شهر که محل برگزاری کنکور سراسری بوده است، ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی مشهد این برنامه را اجرا نکرده‌ایم و دانشگاه امام رضا (ع) نیز برای انجام واکسیناسیون با ما هماهنگی‌های انجام نداده و باید این موضوع پیگیری شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه گروه سنی داوطلبان در حال حاضر مشمول انجام عمل واکسیناسیون نیست، عنوان کرد: مگر اینکه واکسنی که به اسم فخرا آستان قدس در حال ساخت آن است را به عنوان طرح تحقیقاتی به داوطلبان تزریق کرده باشند، در حال حاضر من از این موضوع اطلاعی ندارم و باید این مورد را از مسؤولان این دانشگاه بررسی کنم.

گفتنی است؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بعد از پیگیری‌هایی که در این رابطه انجام داد، طی تماس تلفنی به خبرنگار ما گفت: مسؤولان این دانشگاه کاملا این موضوع را تکذیب کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی