بازدید 897522

پایان شمارش و تجمیع آرای ریخته شده به صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری؛ رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور ایران شد/ علت اختلاف ۴۴۰ هزار عددی آرا چیست؟

سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری برگزار و در آن هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آراء مردم انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶ 19 June 2021
سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری برگزار و در آن هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آراء مردم انتخاب می‌شود.

به گزارش «تابناک» طبق گفته رییس ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری بیش از ۶۷ هزار صندوق رای آماده شده و در نمایندگی‌های سراسر جهان ۴۵۰ صندوق در نظر گرفته شده است و یک و نیم میلیون نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی مشارکت کرده اند.

جمال عرف درباره واجدین شرایط اظهار داشته ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط انتخابات هستند که ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۶۹ نفر زن هستند، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

حال با پایان یافتن زمان قانونی انتخابات شمارش آرا در حوزه‌هایی که رای گیری پایان یافته آغاز شده است؛ لذا خبر‌هایی غیر رسمی و یا رسمی از نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری منتشر می‌شود که «تابناک» به جهت اطلاع رسانی به مخاطبان محترم آن‌ها را منتشر خواهد کرد.
 

بیانیه رئیسی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۶

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران در پیامی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آنچنان که در این انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظیر شما، ان شاء الله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می‌دهم.

متن پیام به شرح زیر است:

"اللهم صل علی علی بن موسی الرضا بعدد ما احاط به علمک."

حمد وثنای الهی که قلوب ملت را برای مشارکتی پرشور و تاریخی هدایت کرد و رضایت امام، شهیدان و همه عاشقان و دلباختگان انقلاب اسلامی را پدید آورد. دیروز بار دیگر، دنیا شاهد حماسه ای عظیم از ملت به پا خاسته ای بود که با ایمان و معرفت و همدلی، صفحه ای نو از تاریخ معاصر را به روی خود گشود. اینجانب مراتب شکر و خاکساری خود را به درگاه با عظمت الهی ابراز می دارم و به ارواح پاک و مطهر شهدای پر فضیلت انقلاب اسلامی، خصوصا حاج قاسم عزیز که یاد و نامش در این روزها، فضای کشور عزیزمان را عطرافشان کرده بود، درود و سلام می فرستم.

مردم عزیز ایران، انتخابات دیروز مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری ملی و جشن بزرگ سیاسی شما در گام دوم و آغاز قرن نو بود که در ایام میلاد امام رئوف علیه السلام متجلی شد. امروز روز مهربانی و بردباری و روز اتحاد، رفاقت و همدلی است. منتخب این انتخابات بر اساس قاعده مردم سالاری دینی، منتخب همه ملت و خادم همه جمهور است. چه آنانی که بنده را برگزیدند و چه عزیزانی که به نامزدهای محترم دیگر رای دادند و چه آنانی که به هردلیلی در پای صندوق های رای حاضرنشدند.

اینجانب؛ خلق این رویداد مبارک را به محضر امام عصر«عج»، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی که با تدابیر داهیانه خود، دل های مردم را برای حضور در این صحنه هدایت کردند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و دست یکایک مردم را به خاطر خلق این حماسه بزرگ به گرمی می‌فشارم و پیروز این جلوه گری و درخشش جهانی را ملت بزرگ ایران میدانم که همچنان آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی، از عدالت طلبی و استقلال خواهی تا آزادی جویی و عزت مندی را در تارک خواسته های به حق خود با رای شان فریاد می زنند. از مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه، جامعه روحانیت، علمای شیعه و سنی، اساتید دانشگاه، نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی، رئیس و نمایندگان پر تلاش مردم در مجلس، تشکل های مردمی و جهادی، شخصیت ها، احزاب و گروههای سیاسی، جوانان غیور و دانشجویان و طلاب، کارگران و کشاورزان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان و هنرمندان، ورزشکاران، زنان و دختران، اقوام و قومیت های مختلف ایرانی، برادران اهل سنت، اقلیت های دینی، هموطنان خارج از کشور، رای اولی های عزیز و همه ایرانیان غیور در شهرها و روستاها، صمیمانه تشکرمی کنم.

ملت ایران؛ دیروز شما به عهد خود با صداقت وفا کردید و امروز نوبت این بنده خدا و خادم شماست که به عهدی که با شما بسته ام وفادار بمانم و لحظه ای در خدمت به شما، کوتاهی نکنم. بدون تردید در این مسیر نیازمند همراهی، دلسوزی و دعای خیر همیشگی شما هستم.

مردم عزیز ایران؛
آنچنان که در این انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظیر شما، ان شاء الله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می دهم، و به سوی بسط عدالت، به‌عنوان مأموریت محوری انقلاب اسلامی حرکت خواهیم کرد و تمام ظرفیت های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار خواهیم بست.

لازم می‌دانم از همه نامزدهای محترم، چه آنانی که به هر دلیلی تا انتهای رقابت باقی نماندند و چه کاندیداهایی که تا روز آخر با حضورشان گرمی بخش انتخابات بودند قدردانی نمایم و ان شاء الله از دیدگاه های ارزشمندشان برای تدبیر امور استفاده خواهم کرد.

در پایان از زحمات ارزشمند همه دست‌اندرکاران نظارتی، اجرایی، نیروهای انتظامی، رسانه ملی و فعالان شبکه‌های اجتماعی و اصحاب رسانه و خبرنگاران، که علیرغم شیطنت های دشمنان مردم، به مشارکت پرشور در انتخابات کمک کردند تقدیر می نمایم و از تلاش های شبانه روزی ستادهای مردمی و حامیان عزیز که داوطلبانه وارد میدان شدند و به این خادم کوچک مردم کمک کردند تشکر می کنم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار
اللهم انا نرغب الیک فی دولت کریمه تعز بها الاسلام و اهله

وزارت کشور: اختلاف آرا، مربوط به آرای باطله‌ای‌است که اخذ نشده
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۶

جمعه‌ای، مشاور وزیر کشور، می‌گوید اختلاف آرای اعلامی با آرای شمارش‌شده به این علت است که یا در صندوق اشتباهی انداخته‌اند یا کلا در صندوق نیانداخته‌اند. آرا باطله، بنابر اعلام رسمی وزارت‌کشور، ۳.۷۲۶.۸۷۰ رای بوده که بنابر قراین موجود، آرای باطله اخذشده است و ۴۴۶هزار و ۹۵۸رای هم آرای باطله‌ی غیرماخوذه هستند.

 

پایان شمارش و تجمیع آرای ریخته شده به صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری؛ رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور ایران شد/ علت اختلاف ۴۴۰ هزار عددی آرا چیست؟

علت اختلاف ۴۴۰ هزار عددی آرا چیست؟
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۳

دقایقی قبل وزیر کشور پشت تریبون حاضر شد و نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. اما در اتفاقی عجیب، مجموع آرای نامزدهای انتخاباتی و رای‌های باطله با رقم اعلامی به عنوان آرای ماخوذه هم‌خوانی ندارد.

مجموع آرای سیدابراهیم رئیسی، محسن رضایی، عبدالناصر همتی، قاضی زاده هاشمی و آرای باطله رقم 28492846 را نشان می‌دهد. اما وزیر کشور عدد ۲۸۹۳۳۰۰۴ رای را به عنوان آرای ماخوذه به مردم اعلام کرد.

اختلاف این دو عدد با یکدیگر رقمی بیش از ۴۴۰ هزار رای است که مشخص نیست این تعداد رای متعلق به چه کسی باید باشد.

همچنین صبح امروز معاون وزیر کشور خبر از شمارش نود درصدی آرا داده بود و آماری شبیه به همین آمار نهایی را می‌داد. مردم منتظر بودند تا تاثیر ده درصد باقی مانده آرا را در نتایج نهایی ببینند اما این اتفاق صورت نگرفت.

وزارت کشور باید ضمن توضیح اختلاف مجموع آمار آرای نامزدها با آمار نهایی در خصوص دوگانگی صحبت‌ها در این وزارت‌خانه پاسخگو باشد.

آمار نهایی انتخابات اعلام شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱

پایان شمارش و تجمیع آرای ریخته شده به صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری؛ رئیسی، سیزدهمین رئیس‌جمهور ایران شد/ میزان مشارکت در استان‌های مختلف تا چند ساعت مانده به پایان رأی‌گیری + جدول

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور عصر امروز 29 خرداد ۱۴۰۰ در نشست خبری با حضور رسانه های داخلی و خارجی ضمن تشکر از مردم برای حضور در انتخابات گفت: ابتدا باید شاکر خداوند و بعد حضور مردم در این واقعه بود. علی رغم همه فشارها و نارضایتی های حاصل از تحریم و روند ایجاد نارضایتی ها بوسیله عواملی که فکر می‌کنند با فشار خود به این مردم می‌توانند به اهداف خود برسند؛ این مردم بنا به حمایت و راهنمایی مقام معظم رهبری که هر لحظه با هدایت‌ها و راهنمایی خود حرکت در مسیر انقلاب را به ما می‌آموزند موجب این شکوه و عظمت شد.

وی تصریح کرد: در کنار آن از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که هم در مراحل قبل از برگزاری انتخابات، در مراحل حین انتخابات همیشه حامی و راهنمای ما بودند. از رئیس‌جمهور که همه اختیارات و راهنمایی های لازم را در اختیار وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور قرار دادند تشکر می‌کنم. همچنین از مجریان انتخابات و ناظرین شورای نگهبان، استانداران، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مجلس، رسانه های عزیز و صدا و سیما ، قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و انتظامی تشکر می‌کنم.

رحمانی فضلی در مورد آمار نهایی انتخابات ۱۴۰۰ گفت: از کل واجدین شرایط حضور در انتخابات که ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر بودند، کل آراء مأخوذه ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ نفر بوده است که میزان مشارکت ۴۸/۸ بوده است.

وی ادامه داد: آقای سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رأی حائز مقام اول و از طرف مردم عزیزمان امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.

وزیر کشور افزود: آقای محسن رضایی میرقائد ۳ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ رأی کسب کرده است و آقای عبدالناصر همتی ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و۲۰۱ رأی بدست آورده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز ۹۹۹۷۱۸ رأی بدست آورده است و بقیه آراء، باطله محسوب می‌شود که ۳۷۲۶۸۷۰ رأی را شامل می‌شود.

نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان اعلام شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۴

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اعلام پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری گفت: سیدابراهیم رییسی با کسب ۴۳۶هزار و ۱۶۴ رای از مجموع ۶۹۱هزار و ۴۰۷ رای ماخوذه، بیشترین میزان رای مردم هرمزگان را به خود اختصاص داد.

علی رئوفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: محسن رضایی میرقائد با ۶۱هزار و ۱۴۸ رای، عبدالناصر همتی با ۵۳هزار و ۲۳۰ رای و امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۲۰ هزار و ۶۱۲ رای به ترتیب در رتبه های بعدی میزان آرای کسب شده قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۵۸.۱۱درصد بود که شهرستان حاجی آباد با ۷۹.۶۰درصد بیشترین آمار مشارکت و بندرعباس با ۵۰.۲۱درصد کمترین مشارکت را در انتخابات ریاست جمهوری داشته است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان، تعداد واجدان رای در استان را یک میلیون و ۱۸۹هزار و ۸۶۹نفر اعلام کرد و با اشاره به آمار مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۶۷۲هزار و ۴۸۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی معادل ۵۶٫۵۲ درصد واجدان شرایط رای، در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.

بیش از ۵۴ درصد مردم استان اردبیل در انتخابات شرکت کردند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۳

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بیش از ۵۴.۳ درصد مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند.

بهروز ندایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از مشارکت مردم اعلام کرد: با توجه به اینکه در استان اردبیل یک میلیون و یک هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط رای دادن بودند، ۵۴۲ هزار و ۹۲۶ رای ماخوذه داریم.

وی با اشاره به آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: تا این لحظه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با ۳۰۷ هزار و ۳۹۳ رای، عبدالناصر همتی ۸۸ هزار و ۱۹۸ رای، محسن رضایی میرقائد ۵۴ هزار و ۱۵۲ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۲۰ هزار و ۳۰۰ رای به خود اختصاص دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: بیشترین مشارکت مربوط به شهرهای سرعین و نیر با ۹۲ و ۹۰ درصد و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان اردبیل با ۴۶ درصد بود و از نظر گروه‌های سنی نیز افراد ۳۵ تا ۴۵ سال با ۱۳۶ هزار و ۱۴۷ رای بیشترین مشارکت را ثبت کردند.

تشریح اقدامات وزارت کشور برای تامین امنیت انتخابات
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۰
حسین ذوالفقاری در مورد امنیت انتخابات گفت: از حدود ۶ ماه قبل کار برنامه‌ و طرح ریزی در خصوص امنیت انتخابات صورت، برآوردهای درباره تهدیدات امنیتی و آسیب هایی که متوجه انتخابات می شد در سطح شورای امنیت کشور، شورای امنیت انتخابات،تامین استان ها و شهرستان ها انجام شد.
 
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطر نشان کرد: مسئولیت هماهنگی اجرایی و عملیاتی با نیروی انتظامی تحت عنوان قرارگاه حضرت امام علی علیه السلام صورت گرفت که با محوریت این نیرو در سطح ملی و استانی شهرستانی و قرارگاه ها به موازات شعب شوراهای امنیت و تامین شد.
 
وی با بیان این که  مرحله به مرحله در مورد امنیت سال ۱۴۰۰ انجام شد، اظهار داشت:قبل،حین  و بعد از انتخابات برای همه مواد برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت، که منجر شد اقداماتی خوبی در خصوص خنثی سازی تهدیدات تروریستی صورت گیرد.
 
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به این به هنگام زمان انتخابات 
تهدیدات بسیار زیاد و اقدامات تروریستی صورت گرفت، عنوان کرد:عناصری را در داخل تحت تاثیر و فریب قرار گرفته بودند که در بسیاری موارد در تورهای اطلاعاتی قرار گرفتند، بعضی ها مورد ارشاد قرار گرفتند و بعضی‌ها هم دستگیر شدند با اشراف اطلاعاتی که در آن سوی مرزها و داخل
 کشور انجام شد .
وی تاکید کرد:هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات روز گذشته نداشتیم و همه نیروها در سراسر کشور در آماده باش کامل هستند.
ذوالفقاری ادامه داد: تعداد بیش از ۳۰۰ هزار نفر به طور مستقیم برای تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت داشتند، همچنین  بیش از ۳۰۰ هزار نفر هم ماموریت تامین امنیت شهرها روستاها و مرزها را برعهده داشتند.
 
 وی تاکید کرد:همه دستگاه‌ها با هماهنگی کامل و با برنامه‌ریزی که در قرارگاه امام علی علیه السلام صورت گرفت کار اطلاعاتی و عملیاتی را انجام دادند.
 
معاون امنیتی وزارت کشور خاطر نشان کرد:خوشبختانه  مناطق ما در  امنیتی قرار دارند.
 
وی گفت: جامعه اطلاعاتی وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروهای انتظامی در نیروگاه سلمان ناجا هماهنگی لازم را انجام دادند و حتی هر روز این اطلس امنیتی مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس داده‌های صورت گرفت شهرهای کشور می توانست رنگ بندی شان تغییر کند.
 
ذوالفقاری تاکید کرد: خوشبختانه حادثه امنیتی و تروریستی در روز و شب گذشته  نداشتیم. 
 
وی ادامه داد:از همه مردم عزیز کشورمان، کاندیداهای محترم،  ستادهای تبلیغاتی که اهتمام  در برگزاری انتخابات و هم در برگزاری پروتکل های بهداشتی به دلیل بیماری کرونا داشتند را تشکر کنیم همچنین از ستاد کل نیروهای مسلح که همه جانبه کار امنیت انتخابات را پوشش دادند تشکر می‌کنیم
خراسان‌جنوبی؛ رتبه نخست مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۶

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی در خصوص مشارکت مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: تاکنون استان خراسان‌جنوبی رتبه اول مشارکت را براساس تعرفه‌های مصرفی داشته و مردم این استان در انتخابات امسال، بیش از ۷۴ درصد مشارکت داشته‌اند.

غیر رسمی و نهایی: شمارش بیش از 32 میلیون رأی؛ آراء رئیسی با حدود 60 درصد پیروز شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۱
پس از اعلام رسمی نتایج شمارش 28 میلیون و 600 هزار رأی (بیش از 90 درصد آراء) توسط معاون وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات که در آن سید ابراهیم رئیسی با بیش از 17 میلیون و 800 هزار رأی از هم اکنون پیروز انتخابات و رئیس جمهور منتخب لقب گرفته است؛ نتایج غیر رسمی و نهایی شمارش مجموع ۳۲,۳۳۵,۴۰۵ رأی، حکایت از کسب ۱۹,۲۳۶,۴۰۶ توسط سید ابراهیم رییسی دارد.
 
بر اساس آمار اعلامی غیر رسمی و نهایی نتایج، محسن رضایی تاکنون توانسته ۳,۸۹۵,۴۵۶ را از آن خود کند. همچنین عبدالناصر همتی ۲,۹۸۵,۹۸۵ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده ۱,۶۵۴,۳۴۵ کسب کرده اند. میزان آرای باطله نیز ۴,۵۶۳,۲۱۰ اعلام شده است.
 
اعلام نتیجه رسمی شمارش 28 میلیون و 600 هزار رأی/ رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد/ میزان مشارکت در استان‌های مختلف تا چند ساعت مانده به پایان رأی‌گیری + جدول
جدول میزان مشارکت در استان‌های مختلف چند ساعت مانده به پایان رأی‌گیری
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۴

بر اساس جدول منتشر شده از میزان مشارکت در استان های مختلف و همچنین تهران بزرگ تا چند ساعت مانده به پایان رأی گیری  معادل 28 میلیون و 142 هزار و 914 رأی اخذ شده و به تفکیک مشارکت هر کدام از استان ها به صورت مجزا به ثبت رسیده است.

اعلام نتیجه رسمی شمارش 28 میلیون و 600 هزار رأی/ رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد

 

رییسی با ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای پیشتاز انتخابات است
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۱

معاون وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات اعلام کرد: از مجموع ۲۸ میلیون ۶۰۰ هزار نفر آرای ماخوذه سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون ۸۰۰ هزار رای پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

جمال عرف در جمع خبرنگاران با قدردانی از دست اندرکاران و عوامل اجرایی نظارتی امنیتی و انتظامی که حافظ این حماسه بزرگ بودند، اظهار کرد: بر اساس تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و بر اساس تعرفه های مصرفی ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از هموطنان در این حماسه مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز شمارش و تجمیع آرا بویژه در شعبی که تابامداد مشغول به اخذ آرای مردم بوده اند، هنوز نتایج نهایی اعلام نشده است اما در این میان سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای، محسن رضایی به سه میلیون ۳۰۰ هزار رای و عبدالناصر همتی با بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار رای و امیر حسین قاضی زاده هاشمی با حدود یک میلیون رای کسب کرده اند.

رییس ستاد انتخابات کشور همچنین درباره زمان اعلام نهایی نتایج هم گفت: با نهایی شدن آمار وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران آن را اعلام خواهد کرد.

عرف درباره آرای باطله هم اظهار کرد:‌ آرای باطله بعد از تجمیع آرا اعلام خواهد شد.

وی درباره اعلام نتایج انتخابات شوراها و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هم گفت: همه ظرفیت را برای تجمیع آرای ریاست جمهوری گذاشته ایم و همانطور که قبلا گفته ایم قرار شد نخست‌آرای ریاست جمهوری را اعلام کنیم و بعد وارد شمارش آرای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی شویم بنابراین در استان‌ها و شهرستان‌هایی که شمارش آرای ریاست جمهوری به پایان رسیده کار تجمیع آرای انتخابات ریاست جمهوری را انجام می دهند و سپس نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که ظرفیت اعلام‌ملی ندارند به صورت محلی اعلام می‌شود.

مشارکت ۶۴ درصدی مردم تربت حیدریه در انتخابات
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵

رییس ستاد انتخابات تربت حیدریه گفت: بیش از ۹۷ هزار نفر معادل ۶۴ درصد از مردم شهرستان تربت حیدریه در انتخابات شرکت داشتند.

تبریک قاضی‌زاده هاشمی به رئیسی و تشکر از شورای نگهبان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۵

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک به سید ابراهیم رئیسی به عنوان برگزیده ملت، گفت که برنامه‌ها و رویکردهای «دولت سلام» را در اختیار دولت منتخب قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
مردم غیور و شریف ایران سلام؛
بار دیگر شور و شعور مردم فهیم سرزمین ما حماسه آفرید و با لطف الهی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش برگزار شد و علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه، گلایه‌مندی مردم از عملکرد دولتمردان فعلی و تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه، حضور گسترده و باشکوهی در پای صندوق‌های رأی رخ داد که باید به چنین مردم هوشیار و وفاداری صمیمانه تبریک گفت و در برابر آنها سر تعظیم فرود آورد.

بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به ملت بزرگ ایران را خواستارم.
در ادامه لازم می‌دانم نکاتی را به محضر شریف مردم ایران به ویژه جوانان عزیز عرض نمایم؛
۱. اینجانب به عنوان جوان‌ترین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با کسب اجازه از حضرت ولیعصر (عج) و ادای احترام به محضر حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) و همه شهیدان و ایثارگران سرزمینم، به پشتوانه عناصر علمی و تخصصی و به نمایندگی از جامعه نخبگانی جوان کشور پا به عرصه رقابت گذاردم و «گفتمان تحول در نظام حکمرانی» را مبتنی ضرورت نقش مردم در اداره کشور و جایگزینی نیروی جوان به عنوان عامل پیشرو و پیشران تحولات کشور مطرح نمودم. گفتمانی که داعیه‌دار تغییر رویکردها و برنامه‌های عدالت‌محور برای اجرای درست و دقیق گام دوم انقلاب اسلامی و استفاده صحیح از همه فرصت‌ها است و معتقد است که عبور از مسیر سخت پیش رو جز با ظرفیت و انگیزه نسل مدیریتی جدیدی از زنان و مردان جوان، خوش‌فکر و روزآمد میسر نیست.

۲. «گفتمان دولت سلام» گفتمانی مستقل از سایر گفتمان‌های موجود در این انتخابات و نه ذیل یا مشترک با آنان است، بر همین اساس آنان‌که به دنبال گزینه‌ای جوان در گام دوم انقلاب بودند و آنان‌که نا امید از تحول بوده و بنای رأی دادن نداشتند و کسانی که به دنبال گزینه‌ای به دور از حواشی و زد و خوردهای سیاسی می گشتند، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی را بهانه‌ی حضور خود در انتخابات یافتند. لذا اینجانب حسب ۱۳ سال تجربه به‌عنوان نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی به‌منظور تحقق منویات ولی امر مسلمین به چند دلیل، بقاء در انتخابات را علیرغم پیش‌بینی برخی سوء برداشت‌ها برگزیدم؛ اولاً ایجاد فضای رقابتی، ثانیاً دعوت از سلایق مختلف و افزایش مشارکت، ثالثاً پیشگیری از وسوسه خروج از انتخابات توسط رقبای جریان انقلاب و به چالش کشیدن جمهوریت نظام با انتخابات یک نامزدی، رابعاً آشتی گلایه‌مندان وضع موجود با صندوق رأی، خامساً اطمینان به جوانان امیدوار به «گفتمان دولت سلام» از نمایشی و پوششی نبودن برنامه‌های تحول در نظام حکمرانی و سادساً احترام به رأی شورای محترم نگهبان که به یک جوان نسل سوم به‌عنوان یک رجل سیاسی اعتماد کرده بود.

۳. در اینجا وظیفه دارم از اعضای محترم شورای نگهبان که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تشخیص دادند تشکر کنم. همچنین موظفم از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های نامزدها بوجود آورد سپاسگزاری نمایم. از عموم نمایندگان رسانه‌ها، چه رسانه‌های مکتوب و چه رسانه‌های مجازی که در ایام انتخابات با انتشار اخبار مربوط به اینجانب اطلاع رسانی مفید و سازنده کرده‌اند نیز تشکر می‌کنم.
۴. وظیفه خود می‌دانم از عموم برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ستادهای انتخاباتی اینجانب صمیمانه و صادقانه تلاش کرده‌اند یا در اجرای برنامه‌های صدا و سیما مرا یاری نموده‌اند سپاسگزاری کنم. از اینکه نمی‌توانم با هیچ زبان و قلمی از عهده شکر محبت‌های آنان برایم از همگان پوزش می طلبم.

۵. ما بر این باوریم با اقبالی که بوجود آمده است، «گفتمان تحول در نظام حکمرانی» که در سطح کارشناسی و نخبگانی بود، اکنون به بدنه اجتماعی رسوخ کرده و علاقمندان بسیاری دارد و چشم انداز روشنی خواهد داشت و ما و جوانان گام دوم انقلاب آن را تا اقبال حداکثری دنبال خواهیم کرد. لذا با هدف کمک به تحقق آرمان‌های نسل جدید دلبسته به دولت جوانان، برنامه‌ها و رویکردهای «دولت سلام» را که بیانگر فصل پروانگی انقلاب در گام دوم است را در اختیار دولت منتخب قرار می دهیم.
والسلام علی عبادالله الصالحین
سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی
۲۹ خردادماه ۱۴۰۰»

همتی پیروزی رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۹:۵۲

عبدالناصر همتی پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

«عبدالناصر همتی» در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به «سید ابراهیم رییسی» نوشت: انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم. مردم نجیب و سرافراز ایران و انتظار دارند زندگی سرشار از امید و آرامش و رفاه داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم از دولت حضرتعالی با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

مشارکت ۶۳ درصدی مردم ایلام در انتخابات
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۵

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام از مشارکت ۶۳ درصدی مردم ایلام در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدصادق موسوی صبح امروز شنبه، از حضور حدود ۶۳ درصدی مردم استان ایلام در انتخابات خبر داد.

انتخابات ۱۴۰۰ در ۱۲ شهرستان، ۲۷ بخش، ۲۷ شهر و ۳۵۶ روستا در استان ایلام برگزار شد.

در این انتخابات ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای بودند.

۶۳.۳۸ درصد واجدان شرایط خراسان شمالی در انتخابات شرکت کردند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۴

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: ۶۳.۳۸ درصد واجدان شرایط خراسان شمالی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رجایی نیا صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی نتایج نهایی میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را تشریح کرد و اظهار داشت: در انتخابات بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ خراسان شمالی مشارکت ۶۳/۳۸ درصدی داشت.

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به مشارکت ۵۵ درصدی بجنوردی‌ها، در انتخابات گفت: شیروان ۶۷ درصد، اسفراین ۶۱ درصد، مانه و سملقان ۷۱ و فاروج ۶۹ درصد در انتخابات مشارکت داشتند.

وی همچنین گفت: میزان مشارکت در جاجرم ۷۳ درصد، گرمه ۷۴ درصد و راز و جرگلان ۶۳ درصد بود.

رجایی نیا گفت: ۴۲۶ هزار و ۳۲۰ نفر رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

محسن رضایی به رئیسی تبریک گفت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۶

محسن رضایی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در نامه ای پیروزی رئیسی را تبریک‌ گفت.

 متن‌ پیام‌ به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

 

نتایج غیر رسمی از شمارش حدود 27/231/000 رای در سراسر کشور
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۳

شمارش آرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

اعلام آخرین آمار مشارکت در انتخابات استان اصفهان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۸:۵۴

آخرین آمار مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری استان اصفهان بر اساس آمار غیر رسمی ۴۳/۵ درصد است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ شنیده‌ها حاکیست که آخرین آمار مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در استان ۴۳/۵ درصد و در شهر اصفهان ۳۴ درصد است.

بر این اساس شهرستان‌های اردستان با ۹۸ درصد، چادگان ۹۱ درصد و سمیرم ۹۰ درصد بیشترین درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را در این استان‌ داشته اند.

۶۵ درصد مردم خراسان شمالی در انتخابات حضور یافتند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۴

استاندار خراسان شمالی گفت: بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر و تقریباً حدود ۶۵ درصد از مردم استان در انتخابات شرکت کردند؛ البته این عدد، عدد دقیق نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از شهرستان‌ها در میزان مشارکت فوق العاده عمل کرده اند اما در برخی شهرها دچار مشکل بودیم که آسیب شناسی ها صورت خواهد پذیرفت.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: میزان دقیق آرا هنوز مشخص نبوده و در حال شمارش است اما میزان مشارکت انتخابات امسال در استان بیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ است.

وی افزود: بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر و تقریباً حدود ۶۵ درصد از مردم استان در انتخابات شرکت کردند؛ البته این عدد، عدد دقیق نیست.

قزوینی‌ها در انتخابات بیش از ۵۰ درصد مشارکت کردند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۳

قزوین رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته میزان مشارکت قزوینی‌ها در انتخابات بیش از ۵۰ درصد است و مردم استان قزوین حضور پررنگی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها داشتند.

پیشتازی رییسی در 24 میلیون رای شمارش شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۶:۴۹

آمارهای غیررسمی و خبرهای رسیده از منابع مطلع بیانگر پیشتازی بیش از پنجاه درصدی ابراهیم رییسی در شمارش 24 میلیون رای از آرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

مشارکت ۵۵ درصدی مردم نیشابور در انتخابات ۱۴۰۰
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۴:۳۳

فرماندار نیشابور از مشارکت ۵۵ درصدی مردم نیشابور در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، علیرضا قامتی در نخستین ساعات بامداد روز ۲۹ خرداد در جمع خبرنگاران که در محوطه فرمانداری نیشابور برگزار شد اظهار کرد: با وجود تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در ۶ ماه گذشته مردم نیشابور در پای صندوق‌های رای فجر دیگری آفریدند.

فرماندار نیشابور ادامه داد: مردم نیشابور از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد تا ۲ بامداد روز ۲۹ خرداد در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند تا آرای خود را در صندوق رای بیاندازند.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار ۵۵ درصد واجدین شرایط نیشابور در انتخابات شرکت کردند، گفت: از نظر میزان مشارکت‌کنندگان در گروه سنی ۱۸ سال تا ۳۵ سال ۱۳ درصد، ۲۵ تا ۳۵ سال ۲۳ درصد، ۳۵ تا ۴۵ سال ۲۵ درصد، ۴۵ تا ۵۵ سال ۱۷ درصد، ۵۵ تا ۶۵ سال ۱۳ درصد، ۶۵ تا ۷۵ سال ۷ درصد و ۷۵ تا ۸۵ درصد ۳ درصد مشارکت داشتند.

قامتی بیان کرد: از نظر جنسیت ۵۲ درصد زن و ۴۸ درصد مرد در این دوره از انتخابات شرکت داشتند.

آمار غیر رسمی از شمارش بیش از 6 میلیون رای در سراسر کشور
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۳:۴۰

شمارش آرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

شهروندان خواف مشارکتی بیش از ۷۸ درصدی را رقم زدند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۳:۲۷

فرماندار خواف در جنوب استان خراسان رضوی گفت: مردم شیعه و اهل تسنن این شهرستان مرزی بیش از ۷۸ درصد در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند.

مشارکت ۵۴ درصدی مردم خراسان رضوی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۳:۲۶

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: فرایند رای گیری در ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۹ خرداد با مشارکت ۵۴ درصدی واجدان شرایط در خراسان رضوی پایان یافت.

میزان مشارکت انتخابات ۱۴۰۰ بیش از مشارکت انتخابات مجلس یازدهم است
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۳:۰۳

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: آماری از مشارکت نداریم اما فکر می‌کنم میزان آن، از انتخابات مجلس یازدهم بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۲ بامداد به پایان انتخابات ۱۴۰۰ رسیدیم. اگر عده ای از مراجعه کنندگان هنوز موفق به رأی دادن نشدند و تصمیم گرفته شد که درب شعب بسته شود، افراد باید به درون شعبه هدایت شوند و رأیشان تا آخرین نفر اخذ شود.

مشارکت انتخاباتی گنابادی‌ها ۶۹ درصد اعلام شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۲:۵۳

فرماندار گناباد گفت: ۶۹ درصد از افراد واجد شرایط رای در این شهرستان در انتخابات شرکت کرده و به نامزدهای دلخواه خود برای ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری رای دادند.

مشارکت انتخاباتی سمنانی‌ها به ۵۴ درصد رسید
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۲:۵۲

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: بالغ بر ۵۴ درصد واجدان شرایط رای دادن در استان تا ساعت یک بامداد امروز شنبه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

سید عباس دانایی بامداد شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: طبق آخرین آمار در دسترس، نزدیک به ۲۸۰ هزار نفر یعنی بالغ بر ۵۴ درصد واجدان شرایط رای دادن در استان سمنان، تا حدود ساعت یک بامداد شنبه در انتخابات شرکت کردند و رای خود را به صندوق ها ریختند.

میانگین مشارکت مردم خراسان رضوی در انتخابات به بالای ۵۴ درصد رسید
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۲:۵۰

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اعلام پایان مهلت رأی‌گیری، وضعیت آخرین آمار انتخابات خراسان رضوی را تشریح کرد و از آغازشمارش آرا در این استان خبر داد.

به گزارش محمدعلی نبی‌پور، دقایقی پیش، در جمع خبرنگاران واقع در ستاد انتخابات خراسان رضوی در خصوص آخرین آمار از آخرین لحظات انتخابات کشور، اظهار کرد: ۸۱۵ شعبه ما در سطح استان شمارش شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه از ساعت ۲۴ در مناطق روستایی یا مناطقی که افراد برای رأی دادن در حضور نداشتند شمارش آرا شروع شده است، گفت تا الان ۸۱۵ شعبه شمارش شده و در مشهد از ساعت ۲ بامداد این اتفاق افتاده است.

وی افزود: آخرین آمار رأی دهندگان ما تا ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز، ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۱۹ رأی و معادل ۵۴/۵۹ درصد واجدان شرایط خراسان رضوی است؛ رأی دهندگان از نظر ترکیب جنسی، ۵۱ درصد زن و ۴۹ درصد مرد؛ از نظر ترکیب سنی ۱۸ تا ۲۵ سال ۱۴ درصد، ۲۵ تا ۴۵ سال ۴۷ درصد، ۴۵ تا ۶۵ سال ۲۹ درصد، بالای ۶۵ سال ۱۰ درصد حضور یافته پای صندوق رأی بودند.

نبی پور با بیان اینکه در مشهد تا ساعت مذکور، یک میلیون و ۷۴ هزار و ۶۴ رأی اخذ شده، این تعداد را معادل ۴۵/۲ درصد واجدان شرایط عنوان کرد و گفت: شهرستان‌هایی با مشارکت ۶۷ درصد هم در استان داشته‌ایم.

فرماندار: مشارکت مردم جوانرود به بیش از ۵۰ درصد رسید
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۲:۴۲

فرماندار جوانرود گفت: مشارکت مردم بصیر و همیشه در صحنه این شهرستان تا قبل از ساعت یک بامداد به بیش از ۵۰ درصد رسید.

«رستگار یوسفی» بامداد شنبه در گفت گو با ایرنا با تقدیر از مشارکت بالای مردم افزود: تا آخرین لحظه مهلت اخذ رای شاهد حضور باشکوه مردم در شعبات بودیم.

وی اظهار داشت : واجدان شرایط رای در این شهرستان تا ساعت ۲ بامداد برای خلق حماسه دیگری در شهرستان تلاش کردند.

نتایج 25000 آراء شمارش شده در مناطق روستایی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۲:۳۶

به گفته منابع محلی از حدود 25000 آراء شمارش شده در مناطق روستایی در سراسر کشور نسبت آرا کاندیداها به شرح ذیل می باشد:

شمارش آرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

 

نن

 

 

نن

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴۵
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۸۰
دلم به حال اون بدبختی میسوزه که 6 ماه در شبکه های مجازی کامنت میذاشت رای بی رای و دست آخر 30 میلیون نفر رفتن رای دادن حالتو خریدارم داداچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نزدیک سی میلیون نفرم رای ندادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
منفی و مثبت های همین کامنت خیلی حرف داره برات دادااااااااچچچچچچچچچچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تو دونه دونه رای ها رو شمردی دادااچ؟
ناشناس
| Canada |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تو ساعت 2:28 شب از کجا میدونستی سی میلیون رای دادن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
يعني براي شما 30 ميليون مخالف و ناراضي مهم نيست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
یه نگاه به تعداد رایهای منفی و مثبت کامنتت بندازی میفهمی چطور همه مخالف تو و همفکرات هستن
بابک
| Spain |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
سئاد داشتی میفهمیدی 45 درصد مردم رای ندادن و بیشتر هم سواد داشتی میدیدی 35 درصد کل تهران رای دادن - خودش کلی توش حرف هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نسوز داداچ بازم رییسی کم اقبال ترین رییس جمهور ایرانه
ناشناس
| Canada |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اگر ذره ای عقل داشته باشی میفهمی که در تهران ۲۴ درصد شرکت کردند که تقریبا میشه مسئولان دولتی و حکومتی مثل سپاه و بسیج و برگذارکنندگان انتخابات بودند و در خراسان جنوبی که ۷۱ درصد رای دادند ۷۰ ادرصد جمعیت ان روساتایی هستند که یا به خاطر شورای روستا امدند یا از ترس قطع یارانه... رای دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دوست عزیز من خودم جزو رای دهندگان بودم ولی نصف بیشتر هم رای ندادند. و مطالبات به حق هم دارند چرا اینقدر بی منطق هستید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
چند نکته کلیدی
حدود 15 درصد ارا باطله هست که در هیچ دوره ای این مقدار ارای باطله وجود نداشت
ارای اقای رییسی از ارای اقای خاتمی در 24 سال پیش کمتره
به لطف اتنخابات شوراها میزان رای ریاست جمهوری افزایش یافته
من شخصا درد معیشت باعث قهر من از صندوق شد
عملکرد اقتصادی رییسی در چهارسال اینده میزان مشارکت را مشخص خواهد کرد
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ضمن عرض تبریک به حضرتعالی و همفکران محترمتان، بنده رای ندادم چون از رای دادن های قبلی پشیمان هستم و با روی کار آمدن هر جناحی وضع معیشتی من و همکارانم کلی بدتر شده. حالا شما و حامیان آقای رئیسی لطفا با عملکر خوبتوننشون بدید که میتونید دست باندهای قدرت و نهادهای انتصابی غیرپاسخگوی فاسد رو کوتاه کنید و با کنترل تورم و نرخ ارز و ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و مسکن جوانان و ... وضع رو بهتر کنید. آقا اصلا ما بدیم و خائن و هر چی شما میفرمایید. شما که خوبید و وطن دوست و مومن یه کاری برای مردم کشورتون بکنید که مثل قبلی ها آه و نفرین دنبالتون نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خخخخه
هنوز دنبال مثبت و منفی هستند از رو هم نمی روند خخخخه
فکر کن 10 درصد مثبت دادن ولی 50درصد رای دادن!!!
حالا حالا باید بسوزید از این مشارکت مردم آن هم با این همه کارشکنی از عمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
من رای ندادم مخالف هم نیستم لطفا جمع نبندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
منفی دادن هاتون هم فیک
دیگه دستتون برامون رو شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ناشناس ۱۴:۲۰ همین منفی و مثبت ها چون به ضرر شما هست میگی مهم نیست در حالی که رای واقعی ما فقط اینجا نمود داره نه توی صندوق انتخابات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خیلی جالبه! مثبت و منفی های این کامنتها و نتایج انتخابات به وضوح نشان مید هد که
1- به مثبت و منفی کامنت هیچ توجهی نباید کرد
2- برخی ها با اظهار نظر در صندوق انتخابات (رای دادن) سرنوشت جامعه را می سازن برخی هم با اظهارنظر در کامنتها، در مورد سرنوشتی که دیگران براشون ساختن نظر میدن.
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
طبق آمار خودتان فقط 24 میلیون رای واقعی بوده
آن هم از 59 میلیون نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بهنام
این همه زور زدید و این همه از زمین و آسمون کمک گرفتید پس مجموع آرا به اضافه ۴ میلیون آرای باطله هنوز به نصف واجدین شرایط نرسیده که
پس از چی خوشحالید؟ ما باید از چی ناراحت باشیم؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خطاب به بهنام و ناشناس ۱۴:۲۰
طبق معمول ما بیشماریم هر چقدر هم چشم نابینای شما ماها رو نبینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
من رای دادم و به شکل عجیب و غریبی خلوت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بیشتر منفی ها از اونور آب میاد
ناشناس
| Turkey |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دیدن این همه کامنت موافق و مخالف مرا به یاد آن شاه دامادی انداخت که در شب عروسی در پوست خود نمی گنجد و سرمست و شادمان اماده رفتن به نزد عروس خانم حمام رفته و عطر و ادکلن زده اماده در اتاق حجله است ولی میهمانان در گوشه ای از مراسم حرف های صد من یکغاز میزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
احتمالا اکثر این این کامنت های منفی از آلبانی ارسال شده است..
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دلم بحالت سخت.فاجعه تر از این ارای باطله دوم بشه!!توی شعبه گرگان تهران 100 نفر رای دادن...
در پاسخ به بهنام خوشحال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
تعداد کل آرا28 میلیون بوده با کسرحدود 4 میلیون آرا باطله، میشه 24 میلیون از 59 میلیون واجد شرایط
بله پیروزی و حماسه بزرگیه
تبریک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
من چون رییسی را دوست داشتم رای دادم .بجز او بقیه را قبول ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
چرا آرای باطله هی آب میره از 4.5 میلیون رسید به 3.7 میلیون؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
اول اینکه ایرانی دلش برای ایران میسوزه وقطعا رای میده
دوم باید گفت ریاست جمهوری رئیسی خیلی دوران خاصی هست برای ایران و اسلام
جدای از برجام و مسائل جانبی از جمله اقتصاد مردم که بسیار اسفناکه
هر مطلبی استادی داره و مردم استاد اسلام و شیعه را روحانیون میدانند یعنی یه جورایی اونها را نماد اسلام و شیعه میدانند روحانی در زمان ریاست جمهوریش خیلی ذهن عده زیادی را به اسلام و شیعه در ایران بد کرد خداکنه خداکنه رئیسی اون نکنه که باید فاتحه اسلام و شیعه را خواند من شخصا افراد زیادی را دیدم که شیعه مسلمان بودند و خیلی دگرگون شدند
تندرو یا کندرو ای کاش کسی رئیس جمهور میشد که روحانی نبود و خداکنه بتونه وضعیت مملکت را سامان بده
نتیجه هر چه باشد فرقی به حال اکثریت مردم ندارد
گرانی ، تحریم ، فساد ، رانت ، .....

همه چیز مثل قبل و بدتر از قبل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
امید داشته باشید همه چیز قراره تغییر کنه به نفع شما
ناشناس
| - |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
من مییییدونم نمیییشه من مییییدونم
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب و ادای احترام به رای دهنگان محترم. متاسفانه برخلاف عادات ایرانیان که همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند, این بار فقط به نیمه پر لیوان نگاه کره اند و تعداد رای دهندگان برایشان حائز اهمیت بوده است. اما اگر به همین آماری که ستاد انتخاباتی ارائه داده است (که با راست و دروغش هم کاری ندارم) نگاهی بیاندازیم خواهیم دید بیش از 58 درصد مردم به انواع مختلف نارضایتی خود را اعلام کرده اند. چرا می گویند بیش از 60 درصد در انتخابات شرکت کرده اند؟ مگر واجدین رای دهنده نزدیک به 60 میلیون نفر نیست از این مقدار تنها 28 میلیون و 600 هزار نفر رای داده اند یعنی کمتر از 50 درصد و بیش از 31 میلیون نفر رای نداده اند. 4 میلیون و 100 هزار رای باطله است که آن هم یا رای سفید بوده ویا فحش و خط خطی کرده اند یعنی این ها هم جزو ناراضی ها هستند پس به عبارتی نزدیک به 36 میلیون نفر رای نداده یا ناراضی بوده اند
بیایید تا دیر نشده و کشور عزیزمان دچار پلشتی نگردیده این پیام ملت را گوش کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
سال 96 اینجا کلی کری میخوندین
حالا که رای ندارین میگین ما نیستیم!
یا ما برنده ایم یا بازی بی بازی!؟؟؟ این میشه معیار شما؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
14: 58 آمار رو ببین و عدم مشارکت رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
۱۷:۲۱
همه مردم عین شما جناحی فکر نمیکنن
عمده کسایی که رای ندادن از عصبانیت این وضعیت موجود بوده که رای ندادن
سوال من اینه
سال ۸۸ که دار و دسته‌ای که براش سر و دست میشکوندین با اختلاف بالای ۱۰ میلیون باختن چطور بود؟ چرا تحمل نکردید؟>> )))://
یه عده از این سلطنت طلب های متوحش رفتن مردمی که در بیرمنگام انگلیس در سفارت ایران رای میدادن رو کتک زدن , اینها با همین سطح از شعور میخوان برای شما حکومت بسازن . اینها مدعی آزادی و دموکراسی هستن , یکی از این سلطنت طلب ها میگفت ما باید 7 میلیون نفری که در مراسم تشییع سردار سلیمانی شرکت کردن رو محاکمه کنیم بندازیم زندان. اینها هنوز هیچ کاره هستن و اینقدر متوحش فکر کنید فردا پس فردا مملکت بیافته دست این جماعت اونوقت روی چنگیرخان رو هم سفید میکنن
پاسخ ها
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دقدقا همین طوره
این مخالقین ایران خارج ازکشور، خیلی متوحش هستن با ظاهری فریبنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
کسی که انگلیس زندگی میکنه هیچگونه حقی نداره برای مردم داخل کشور تعیین تکلیف کنه . پاشه بیاد در این بهشت , بعد یکدونه رای که هیچی بره 1000 تا رای بندازه داخل صندوق .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
پاسخ به ناشناس 13:15
چون انگلیس زندگی می کنه، با آنکه ایرانی است، حق رای دادن نداره و باید کتک بخوره.
عجب استدلال منطقی!!! پس بگو چرا اعتراض به کتک خوردن این همه منفی دریافت کرده
خدایا اینا اگر یه روزی حکومت بگیرن چه می کنند!!!1
و جالب اینه که همه این منفی باف ها و نفرت پراکن ها که نظر می نویسن، همه ناشناس اند و بی هویت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دمت گرم محمد
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
الان دیگه مشخصه کسی که در انگلیس زندگی می کنه و می ره رای می ده حتما حقوق بگیر جمهوری اسلامی برای یک کار مشخصه البته نباید کتک بخوره اما باید شناسایی بشه که همگی حقوق بگیران شناسایی شدند
امشب داغی بر دل مزدوران کامنت گذار کمپ آلبانی و مزدوران استخبارات عربستان و موساد اسرائیل گذاشته شد. 30 میلیون رای خخخ وطن فروشای بدبخت تا صبح خوابشون نمیبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اون دنیا شما خواب ندارید...این دنیا ما......به ولله قسم
ناشناس
| Canada |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اتفاقا مردم باید خوشحال باشند رئیسی انتخاب شد که تمام مراکز قدرت و قانون و نظارت دست جناح قدرت افتاد الان ببینیم اشتباهات را گردن کی می خواهند بندازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
طبق امار رسمی 52 درصد مردم هم رای ندادند یعنی همشون البانی نشین و منافق و خاین و .... هستند؟؟ قدری انصاف بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بهنام جان برو سر درس و مشقت
امتحان آنلاین داری ها عمو جان

اینها برات نون و آب نمیشه
نکنه تو هم کلاس ششمی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
وقتی افکارتون دست رسانه های دشمن است بله خائن هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ناشناس 13:22
اون دنیا هم مطمئن باش اونایی که ولایت طاغوت رو ترجیح دادند خواب ندارن-از جمله خودت
انتخابات ریاست جمهوری باید به دلیل حساسیت و اهمیتی که دارد باید به صورت مستقل برگزار شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
مستقل یعنی چی؟ کجای دنیا مستقل برگذار شده که ما دومیش باشیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آمریکایی جان منظورش اینه که چند انتخابات دیگه با ریاست جمهوری همزمان نباشه
متذکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
یکی از عوامل قومیتی بودن در خیلی از استانهاست که باعث میشه بخاطر اینکه فرد مورد نظر قوم رأی بیاره در شورا پای صندوق برن سوای عملکردش! و در پای صندوق هم جوگیر بشن و رأی های دیگه هم بدن!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
من آمریکایی نیستم
وی پی ان من روشن بود موقع نظر دادن
مشارکت بالای ۵۰ درصد

عجب !؟!؟!؟؟!؟؟

همه میدانند مشارکت زیر ۳۰ درصد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
همه یعنی شما و شبکه های خارج از کشور ؟
تازه خوب گوش ندادی
برآورد همین شبکه ها 40 درصد است
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
این همه ای که شما ازش شرکت میکنید کی هستند؟
وقتی تا دو نصفه شب رای گیری ادامه داشته یعنی خیلی بیشتر از انتظار اومدن رای دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
چند سالته؟
یا شاید ما رو بچه فرض کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
یعنی هی ادامه دادند بر عکس دوره های قبل تا زیاد شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
داداش خودشون گفتند 48%
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
سی و دو میلیون نفر رای دادن که میشه مشارکت ۵۴ درصدی ولی تقریبا چهار میلیون رای توی صندوق هایی بود که بعد از نصفه شب ادامه دادن لذا صندوق باطل شد و آراش شمارش نشد
توهین به شعور با کدام دلیل .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
كدام شعور؟
اونایی که کامنت میذاشتن رای بی رای حالتون خوبه پماد و یخ بدم خدمتتون؟ خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آقای بهنام که خودتو موظف میدونی ذیل همه مطالب نظر بدی اگر سواد داشته باشی و ۵۹ میلیون و سیصد هزار رو منهای ۲۸ میلیون و ششصد متوجه میشی آمار مشارکت به ۵۰ درصد هم نرسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
از گله و نارضایتی مردم خبر نداری و نمی توانی جواب بدهی فقط بلدید توهین کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خطاب به ناشناس 14 و 46
بالام جان
الان تو زیر نظر اون کامنت گذاشتی
متوجهی جون دل

اگه یه ذره هم صبر و دقت داشتی میفهمیدی 90 درصد آرا اعلام رسمی شده
بیش از 32 میلیون شرکت کردن
الان مشکل درصد حساب کردن و تقسیم کردنت حل شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
52% رای ندادند داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بیست و نه میلیون منهای چهار و نیم میه بیست وچهارو نیم یعنی چهل دو درصد مشارکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
ناشناس 17:14 ، امیدوارم خودت حساب و کتاب بلد باشی، چون آمار رسمی اعلام شده، امیدوارم دیگه حرفی نباشه. تازه امار رای باطله رو باید از مشارکت اصلی کم کنید
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
احتمالا تو هم شش کلاس سواد بیشتر نداری وگرنه با یک جمع و ضرب ساده می فهمیدی ۶۰ درصد مردم به منتخبان نظام رای ندادند پماد و یخ را هم برای خودت نگهدار وقتی بفهمی چه اتفاقی افتاده سوزش شروع می شه!!!!!
بنده به جناب آقای دکتر محسن رضایی تبریک عرض میکنم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
و ازشون درخواست داريم ديگه كانديدا نشن
به امید پیروزی دکتر محسن رضایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
یاساشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آره حتما پیروز میشه مطمئن باش )))://
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
لطفا ستادها بنر ها رو آرام تا کنند بزارن تو انبار . برنامه های اقتصادی بی نظیری در دوره بعدی در راهه.
باید تقدیر کرد از عقلانیتی که بر نظام جمهوری اسلامی حاکم است و اجازه مشارکت به همه رای دهندگان می دهد، تمدید رای گیری تا ساعت دو و نیم بامداد حاکی از اراده محکم مسئولان امر بر اهمیت دادن به آرای مردم است و باید این عقلانیت را ستود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
انتخابات قانونا باید تا ساعت 12 روز 28 خرداد پابان میپذیرفت.ارا بعد از ساعت 24 اصلا قانونی نیست
اینایی که میگن هیچکس رای نداده و آمار مشارکت دروغه همونایی هستن که تا روز مراسم تحلیف جو بایدن میگفتن انتخابات تقلب شده فردا عمو ترامپ میشه رئیس جمهور
خدایا اینارو شفا نده ما بخندیم خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
ولی خدا شما رو شفا بده تا چشم بینا پیدا کنی
آقای رییسی فردا (به احتمال زیاد) هم رئیس جمهوره و هم رئیس قوه قضاییه !

به این پدیده ذوالقوتین می‌گویند و هر ۵۰۰ سال یک‌بار در زمین رخ می‌دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اونهم فقط در ایران
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
از سطح سوادت معلومه در چه حدی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
استاد
آقای رییسی 12 مرداد میشه رییس جمهور
هنوز دوران حسن تموم نشده
یه لحظه فکر کن بعد سخنان هزل بر زبان بران
ناشناس
| Canada |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
ها ها ها
بنژرم آمار مشارکت کنندگان خیلی خیلی بالاست , حالا بژار بشمارن ...
به امید ایرانی سربلند...
رضایی با همین فرمون پیش بره، ایشالا سال 1532 رئیس جمهور می شه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بی نمک
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
منم کاش بجای محسن رضایی به آرای باطله رای میدادم که الان نفر دوم شد
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
البته درمرحله دوم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
داداش آقای رضایی مردمیدان جنگه باشرفه واما تو جوابت اینه که میدونی به میوه نارس چی میگن، کال میگن توهم مانند یه میوه نارس هستی یکمی جنم داشته باش
حاج محسن ۴ سال دیگه هم هست.
به یاری حق رضایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
یاساشین
خبر اشتباه است جمع درصد آرا طبق محاسبات ۱۱۰ درصد می‌شود در حالی که باید صد درصد باشد!بررسی کنید مجدد
پس رای سفید چی؟ چرا اونو گزارش نمیکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
جزو رای های باطله محسوب میشن
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نفر اول عدم رای 52 درصد به علاوه 13 در رای باطل با 65 درصد . برنده رای بی رای ها
درصدهای اعلام شده در جدول مربوط به آرا از 6200000 رأی غلطند و مجموع آنها 109 درصد می شود هستند.
شرمنده من آمار مشارکت رو با رای روحانی اشتباه گرفتم حلال کنید شرمنده
به نظرم از بی خوابیه حلال کنید
از حالا دروغهای همیشگی شروع شد همش میگن اقای فلانی گفت اینجوری بگفته این وان نتیجه مشارکت مردم بیش از 90 درصد بوده خوش بحالمون ما رای دهندگان در انتظاری کشوری گلوبلبل با رییس جمهور جدید هستیم راستی اخرش رییس جمهور کیه متمعنن رییسی نیست چون از پستش استعفاع نکرده شایدم کرده گذاشته تو شورای نگهبان یادشون رفته اعلام کنن بهحر حال هرکه شد انتظار زیادی داریم وحله اول یارانه هرنفر یکمیلیون تومانه این توشاخشه ووووووه عالیمیشه
مخالفان شرکت در انتخابات
در خارج از کشور حمله به رای دهندگان
در داخل
۱. توهین به رای دهندگان
۲. تخریب انتخابات و آرای مردم
۳. تکذیب آمارهای رسمی
۴. پذیرندگان واقعیت حضور مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
حالا این حرفا چه مشکلی حل میکنه... این وضعیت اقتصادی و اجتماعی و روانی جامعه است مهم هست.. حرف های بچه گانه نزن انقد
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
این جماعت فقط تو فضای مجازی طرفدار دارن
مردم حرفشون رو پای صندوق رای زدن
ولشون کنید بابا
ناشناس
| Ireland |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
چی میگی ناشناس 13:40 ولش کنید کی و ول کنم. مشکل تویی که فکر کردی مملکت داری بازی استقلال و پرسپولیس که الان هورا بکشیم...
آیا همین رسانه هایی که امروز تیتر حماسه در انتخابات میزنند٬ همان رسانه هایی نیستند که دیروز سقوط هواپیمای اوکراینی را با اصرار٬ نقص فنی اعلام میکردند؟!
آمار رسمی میگه ۱۵ درصد در انتخابات شرکت کرده و آمار غیر رسمی میگه ۴۵ درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تو با کدوم دلت خنک میشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
راستش رو بگو
چی شد نیومدی رأی بدی؟
سنت پایین بود؟
یا شناسنامه نداشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
هردوتاش غلطه
درستی حدود 55 درصده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
فکر می کنم اینکه ادب داشته باشیم از شناسنامه داشتن و سن داشتن مهمتره جناب ناشناس 16:09
استان های اصلی!!!!!!
ما که دیدیم ولی شما راحت باشید
خب الان مشارکت زیر پنجاه درصده و این انتخابات نمیتونه وجه قانونی داشته باشه و یعنی اکثریت مردم یک مشکلی دارن که رای ندادن و باید بررسی بشه و مشکل اکثریت حل بشه به جای حاشیه سازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بر خلاف چیزی که فرمودین حدود 55 درصد شرکت کردن
یعنی اکثریت اومدن

الان چه دستوری میفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ناشناس ۱۷:۱۹
شما واقعا خواب هستید یا درکتون از منطق و ریاضی در همین حده؟ 59.000.000 میلیون نفر واجد شرایط داریم و نصفش که میشه 50 درصد میشه 29.500.000 ولی الان 28.600.000 نفر
رای دادن که زیر پنجاه درصد مشارک هست تازه اگر آرای باطله رو که مردم رای سفید و خطخطی انداختن هم کم کنیم که مشارکت زیر چهل درصد هم میرسه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ناشناس ۱۷:۱۹ با همین آماری که اعلام شده مشارکت به ۵۰ درصد نرسیده
دستور می فرماییم درستو خوب بخون بخصوص ریاضی ضرب و تقسیم خیلی تمرین کن
از اولم معلوم بود که با تدابیری که چیده شده اقای ریسی برنه انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود
تابناک همیشه پیشتاز در اخبار...
احسنت
کاش این همه عواملی که برای رای جمع شده بودند برای درمان بیماری اقتصادمون جمع می شدند
مشارکت 99/9 درصدی بود 54 اشتباه هست نوشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ای جان:))
چرا کامت ها را نمیگذارید
نحوه خبررسانی هم مثل انتخابات آزاد آزاد
آمار کلی مشارکت در نیشابور ، با امار تفکیکی ، گروهای سنی ، زنین تا اسمون فرق داره !!
اینو نگین چی بگین
اگه راست میگفتن بدون شوراها برگزار میشد اون موقع مشارکت واقعی رو می دیدند
نه آقا 27 میلیون و ده نفر ! من خودم این مواقع 10 نفرم
تابناک
رئیسی رییس جمهور شد خواب موندی یا نخواستی خبر را کار کنی!
این دولت روحانی با بی تدبیری هایش چه بلایی سر مردم آورده است که امسال افت کامل مشارکت در انتخابات را خواهیم داشت. کسانی که در کف جامعه نیستند این کاهش مشارکت رو طور دیگری معنی نکنند.
در همه انتخابات ساعت ۷ صبح نتایج اولیه توسط وزارت کشور اعلام میشد. الان اعلام نشدن بو داره
خوشبختانه مشارکت در این دوره بالای 100 درصد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خدا شکر
من یک اصفهانی هستم ومشارکت بسیار پائین مردم را شاهد بودم در سطح شهر گشتم حوزه های اخذ رای زیادی را خالی یا با حضور اندک مردم دیدم فقط حوزه پل خواجو ویک حوزه دیگر در میدان امام شلوغ ترین حوزه ها بودند که در آنجا هم جمعیت قابل توجهی نبود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آره فقط شما دیدید
ما هم که خودمون نبودیم و ندیدیم
جمع کنید بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اصفهانی ها باختند
مشارکت جاهای دیگه بهتر بوده طبق آمار
جمع درصدهاتونو درست کنین.
109 درصد میشه جمع درصد هاتون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
از دبستان ریاضیت ضعیف بود آره؟
مشارکت مردم تهران رو هم حتما اعلام کنید تا خرنگاران خارجی بدانند که شعب اخذ رای تهران فقط مسجد النبی و مسجد ابوذر و امامزاده صالح و حسنیه ارشاد و حسنیه جماران نیستند.
با توجه به آمار بالای مشارکت مردم خراسان شمالی بعید نیست تغییر پایتخت از تهران به مشهد در دستور کار رییس جمهور آینده قرار بگیرد!!؟
رئیسی انتخاب شد تمام تابناک بیدار شو
درود بر اصفهانی های عزیز
برادر آماراتون اشتباست، لطفا جو رو خراب نکنید
هر چی آدم به پیشینه ایران ، فرهنگ ایران و ... نگاه میکنه در باور نمی گنجه که آدمی با پیشینه سوابق کاری و تحصیلاتی ایشون بشه رییس جمهور کشور بزرگ ایران ! آیا قحط الرجاله ؟!
لشکر شکست خورده تحریمی ها

بچه پهلوی،
مسیح وطن فروش،
خواهر مریم قجر ابریشمچی عضدانلو رجوی بن سلطانیان،
احمدی نژاد
میر حسین

پیوندتان مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ملت رو یادت رفت بگی
صدای جلز و ولز تحریم کنندکان انتحابات به گوش می رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ای کاش صدای جلز و ولز مردم رو هم میشنیدی ولی افسوس که هم گوشاتون سنگینه و هم چشماتون نمیبینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
مطمئنی؟؟؟
آمار بالا رو خوندی اومدی نظر میدی؟
تازه این آمار را به علاوه حدود حداقل ۲۰ درصدی کنید که به خاطر کرونا نیامدند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
یه کسایی هم به خاطر کارشکنی دولت رای ندادن
تو خیلی از شعبه ها رای گیری با سه ساعت تاخیر شروع شد و تعرفه کم آوردن
له ضد انقلاب ها و دشمنان ایران،
از رجوی تا بن سلمان
و همه مزدوران

آب رابریزید همان جایی که میسوزد

علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نتیجه شو خیلی زود می بینی
چند روز پیش کی فکرش رو میکرد ریسی ریس جمهور شه!!!!
ایشالا ریسی بیاد دیگه مشکلات همه حل میشه
چند روز پیش کی فکرش رو میکرد ریسی ریس جمهور شه!!!!
ایشالا ریسی بیاد دیگه مشکلات همه حل میشه
واقعاً متاسفم که به کسی رای دادم که نه برای خودش و نه برای طرفدارانش هیچ احترامی قائل نیست. حداقل صبر کن نتایج شمارش آرا رو اعلام کنن بعد تبریک بگو. اینطور به همه بر میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اشکال نداره حقته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اشتباهت این بود که رای دادی و چبشو همین اول کار خوردی
غیر ممکنه همتی از رضایی رای کمتری آورده باشه
آقای محسن رضایی خواهشن دیگه کاندید نشی باشه
فکر کنم اگه ارا باطله به جای زاکانی وجلیلی ومهرعلیزاده که وقت مردم را هدر دادند درمناظره نماینده ای داشت نفراول می شد
تابناک عزیز چرا نتایج غیر رسمی را منتشر می کنید
لطفا درصد مشارکت انتخابات ریاست جمهوری رابصورت مجزا ازانتخابات شوراها وخبرگان اعلام کنید وضعیتی گیج کننده درست نکنید لطفا به تفکیک وشفاف درصد مشارکت رااعلام نمائید قاطی پاتی نکنید
رئیسی چیه جناب آقای آیت الله سید ابراهیم رئیسی یاد بگیر به منتخب ملت احترام بذاری درست تیتر بزن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
شش کلاس سواد!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خیلی بزرگش نکن داستان میشه دوست عزیز
بیشتر انگیزه مشارکت در انتخابات به روابط فامیلی و محله ای در شورای شهر بر می گردد.
اینجور که شما اعلام کردید ظاهرا من هم رای دادم خودم نمیدونم . چرا چرت میگید
دولت هم(فارق از اینکه به کدام کاندیا رای دادن ) بر اساس میزان مشارکت شهرها برای آنها هرینه کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
فارغ
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تو چه فاشیستی هستی، مگه ارث باباته که بر اساس خوشایند تقسیم میکنی
مشارکت زیر 20 درصد بوده.
همینطور پیش بره آرا باطله اول میشه!
به کوری مزدوران داخلی و خارجی که می‌گفتند کسی نمی رود و تبلیغات عجیبی علیه کشور راه انداخته بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
52 درصد
شد آنچه میخواستند بشود
وای چه هیجان انگیز یعنی کی میتونه باشه ؟؟؟
تموم کنید ...
حداقل اقای رضایی و همتی میذاشتن یه امار رسمی اولیه در میومد و پیشتازی اقای ریئسی قطعی میشد بعد پیروزی اقای ریئسی را تبریک میکفتن
اصلاً مهم نیست
یه چند سالی هم با داماد عم الهدی بگذرونیم بینیم چی میشه...
سردار عزیز رضایی

ما همچنان در دور بعد منتظر کاندید شدن شما هستیم. درود بر استقامت و شکیبائیت
تنها رقیب جدی آقای رییسی آرای باطله بوده و اگه مردم به خرده دیگه همت می کردند آرای باطله رییس جمهور می شد.
ا چرا با گذشت ۹ ساعت از آغاز شمارش آرا و توجه به اینکه در صندوق های کوچک و روستاها بعد ظهر کار اخذ رای تمام میشه و شمارش انجام میشه هنوز نتایج اولیه را اعلام نکرده بر خلاف روال ه نه انتخابات های قبلی
نکنه این آرایش نفرات را دوست ندارید
نفر اول که مشخص بود ولی نمی تونید ببینید یه نفر با دست خالی و بدون پشتیبانی هیچ فرد و گروه خاصی فقط با اتکا به رای مردم نفراتی که اینهمه روشون خرج کردید از دو جناح را پشت سر گذاشته و دوم شده
درست به همین خاطر به رضایی رای دادیم
حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد مال کل کشوره، حالا با این آمار خوش نباشبد. نشون میده ۵۰ تا ۶۰ درصد رای ندادن و حرف انها را هم باید شنید. اونا نه خارجی اند و نه خاین و نه فریب خورده، بلکه با رای ندادنشون حرفها دارن که شنیدنش واجبه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اولا الان معلوم شده که مشارکت پنجاه درصد رو رد کرده
دوما کسی که بخواد حرفش شنیده بشه باید رای بده با قهر کردن فقط حذف میشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اولا مشارکت 47 درصد اعلام رسمی تازه شده
ثانیا همون شما به تنها گزینه ممکن و با اجازه رای دیگری رو به اسم خودت دادی، بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آمار 48/8درصدی یعنی همان 50درصدی
در ضمن به دوستتان جناب همتی رای میدادین که از باطله هم کمتر رای اورد یعنی جایگاهی ندارید در میان منتخب مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
اولا بخاطر کرونا عدهای نیومدند.
دوما بخاطر مشکلاتی که برای رای دادن مردم ایجاد کردند( برخی حوزه ها 3 ساعت تاخیر در برقراری ارتباط و رای گیری داشتند) عدهای برگشتند.
با این همه رئیسی حدود 18 میلیون نفر رای مستقیم دارد.
چهار میلیون رای مردم رو باطل کردند که تا حالا سابقه نداشته است. از این چهار میلیون اگر تناسب ببندیم، حداقل سه میلیونش به رئیسی میرسه ( مثلا کد انتخابی رو اشتباه زده یا ..). کلی هم ماههاست که در ماهواره و در فضای مجازی و در خارج تظاهرات و فحش دادند که رای ندید که روی عده ای تاثیر داشته است ، مشکلات اقتصادی که روحانی باعثش بود و با قطع برق و غیره هم دم انتخابات تشدید کرد، بهش اضافه کنید. تازه هیچ وقت 100 درصد مردم که شرکت نمی کنند. در بهترین حالت در اوج رقابت و دو قطبی شدن در زمان خاتمی یا احمدی نژاد حدود 80 درصد مشارکت داشتند. پس با این همه اوصاف اگر دولت میگه 48.8 درصد که آمار خودش 440 هزار نفر کم میاره ، یعنی رای رویسی خیلی بالا بوده است. مشارکت بیش از 50 درصد بوده است. نکته بعدی درصد رای رئیسی است. خود روحانی این درصد رای نداشت از کل رای دهندگان. رئیسی بدون دور دوم و یک ضرب و با حدود دو سوم آرا انتخاب شد.
چه انتخابات با شکوهی!!!! ارای باطله از آرای سه نامزد دیگر بیشتر است!!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
به این میگن انتخابات رقابتی دیگه
آرای باطله نفر دومه
پس از رئیسی باطله بالاترین رای است یعنی مردمی که واقعا ناراضی هستند ولی اطاعت فرمان رهبری کردند
ای کاش مسئولین هم اطاعت فرمان رهبری می کردند
پس از رئیسی باطله بالاترین رای است یعنی مردمی که واقعا ناراضی هستند ولی اطاعت فرمان رهبری کردند
ای کاش مسئولین هم اطاعت فرمان رهبری می کردند
بابا سال ۸۸ با اون مشارکت بالا صبح زود نتیجه اعلام شد حالا چی شده که هنوز تا این ساعت اعلام رسمی نشده ؟!! مشکل چیه ؟!!
اول آقای رئیسی و دوم باطل
آراء باطله بیش از آراء نفر دوم یا سوم هست؟
باشد آقا باشه مشارکت خیلییی بالا بوده
ولی من رای ندادم
امیدوارم موفق باشند آقای رییسی هرچند امید ندارم
آرای باطله نفر دومه .
با افتخار رای ندادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
درود بر شما و همه سی میلیون نفری که رای ندادند
روحانی ببینه این ما نیستیم که برای امام رضا مایه میذاریم ، امام رضاست که هوای ما رو داره و برامون هزینه میکنه ، تبریک به سید رئیسی و پیشاپیش ولادت امام رضا (ع) مبارک
اگه آرای سفید را کم کنیم یعنی 40درصد رای دادن و. اگه آرای بقیه را حساب نکنیم یعنی 28 درصد مردم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
یه خورده دیگه بری جلو مشارکت میشه صفر درصد شاید منفی هم بشه
جمع کنید بابا جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ربات 13:48
خب میخواستید به صفر درصد نزدیک نباشید
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
به ۱۳:۴۸
واقعیتش اینه که اتفاقا شما به صفر نزدیک هستید ولی قدرت دست شماست
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
ناشناس ۱۳:۴۸ اگه عینک واقع بنیی بزنی تا دید چشمات یه کم بهتر بشه همون اقلیت دارای قدرت که سال هاست داریم میگیم به عینه ثابت شد به همین راحتی
ایشون منتخب مردمی شد که رای دادن. ما با افتخار رای ندادیم. منتخب کل مردم ایران نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
میخواستید رای بدید
ما رفتیم جای شما رئیس جمهور انتخاب کردیم براتون
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ناشناس ۱۳:۴۸، شما نمیخواد وکیل وصی مردم زنده و باهوش باشی.شما به جای خودت رای دادی نه کس دیگه. بقیه هم هر کس هر کاری کرده خودش عقل داشته و خودش حساب کرده و کارش را کرده. نتیجه کار شما هم ۴ سال دیگه مشخص میشه نه الان. زیادم دل خوش نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نمی خواستیم. دقت کن 13:48
رئيس جمهور نصف مردم ايران !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
بله مشکلی داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
همه جای دنیا همینه
تازه توی غرب معمولاً مشارکت کمتر از پنجاهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
16:19
خوب الان هم کمتر از پنجاه شد دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بقيه وقتها كه غرب اخه! الان غرب خوب شد؟
بالای 3 میلیون آرای باطله؟
آرای باطله دوم شدن!!!!!
برای اعلام درست مشارکت باید میزان آرای باطله رو از کل کم کنید تا متوجه بشید برای ریاست جمهوری چقدر رای دادن، چونکه اکثرا به خاطر فامیل بازی و طائفه بازی اومدن برای شوراها ، نه ریاست جمهوری.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
چه ربطی داره؟ میتونستن برای ریاست جمهوری رای ندن
اجباری نیست که هر چهار تا انتخابات رو شرکت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تحریک و تشویق و تهییج شدن پس از حضور برای شورا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
13:49
تقصیری نداری چون تو شهر های کوچک زندگی نکردی محدودیت ها رو متوجه نیستی
این چه مدل انتخاباتی هست که رای باطله از 3 کاندیدای دیگه بیشتره!!!
خخخخخ آقای ریسی فقط با ۲ میلیون رای بیشتر نسبت به دور قبل برنده شدن که جای بسی تامل داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
البته اینو هم درنظر بگیرید که آقایان جلیلی و زاکانی به نفع ایشون رفتن کنار. یه جورایی همین دو میلیون رو به حساب اون دونفر میشه گذاشت
رای باطله با آقای ریسی میرن دور دوم
الحمدلله بهانه ها برداشته شد ولی هواداران خیلی نگران باشند
خیلیم عالی . خیلی شرکت کردن 50 درصد میشن.
مشارکت زیر45درصد بود دم همتی گرم از قاضی زاده بیشتر رای اورد متاسفانه رضایی از دوره قبل هم کمتر رای اورد ارای باطله از رضایی وهمتی وقاضی بیشتر بود رای رئیسی خیلی پایین هست خدارحم کنه
مبارک باشد انشالله روزهای خوبی در پیش داشته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
به همین خیال باش
دو ماه دیگه نق نق هات شروع میشه
مبارک باشد انشالله روزهای خوبی در پیش داشته باشیم
من رای ندادم منتخبم ندارم
تبريك به مردم غيور ايران
از 59 میلیون و خورده ای ، فقط 28 میلیون رای دادن که 4میلیونشم باطله بود!!!
17 میلیون از 80 میلیون ایرانی به این دولت امید دارن!
پاسخ ها
علی ۰۱۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
چه امید داشته باشی چه نه اوضاع همین خواهد بود نه که رئیس جمهور های قبلی(روحانی) خیلی گل به سر مملکت زدن که حالا شماها که رای ندادین میخواین کشور مون مثل اروپایی ها بشه حجاب لغو شه و این خواسته های پوچ که نقشه و اهداف !!!!!!!دشمنه
ارای باطله خیلی جالبه
20% رأی دهنده باید پیش خدا پاسخگو باشند و حق اعتراض نخواهد داشت!
گرانی افسار گسیخته، مسکن افسار گسیخته، بیکاری، مشکلات ازدواج، فساد و... را حل کردی و آنچنان رونقی ایجاد کردید که آنها به به نان شب محتاج نبودند را به نان شب هم محتاج کردید.
رئیسی اول شد آرای باطله دوم

مبارکه

چرخش برا رئیسی بچرخه
ایران از نابودی کامل با دولت سوم روحانی نجات پیدا کرد
چرا با شعور ملت بازی و به آن توهین می کنید . بنده خودم اگر تهران نبودم و با چشمان خود نمی دیدم . حرفهای شمارو باور می کردم. خواهشآ اینقدر بزرگ نمایی نکنید . الان همه دوربین و اینترنت ذارن . با مدرک صحبت می کنن.
تحریمچی‌ها که از مشارکت ده پونزده درصدی حرف میزدند حالا حسابی میسوزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
میگن همه خانه بودن الان و نگاه به مثبت و منفی کنید خخخخخه
انشالله فردی برای قوه قضائیه انتخاب بشه که راه ایشون رو ادامه بده.
سلام . منم تبریک عرض می کنم جناب آقای سید ابراهیم رئیسی . پیروز شما و پیروزی ملت ایران را در این آزمون بزرگ . به امید ریشه کنی فساد و رانت و ویژه خواری و ... در این سرزمین توسط جنابعالی
حالا که سیستم یکدست شده امیدوارم هزینه ای که از جیب مردم بابت تقابل جناحها هدر میرفت صرف اصلاح امور بشود.
سوال: در شرایطی که رای رییسی تقریبا با رای 4 سال پیشش برابری میکنه، چگونه برنده شد؟

جوابش اینه که با کنار گذاشتن رقبا، همون مقدار رای 4 سال پیش برای رییس جمهور شدن یک فرد کافیه.
سوال: در شرایطی که رای رییسی تقریبا با رای 4 سال پیشش برابری میکنه، چگونه برنده شد؟

جوابش اینه که با کنار گذاشتن رقبا، همون مقدار رای 4 سال پیش برای رییس جمهور شدن یک فرد کافیه.
کاش آمار رای نداده ها وباطله ها را هم سرجمع و شمارش و به حساب می آوردند تا آنوقت صدای معترضان بهتر شنیده می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
میلیون 35
اینکه قاضی زاده یک میلیون رای بیشتر نیاورد این معنی رو میده که مردم سر و صدا و جنجال رو به برنامه داشتن ترجیح میدن
این رایی های باطله معنیش چی میتواند باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
مخالفت با احتياط
« رئیس جمهور » نیست ، « رئیس جمهوری » است .
بنده از همین تریبون استفاده میکنم و به آرای باطله که بدون هیچگونه تبلیغات میدانی و بدون هیچ ستاد انتخاباتی و هیچ هزینه ای رتبه دوم را کسب کرد صمیمانه تبریک عرض میکنم
نتيجه انتخابات
چو داني و پرسي سوالت خطاست!!
یعنی شما باورتون میشه تو هر جمعی بیشتریا رفتن رای دادن؟
آرای باطله با همین فرمون بره جلو دور بعد میتونه رئیس جمهور بشه
تبریک میگم.
خس و خاشاک بخونن و حرص بخورن. مرگ بر منافق.
همه امکانات مملکت رو ریختن تو تهران اونوقت میزان مشارکت شون 24 درصد است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خب کاری نداره. اگه عرضه داری پاشو بیا تهران زندگی کن و از اینهمه امکانات مملکت استفاده کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
امکانات تهران هم ترای پولدارهاست نه اکثریت مردم که فقیرند. ولی حدذاقل اینها نسبت به شهرستان ها آگاهیشان بیشتر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
معلومه چقدر اگاهیشون بیشتره و اصلا دا ه می باره از سطح بالای آگاهی!!
جمع کنید
اینقدروعده یارانه نجومی وپرداخت پول بین همه وخانمهای حانه داروپهن کردن فرش قرمززیرپای مردم واقوام واقلیتها نتیجه اش این چند تارأی ناچیز شدچرامردم نخواستند؟ باورنکردندویااحتیاج مالی نداشتندویاخواسته آنهاورای پول بی پشتوانه بودماکه‌عقلمان قدنمیدهدماراراهنمائی کنید
این دوره تنها دوره ای است که آرای شرکت کنندگان کمتر از شرکت نکنندگان است
يعني باور كنيم سيستاني ها 65 درصدئ مشاركت داشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به جدول نگاه کنید متوجه میشوید که 80% در تهران رای ندادن
این چهار میلیون و خرده ای که رای مخدوش دادند همون هایی بودن که اگه رای نمیدادن از کار بی کار میشدن پس این ها رو از آمار مشارکت کم کنید






واسه خودتون میگم گوشی دستتون باشه
آمار مشارکت سیستان و بلوچستان دروغ خیلی بزرگی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دقیقاً احسنت
لطفاً برای عدم رنجش هموطنان محترم آذری، نام استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را بطور کامل درج بفرمائید.
بازم به اندازه اراء باطل رای نیاورید اقای دکتر!!!!!!
سیستان و بلوچستان، اصلاح بفرمایید
آمار نسبتا درست فقط متعلق به لرستان کردستان و تهران است
خوب این دوره انتخابات با حضور مردم تمام شد الان دیگه مردم برن تو کنج فعلا نیاز بهشون نیست مرغ و گرانی و.....
تا 4 سال بعد فشار حداکثری به مردم بعدش هم مردم چرا انتخاب بد کردید

روزگار غریبی است نازنین
زورتون میاد اسم استان کامل بنویسین؟ ردیف دوم استان بلوچستان بوده که به مرور زمان بلوچستان وسیستان و بعد از آن سیستان و بلوچستان شده است....خواهشا شما دیگه بلوچستان رو حذف نکنین
آذر غربی و آذر شرقی دقیقا کجاست؟
استانهای جدیدی هستن؟
خوبه مدیر این سایت تعداد رای هاتش از ارای باطله کمتره.
آقا من با هیچی کار ندارم ولی رئیسی اینقدر رای نیاورده. امکان نداره رای‌هاش از چهارسال پیش بیشتر شده باشه و احتمال کمتر شدن رای‌هاش خیلی بیشتره. کسایی که ۴ سال پیش رای ندادن امسال هم ندادن، کسایی هم که به روحانی رای دادن یا اکثرا امسال رای ندادن یا به یکی دیگه رای دادن یا رای باطله دادن. به علاوه تو آرای رئیسی هم، به خاطر ریزش کلی آرا ریزش وجود داشته و کمتر از چهارسال پیش شده. تخمین من ۱۲ تا ۱۳ میلیون رای برای رئیسی هست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
كاملا درست و منطقي
كل راي اوليها هم كه به رئيسي راي ميدادند و تمام انهايي كه چهار سال پيش راي داده بودند نهايتا ميشد ١٤٠ ميليون راي
تبریک به محسن رضایی بعد 20 سال برای اولین بار دوم شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نفر دوم آراء باطله شد
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
سوم شده آرای باطله دوم شد
گفتید تا ساعت 24 آرای ماخوذه 27 میلیون بعد الان میگید کل آرا 32 میلیون و سیصد یعنی بعد از دوازده شب پنج میلیون و سیصد هزار نفر رفتن رای دادن؟
با سلام و احترام
با تشکر از آقای محسن رضایی که به منتخب ملت ایران، تبریک گفتند.
از ایشان خواهشمندیم که مانند آقایان زاکانی، جلیلی و قاضی زاده هاشمی که اعلام کردند برنامه هایشان را به دولت منتخب ملت می دهند و ایشان را در انجام امور یاری می کنند، ایشان نیز برنامه های خود را به منتخب ملت ایران بدهند.
هر استانی بدبخت تر و فقیر تر، مسارکت بیشتر..
داش محسن چرا اومدي دوباره كانديد شد و اين بار هم مثل دوره هاي گذشته راي نياوردي.
ارای رئیسی نسبت به سال96رای بالایی نیاورد این یعنی وزن اصولگرایان بدین صورت هست چه تورم وگرانی وجنگ و..... باشد همین افراد سنتی که همیشه پای جمایت نظام ایستاده اند هستند اصولگرایان رای بالای 18میلیون ندارند این رای انان ثابت هست جال بیائید درنظر بگیرید اگر دراین انتخابات شورای شهر جزوان نبود قطعا مشارکت کل کشور زیر20درصد رای رئیسی زیر10میلیون میشد الان دوستان وهواداران رئیسی افتخار نکنید مثل انتخابات اسفند98جشن پیروزی نگیرید مردم نیومدند همینقدری که اومدند بخاطر انتخابات شورای شهر ومجلس وخبرگان رهبری بود وگرنه وزن حمایت مردم نسبت به شماها پائین هست درواقع رفراندوم صورت گرفتقطعا تحصیکردگان وروشنفرکان به رئیسی رای ندادند بیشتر خانواده های روحانیان وسپاهیان وبسیجیان واصولگرایان بودند رای ثابت واقبال اصولگرایان همینقدر هست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
احسنت
همه امکانات برای تهران، درصد مشارکت پایینترین!
کی می خواهید به استان های دیگر هم رسیدگی کنید؟!
شهرهای کوچک به خاطر بافت قومی قبیله ای بابت انتخابات شوراها مشارکت زیاد بود ولی مشارکت کلان شهرها عیار ومعیار اصلی سنجش میزان مشارکت باید باشد مانند تهران کرج و...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
احسنت
چجوری شد 32 میلیون؟ سخنگوی انتخابات گفته بیش از 90 درصد رو شمردیم اومده 28 میلیون و ششصد :)) فرض بگیرم فقط 90 درصد شمرده باشن میشه کلا 31 میلیوم هفتصد رای!
نمیدانم چرا من فکر می‌کنم محسن رضایی باید برنده می‌شد، این ملت نمک نشناس هستند.
کاشکی یک آمار هم از تعداد ساده لوح ها و زود باور های کشور می گرفتن و منتشر میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آمار نمی خواد همین هایی هستن که از حضور مردم به به و چه چه می کنند و تابناک نظرشون رو منتشر می کنه
۴سال دیگر بدبختی و فلاکت ... خدایا دیگه خسته شدیم نجاتمون بده!
تابناک عزیز آذر غربی و آذز شرقی کجاست دقیقا؟ چرا بقیه استانها رو مخفف نکردید
تهران بیشترین امکانات این مملکت را به خود اختصاص داده است و از رفاه بیشتری برخوردار است ولی درصد مشارکتش آخر از همه است چرا ؟ آیا رفاه بی تفاوتی می آورد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
رفاه منطق میاورد و قدرت استدلال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نخیر رفاه بی تفاوتی نمیاره اما بی تفاوتی رفاه میاره!!!!!!!!

وقتی دولت می بینه همبستگی مردم تهران در شعارهاشون به درصد بالائی رسیده (بیش از 75 درصد)، پس رفاه رو براشون ایجاد میکنه که یه وقت شلوغ نکن و اما در مقابل می بینه تو یه شهر افراد یه خانواده سر دو نفر از بستگانشون که کاندید شدن دارن همدیگرو لت و پار می کنن، دیگه دلیلی نمی بینه براشون کاری کنه ، افتادددد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
تحلیل درست اینه که در روستاها و شهرهای کوچک به علت انتخابات شوراها و قوم و قبیله آمار رفته بالا ام در تهران و شهرهای بزرگ دلیلی برای مشارکت در انتخابات شورا نبوده
چرا اینقدر اعداد روند است.
چگونه جمع اصولگرایان سال 1396 از 12 میلیون به 24 میلیون در سال 1400 رسید ؟؟؟ آنهم با تحریم انتخابات توسط طرفداران احمدی نژاد اصولگرا ....... انشاالله موفق باشید
آلبانی نشینا آلبالو بدم خدمتتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
به وقتش میفهمی کی باید البالو بخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
شما همان کیک و ساندیس ات را میل کنی همه راضی می شوند.
کل تعرفه مصرفی : 28 و 600 و مشارکت 47 درصد اعلام شد.
حماسه مردم ماندن در خانه بود . که برنده شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
با تبلیغاتی که راه انداختید باز نصف مردم رفتند
کارهای از عمد دولت هم بماند
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
به ۱۴:۳۲
نصفی که می گی به استناد آمار صدا و سیما می گی؟!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
شما برو با مثبت و منفی اینترنت خوش باش جناب المان
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
به ۱۷:۱۶
اتفاقا من ده تا حوزه در تهران را خودم صبح و ظهر و سر شب رفتم دیدم کلا مشارکت یک دهم سال ۹۶ هم نبود پس تو برو با حرف های وزارت کشور و صدا سیما خوش باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
وقتی چهارتا مرکز و فقط تهران را می‌بینی همین میشه دیدگاهت
فارغ از نتيجه انتخابات، رفتار مسئولان جبهه اصلاحات در اين دوره مدبرانه و قابل ستايش بود.
گر چه بر اساس نظرسنجيهاي قبل از انتخابات اگر اقايان جهانگيري و لاريجاني هم تائيد صلاحيت مي شدند تاثيري در نتيجه اراء نداشت ولي در اين دوره مسئولين جبهه اصلاحات منافع كشور را بر منافع حزبي خود ترجيح داده و مردم را تشويق به حضور در پاي صندوقهاي راي نمودند و نتيجه را هم بزرگوارانه پذيرفتند. من به عنوان يك شهروند از آنها تشكر مي كنم.
كاش 12 سال قبل هم همين اتفاق مي افتاد و منافع ملي بر منافع گروهي ارجحيت پيدا مي كرد. در آن صورت بود كه هم منابع كشور در اين دعواهاي بي حاصل تلف نمي شد، هم دوگانگي و بي اخلاقي در جامعه رواج پيدا نمي كرد، هم فشار غربيها اينقدر زياد نمي شد، هم مشكل انرژي هسته اي خيلي زودتر از اينها حل مي شد و هم اينكه جناب موسوي در دوره بعد به عنوان ريئيس جمهور انتخاب مي شدند. كاش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اتفاقا چون با مردم نموندند بجز میرحسین، حرف میرحسین رای آورد یعنی تحریم
اگه بهر دليلي رئيسي انصراف بده يا مشكلي براش پيش بياد ، ارا باطله بايد رئيس جمهور بشه
4 ميليون ارا باطلهههههههههه
پاسخ ها
علی ۰۱۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
هههه نمکدون. هر کی رای نداده ب خودش ربط داره خب اگر میتونه کوچ کنه بره از این خاک وقتی مشارکت نداره
تهرانی های مرفه بی تفاوت فقط 24 درصد؟
خدا خیر بده به شهرستانی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
این یعنی اتحاد مردم تو تهران از مرز 75% هم گذشته ، پس باید براشون رفاه در نظر گرفت اما کسی که با خودش معلوم نیست چند چنده، رفاه می خواد چیکار. افتاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اداره کشور بهتر انجام میشه وقتی این تهرانی ها ساکت هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اتفاقا چون بی تفاوت نیستن، نرفتن رای بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ای کیو بخاطر اینکه بخاطر قوم گرایی نرفتن رای بدن در شورا
من خودم شهرستانیم اما رفاه کشور نوش جونتون چون لیاقت دارید
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
نه دوست عزیز مشارکت در بقیه کشور هم در حد تهران بوده فقط در تهران سفارت خونه زیاده و نمی شه اعداد مشارکت رو زیاد کرد بالاخره هر سفارت خونه ای کارمندش یک چرخی در سطح تهران زده فهمیده مشارکت چقدر بوده و به رسانه های کشورشون اعلام می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دقت کنی می بینی که تهرانیها کلا محرومند بجز همون 24 درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دقت کنی می بینی تهرانی ها محرومند بجز همون 24 درصد
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تهران همیشه در صدر اعتراض ها بوده تهران یک ایران کوچکه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اتفاقا خدا خير به تهرانيها بده
من كه از مشاركت بالاي هم شهريهايم شرمنده شدم
رئیسی دور قبل هم شرکت کرد و مردم چهار سال قبل به رئیسی رای ندادن یعنی توی این چهار سال مردم متحول شدن؟؟؟ یییهوووو همه رفتن بهش رای دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
همه بهش راي ندادن
اكثريت در انتخابات شركت نكردن
چون دلسرد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
چهار سال پیشم همین قدر رای آورد داداش
من جای رئیسی بودم همین الان اعلام انصر اف می دادم . آخه کجا دیدین میزان رای نفر اول انتخابت ریاست جمهوری و میزان ارای باطله نفر دوم باشه!!!!!
پاسخ ها
علی ۰۰۱۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
باشه هر وقت کاره مملکت شدی به نظرت رسیدگی میشه۰
نمخواد جای کسی باشی که هیچوقت نمتونی، باشی .چه با رای کم چه زیاد آقای رئیسی رای آورد حالا ببینم خالصانه خدمت میکنه یا ن
ولی جدای از شوخی از حق نگذریم هیچ کدوم از کاندیدا ها برنامه ریزی آقای محسن رضایی رو نداشتن مخصوصا اقای رییسس که هیچ برنامه مشخص و شعاری نداشت و فقط اومدن که اگر انتخاب شدن بعدش بشینند و برنامه بریزند و الکی زحمت برنامه ریزی قبل از انتخاب رو نکشند
واقعا اگر یکبار مردم بجای جناح بازی به ادمهای مستقل و با برنامه مثل اقای رضایی رای میدادن خیلی خوب بود
ولی افسوس که ملت ما انتخابات رو مثل فوتبال پرسپولیس و استقلال می بینند و همیشه دوس دارن که دو قطبی ابی و قرمز باشه و کری خوانی کنند
پاسخ ها
علی۰۰۱۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
.نه رضایی خوب بود اومد سوتی میداد یاساشین
جالبه هر چه محرومیت بیشتر بوده میزان مشارکت بالاتر رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
به خاطر نداشتن سواد و آگاهی هست و همچنین حافظه تاریخی ضعیف
خدا رو شکر که مردم غیور و مسلمان ایران باز هم با شرکت حداکثری نظام رو سربلند و روسفید کردند
حالا بسوزند اونهایی که زجه میزدند رای بی رای
مزدورانی که رای ندادند پس حق هیچ اظهار نظری درباره وضعیت کشور ندارند باامید پیروزی حق بر باطل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
غیور کسی است که در برابر ظلم بایستد ....
اگه انتخابات ریاست جمهوری مستقل از انتخابات شوراها بود مشارکت زیر 10درصد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
داری می سوزی نه؟
خوب مردم تو دهنی زدن و به حاشیه ها روی اوردین
اینجا آذربایجام هست نه آذز
اتفاقا اين دفعه راي بي راي به كرسي نشست. ببينيم رئيس جمهور بيست ميليوني ميخواد چه مشكلي رو حل كنه
در پایتختی که چنین رییس جمهوری میخاد بر تخت بشینه از (6600000) نفر واجد رای دادن بوده اند؛ تعداد(1584000) نفر رأی داده اند!!! چند درصد میشه؟؟؟؟؟
نتیجه خیلی روشنه این رأی ها مال چه کسانی است!!! مال کسانی که (8) سال است فحش به روحانی و دولت ایشان دادند و الان دیگه دست از سر کچل مردم بر خواهد داشت . خدا را شکر این گوی و این میدان. منتظریم ببینیم (مسکن، اشتغال، حقوق، ارز، طلا، اقتصاد، تورم، ماشین، خانه، زمین، اعتبار پول ملی، و تعاملات جهانی و منطقه ای و تصویب (رفع موانع تولید) به کجا خواهد انجامید. بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
آی گفتی
اقای ریسی اولویت اولش را در کلیپ دیروزش که سوال های چالشی میکردند مسئله بورس بود که امیدواریم رسیدگی کنید چون هر روز از ما دارند نوسان میگیرند و پول پارو میکنند
به نظر میرسه پیروز این انتخابات کسانی هستند که رای ندادند یعنی بیش از سی میلیون نفر . و دلیل این آمار باید مورد آنالیز و بررسی قرار گیرد . مسیولین به هوش و بگوش
اختلاف فاحش نفر اول با آرا باطله و سایر کاندیدا ها بخوبی نشان می دهد که برنده رقیب جدی نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خوب می‌رفتید به رقیبش و از دوستان غرب زده شما رای میدادین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
رقیبش میرحسین موسویه. شجاعتش رو داشته باشید در خدمتیم. همتی راست مدرن و رئیسی راست سنتی و همراهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
موسوی؟!!!!!
خخخخه چند سالته عمو؟
با توجه به اینکه تمام مشکلات ما داخلی بود و تحریم و fatf و کرونا بهانه بودند، انشالله حداکثر بعد از 4سال ایران همانند کشورهای اروپای غربی پیشرفته خواهد بود.

آتش زدن برجام و شفافیت اراء مجلس یادتون نره لطفا
تبریک به جناب رئیسی .اولین کاری که باید انجام دهند لغو تحریم ها است شاید مردم بتوانند زیر بار تورم نفسی بکشند‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
لغو تحریم های کار رئیسی نیست/یعنی اروپا و امریکا خیلی حاضر نیستند با ایشان تفاهم کنند لغو تحریم ها توسط گروه مجرب و غرب شناس و استاد مذاکره دکتر ظریف است این دولت تحریم ها را تا پایان دولتش بر می دارد و آنوقت رئیسی از محصولش بهره مند خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خود ریسی چهل ساله تحریم هست بعد میخواد تحریم ها رو برداره..هرچند ریس جمهور در این مملکت همه کاره هیچ کاره هست
۱۷ میلیون رای به رییسی دادن!!!!!!!°!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی با خوش بینی و بدون غرض ۳۰درصد از واجدین شرایط به رییسی رای دادن!!! اما ایشان باید بیش از ۸۰ میلیون ایرانی را مدیریت کنند !!!!!
کمترین مشارکت استانی متعلق به لرستان بوده است ودلیل ان فقر و محرومیت شدید میباشد
بیش از سی و یک میلیون نفر اصلا شرکت نکردند . بیش از چهار میلیون رای باطله یعنی بیش از سی و پنج میلیون نفر از پنجاه و نه میلیون نفر عملا رای ندادند حالا قضاوت با شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خوب که چی؟
من هم ندادم ولی میخواستم بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خیلی هام نمی خواستن بدن ولی بخاطر مهر ناچار شدن برای سر کار دولتیشون 13:45
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
از کی تا حالا به خاطر مهر سرکار رای میدن و اجبار است؟
حرف مفت نزنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
یکی از دوستان فرزندش در بانک ملی در یک بخش روستای دور افتاده پذیرفته شد در مرحله گزینش بهش گفتند شناسنامه خودت و پدر و مادرت را بیار صفحه رای را نگاه کردند دیدند تعدادی از انتخابات ها حضور نداشته گفتند چرا شرکت نکردی گفته بود شناسنامه ام المثنی است گفتند برو تائیدیه از ثبت بیاور/بعد اونوقت شما کامنت می گذاری که حرف مفت نزن
روز مناظره ها همشون ترکی حرف میزدن و آزربایجان رو سر ایران میدونستن. انتخابات که تموم شد باز آزر غربی و شرقی شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تو قبل از اینکه در این قسمت نظر بدی،املای درست واژه آذربایجان رو یاد بگیر و یاد بگیر اونقدر بی ربط نظر ندی.چه ربطی داشت؟آیا با این طرز نوشتن اشتباهت در مورد واژه آذربایجان الان این توهمو هم داری که در راستای هویت واقعی آذربایجان هم اقدام کردی؟نکته بعد اینکه آیا همشون ترکی حرف میزدن؟همشون؟همشون هم مسئول تهیه این خبر بودن؟چقدر بی ربط در این قسمت نظر دادی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
در فارسی ما حرف "ذ" نداریم اینا همش عربیه معلوم نیست طبق چه اصولی کلمه فارسی را با حروف عربی می نویسن
ما همه خانوادمون به رضایی رای دادیم و چطور ممکنه درصدش انقدر کم باشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
خانوادتون چند نفریه مگه؟
اینکه آقای قاضی زاده باوجودیکه نایب رئیس مجلس است رای ناچیزی اوردبعلت نارضایتی شدیدمردم ازعملکردمجلس وتصویب قوانینی است که باعث بیکاری وفقرشدید درجامعه شده بجای ایجاداشتغال وتشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری وایجادکارورونق اقتصادی باعث فرارسرمایه هاورونق بیکاری
شدندمطمئنا‌آقای رئیسی به این آمارونارضایتی های مردم ازطرح هائی که مانع سرمایه گذاری وایجادکسب وکارمیشوندرا
درنظربگیرندکه نتیجه ای غیراز تعطیل کنندمشاغل داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تو نترکیدی از ساعت 1 شب داری کامنت میذاری
چقدر بهت دادن ،
چرا سیستان و بلوچستان را فقط سیستان نوشته اید
آذر شرقی کجاست ؟
با سلام؛
ضمن تبریک به ملت فهیم ایران و آرزوی داشتن ایرانی مملو از پیشرفت، رفاه، آرامش و آسایش، خطاب به آن دوست عزیزی که گفته بودند که 30 میلیون هم شرکت نکردند، لازمه بگم که ما برای اون 30 میلیون نفر هم تعیین تکلیف کردیم.
انشاا... آقای دکتر رئیسی بزرگوار در این مسئولیت بزرگ خود و حدف فساد و ایجاد رفاه و رشد همه جانبه موفق و موید باشند.
پاسخ ها
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
سلام آسیدمهدی. شما همیشه تعیین تکلیف فرمودین واسه همه بندگان خدا فقط اینبار سر جدت این کارایی رو که گفتین انجام بدین بدون عذر و بهانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
چند میگیری گریه کنی
آب یخ بدیم خدمتتون
درصد آرای مأخوذه از کل واجدین شرایط رو هم اعلام می کردید : 47 درصد
با شنیدن این خبر شگفت زده شدم
عجب انتخابات رقابتی ای
عجب شرکتی
پاسخ ها
رجبعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
مهم نیست اکثریت مردم چی میخوان... مهم اینه که هر بار حماسه خفن شکل بگیره به فضل الهی
باشه بابا مشارکت 200 درصد بوده ، شاد باشید
آفرین به لرستان
دمتون گرم که شرکت نکردین
آقایان اصولگرا این همه چماق اصلاح طلب اصلاح طلب رو زدین سر مردم حالا بفرمائید مجلس از خودتون و دولت هم از خودتون ببینیم چی میکنین این گوی و این میدان
پاسخ ها
سلامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تا حالا که مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت بوده ولی احتمالا از حالا به بعد مشکلات ناشی از تحریم و بدعهدی و نظام سلطه و استکبار و کارشکنی آژانس و خسارات دولتهای قبلی ... خواهد بود
جمعیت ایران 80 میلیون نفر، 60 میلیون نفر حائز شرایط رای، از این 60 میلیون نفر 28 میلیون 600 هزار نفر رای دادند که از ین تعداد هم 4 میلیون آراء باطله بوده. یعنی 24 میلیون و 600 هزار نفر برای 80 میلیون نفر تصمیم گرفتند.یعنی 30 درصد مردم برای کل کشور تصمیم گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
علاوه بر اين كاش امكان مقايسه ميزان سواد و تحصيلات كساني كه اي نداده اند و انهايي كه راي داده اند قابل اندازه گيري بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
داداش چند نفر خاص دارند برای مملکت تصمیم میگیرند
رای جمع کردن از روستاها ارزشی نداره. شما راست میگید نرخ مشارکت شهرهای بزرگ رو اعلام کنید. مشهد؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
احسنت
47 درصد ضربدر 62 درصد میشه 29 درصد !!!!!
یعنی رییس جمهور نماینده فقط 29 درصد مردم ایران هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
ریس جمهور چهار درصدی ها
عزیزان اینقدر خودتان را اذیت نکنید هر کی تو شورای شهر به فامیلش رای داده یه رای هم به رئیس جمهور داده دلیل نمیشه که مشارکت زیاد بوده . اگه راست میگفتن شورا را با ریاست یکی نمیکردن . به هر حال مردم ناراضیند از کل سیاست نه از شخص رئیس جمهور .
با لرستان چکار کردید که مشارکت ۳۰درصد شده؟آمار اعتیاد در انجا خود گویای همه چیز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
داداش اعتیاد و فقر و بدبختی و بیکاری برای کل ایران هست نه فقط لرستان
با سلام من نمیفهمم نصف مردم رای دادند که حداقل ده درصد هم رای باطله بودکه احتمالا از روی ناچاری رای دادند ایا بازهم باید خوشحال باشید
خداییش اگر کسی که من بهش رای دادم رقیبش ارای باطله بود، اصلا صداش و در نمیاوردم و میگفتم رای ندادم.
من به دلایلی رای دادم منتهی برای یک بار هم شده کمی به فکر فرو برین که چرا 60 درصد مردم رای ندادن و این تعدادی هم که رای دادن مطمئن باشین اکثریتشون به خاطر اجبار سازمانی و یا ترس از قطع یارانه و .... بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دوست عزیز حتما دلایل قابل قبول داشتی و احتمالا جزو آن ۱۲ درصد باطله بودی که بقیه منتخبان شورای نگهبان را شکست دادی دمت گرم
من به دلایلی رای دادم منتهی برای یک بار هم شده کمی به فکر فرو برین که چرا 60 درصد مردم رای ندادن و این تعدادی هم که رای دادن مطمئن باشین اکثریتشون به خاطر اجبار سازمانی و یا ترس از قطع یارانه و .... بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
از آمار دادنت معلوم است دنبال چی هستی
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
ناشناس ۱۷:۱۹
نسوز دوست عزیز آرای باطله به کاندیداهای منتخب شورای نگهبان رای ندادن ۵۲ درصد هم که کلا رای ندادن پس سر جمع ۶۰ درصد مردم منتخبان شورای نگهبان را رد صلاحیت کردند حالا تو کمی فکر کن ببین این نتیجه چه معنی ای داره؟
به اقای ریئسی تبریک میگم و از کمک به ایشان دریغ نمی کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
رضا جان دوغتو بنوش
ولی اگه انتخابات شورای شهر نبود ۱۰درصدم شرکت نمیکردن
حالا ببینیم اینا میخان چیکار کنن
من که از همشون ناامیدم چه اصولگرا چه اصلاح طلب
احتمالا جلیلی میشه وزیر امورخارجه به قول اشتون که میگفت به جای مساله هسته ای میومد از فلسفه حرف میزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آمار انتخابات ریاست جمهوری جدای از شوراست و کسی مجبور نبوده تو هر دو شرکت کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دقیقا درسته بالاخص خط اول
بالاخره ملت ایران هم خدایی دارند ، خدایی که آگاه به تمام پنهان هاست!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دقیقا بر خلاف عقیده باطنی امثال تو خدا وجود داره و به حساب شما منافقا خواهد رسید
دولتی که یه طرفش جلیلی باشه بهش امیدی نیست
ای اقایون
توجه توجه
جمعیت ایران 80 میلیون نفر
و 60 میلیون نفر حائز شرایط رای هستن
از این 60 میلیون نفر
فقط و فقط و فقط
28 میلیون 600 هزار نفر رای دادند

حالا بفرمائید تحلیل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
جمعیت ایران 80 میلیون نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
از بیست و هشت میلیونی که میگن رای دادن ،نصفشو همینجوری رو هوا اعلام کردن،بدون وجود هیچ برگ رای و شماره ملی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
هفده میلیون رای برای ریسی و اون هم اکثرا از نیروهای مسلح و کارمندان دولت به اجبار
چقدر امار خنده داره
اخرم یاد نگرفتن چطوری مهندسیش کنن
انتخابات!!!! هرکی اندازه 1 هزارم درصد فکر میکرد که نتیجه غیر این میشه باید به عقل و هوشش شک کرد، مثل این میمونه که یک ماشین مسابقه فرمول 1 موتور سوپاپ تقویت رو با 6تا موتور گازی فرمالیته گذاشتین بغلش گفتین مسابقه بدین هرکی برنده شد رییس جمهور! آمار هم که کاملا مشخصه، بابا لاقل میخواید آمارسازی کنید اینقدر تابلو نکنین، دوره ی احمدی نژاد و خاتمی با اون همه جوسازی 30میلیون رای نبود، بعد الان یهو 30میلیون رای جمع شد، طرف از 5 صب تا 1 نصف شب داره توی سطلای آشغال میگرده ضایعات جمع میکنه بعد اومده رای داده، لاقل یک چیز باورپذیرتر بگید که شاخ رو سرمون سبز نشه!
آذربایجان رو درست بنویس، خجالت بکش می نویسی آذر غربی شرقی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
یا خدا دوباره بهونه افتاد دستشون
ستاد آرای باطله به نتیجه رای گیری اعتراض کرده و گفته اول شده بوده
اینکه آرای باطله را طوری اعلام کردند که از آرای همتی بیشتر شد درسی بود که به خاتمی و اصلاح طلبان نان به نرخ روز خور داده شد و ذلیلشان کردند خاتمی و دار و دسته اصلاح طلبان چوب دو سر طلا شده اند نه مردم را دارند نه اینوری ها را اما باز هم از چاپلوسی دست بر نمی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دل و جراتی که احمدی نزاد داشت اگر یک دهم خاتمی داشت اصلا در هیچ دوره ای دولت دست اینا نمیفتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بنده به شخصه از خودم خجالت میکشم که خاتمی یک زمانی منجی من بود
آمار مشارکت کل کشور نزدیک به آمار تهران بزرگه یعنی تحریم کامل انجام شد
اقا محسن بگو بنرها رو خوب تا کنن نگهدارن. همواره لازمت میشه
والا فامیل ما همه چادری و مذهبی هستن با این وجود هیچکس رای نداد باور کنید نرخ مشارکت زیر 20 بوده
برادر چرا نام استانهای آذربایجان را در جدول مخفف کردید و آذر شرقی و آذر غربی گذاشتید؟ این خود اسباب دلخوری میشود. لطفا اصلاح فرمایید.
ریاضی به سبک دولت روحانی:
28میلیوم و 600 + 10% می شه: 28 میلیون و 900 هزار!
مردم سوریه وقتی رای ندادند و به دولت معترض شدند و دولت اسد رو تضعیف کردند آمریکا داعش رو ریخت سرشون و بیچارشون کرد. حالا امسال قدر دونستند و مشارکت 90 درصدی داشتند. چرا قدر امنیتی که در ایران داریم رو نمیدونید. بزنید توی دهان منافقین کوردل. با هم بحث نکنین. ما باید با هم ایران رو بسازیم . چرا همش طلبکاریم
من خودم توی انتخابات شرکت کردم وحضورمردم و شلوغی دیده می‌شد و آمارادرست هست پس حاشیه نکنید
وزارت کشور توضیح بده که چرا آمار 11 صبح با آمار 5 عصر مساوی بود؟
اگر اعـــــــــداد وزارت کشـــــــــور رو جــــــــمع بزنید سرنوشت 458 هــــــــــزار رای نامشخص است چــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟
اگر جمع و تفریق کنی نزدیک به نیم میلیون رای کجاست ؟ !!!!
حالا اگر کسی به رای های رییسی اعتراض داشته باشه باید به رییسی در قوه قضاییه شکایت کنه!!!!!!!!
یکی بیاد بگه چرا کل ارا اخذ شده با مجموع آرای کاندیداها و باطله اختلاف چهارصدهزارتایی داره؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بزار به حساب باطله
۴۱ ميليون نفر از ۵۹ میلیون نفر به‌ رئیسی رای ندادن!!!
باشه آقا بین علما اختلاف افتاد
پول میخوام خونه بخرم
باید منتظر نظر دکتر احمدی نژاد بود
باید منتظر نظر دکتر احمدی نژاد بود
لطفا آرای باطله را اصلاح کنید نزدیک 4170000 باید باشد.
کاش دولت انقلابی جناب رئیسی مانند مجلس انقلابی قالیباف عمل نکند.
تابناک جان تو اون جدول میزان مشارکت،سیستان وبلوچستان هست، مردم قوم ببلوچ از بهترین آدمای این سرزمینن
خدا رو هزار مرتبه شکر که این تحریم چی‌های وطنفروش رو سوزوند. از نظراتی که گذاشتند عمق سوزش این مشخصه. اینا مردم فقیر و بیچاره رو آدم حساب نمی‌کنند و فقط یه مشت پولدار تو شهرهای بزرگ رو آدم حساب می‌کنند
باید آرای باطله رو از کل آرای اخذ شده کسر کنند زیرا مشخصه اونها بخاطر برخی ملاحضات رای دادند نه از روی خواست قلبی عده ای بخاطر مهر خوردن شناسنامه عده ای بخاطر ترس از قطع شدن یارانه عده ای بخاطر ترس از عدم استخدام و... البته کارمندان و نظامیها هم بخاطر شغلشون مجبورند رای بدن و اما سربازها هم که مجبورند رای بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
و همین طور کسانی که به دیگران رای دادن
من فکر نمی کردم همین تعداد هم در انتخابات شرکت کنند هر جا می رفتی می گفتند رای نمی دیم آدم می ترسید و یا خجالت می کشید که بگه من رای میدم
حالا دو تا رای پایین و بالا شما به بزرگواری خودتون ببخشید مهم این است که رئیس جمهور کار کند
اتفاقا من تجربه کردم رئیس جمهوری که رای اون کمتر هستش بهتر کار می کنه چون می خواد به کسانی که رای بهش ندادن اثبات کنه که اشتباه کردند که بهش رای ندادند
دوستان از نیروی ماورایی غافل نشوید نیروی ماورایی نیرویی است که با اخلاص و تضرع و اعتماد و توکل به خدا ظاهر و در عمل به کمک آدم می آید
هیچگاه افراد را قضاوت نکنید
آیا سال 88 فکر می کردید که زمانی برسد که احمدی نژاد انتخابات را تحریم و کروبی پای صندوق رای حاضر شود؟
بازنده کسانی بودند که مشارکت نکردند اگر ۳۱ ملیون نفری که شرکت نکردند با صندوق قهر نمیکردند الان ارای باطله با ۳۵ ملیون رییس جمهور بود وبا پشتوانه رای بالا در جامعه جهانی بهتر عمل میکرد
دلم به حال اون بدبختی میسوزه که 6 ماه در شبکه های مجازی کامنت میذاشت رای بی رای و دست آخر 30 میلیون نفر رفتن رای دادن حالتو خریدارم داداچ
حالا اون یارو هم که می گفت رای بی رای میگه تو هم از حالا به بعد حالشو ببر داداچ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
تو چشمات ظاهرا مشکل داره و حوزه های خالی را ندید پس دلت به حال خودت بسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
داداچ شما از کانادا کامنت میذاری یا یادت رفته فیلترشکن رو خاموش کنی هفت تومنی.فیلترشکن حرامه هااا
خطاب به دوستانی که سنگ اعداد و ارقام و به سینه میزنند من رای ندادم ولی نه آمریکایی ام نه اسراییلی نه ضد دین نه ضد اسلام من و همسرم با یه بچه دو ساله کارمونو تو تهران از دست دادیم کرایه خونه های سرسام آور تهران گرونی تورم روز به روز منی که بچه تهران بودم متولد تهران بودم مجبور شدم با شوهرم بچم از تهران بزنم بیرون دارم تو یه روستا با بدبختی زندگی میکنم آقایون نه درآمد داریم نه بیمه زندگیمون تباه شده مایی که رای ندادیم برای اعتراض به وضعیت موجود بود پشیزی ارزش نداریم واسه دولت همه چیزو میچسبونید به آمریکا و اسراییل و بی بی سی به ولله گرون شدن سکه به آمریکا ربط نداره به ولله گرون شدن پراید به اسراییل ربط نداره دولت خون مردم بیگناه و کرده تو شیشه صدامون نباید دربیاد اگه آمریکا بده آقازاده ها تو آمریکا چیکار میکنن سفره ی مردم ایران حقیرتر از همیشه شده تو چشمای مردم نه شادی هست نه امید به ولله مردم دارن با بدبختی زندگی میکنن بهنام خان تویی که سنگ دولت و به سینه میزنی کارت چیه ؟ نه خونه داریم نه ماشین داریم نه ساده ترین خدمات پزشکی روداریم من چرا باید رای بدم ؟ آقای رییسی ام مثله بقیه ... دلم برای هم وطنم میسوزه
دوستان دقت کنید نفر اول آقای رئیسی نیست ترتیب آرا به این شکله
1- رای ندادن 30.4 میلیون (51.2%)
2- آقای رئیسی 17.9 میلیون (30.1%)
3- آرای باطله 3.7 میلیون (6.23%)
4 - سایر کاندیدها 6.79 میلیون (11.4%)
پاسخ ها
متذکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
آراء باطله خیلی بیشتر از این آماره و جزو آمار شرکت کننده گان محسوب نمیشه و ممتنع هم نیست.
بهتر است رئیس جمهور اینده پایتخت را به خراسان جنوبی انتقال دهد چون در تهران 24درصد که مشخص است کیان رای دادن
کسی که بیست سال است مقیم خارج است و تبعه ان کشور چرا باید برای من ریس جمهور انتخاب کند. اگر در کشورهای دیگر تبعه در خارج از کشور رای میدهد یا در ماموریت نظامی است یا بطور موقت شاغل... کسی که سالهاست ایران نیست و ایرانی نیست چرا میتواند رای بدهد؟
چرا اینقدر اعداد روند است.
با همه تبلیغات و بازی هایی که بدخواهان داشتند و توطئه هایی که دشمنان بر سر انقلاب اسلامی ایران و در اصل مردم آوردند(تحریم و فشار حداکثری و جلوگیری از ورود داروهای بیماران خاص و دروغ و دغل و شایعه ها و ایجاد یاس و....)
حضور مردم با وجود همه ی کمبودها عالی عالی عالی بود.
با تلاش بیشتر می توانیم از لطف همه ی مردم تشکر کنیم.
هیچ گاه تهران نماد انتخابات کشور نبوده و در تمام انتخاباتها میزان مشارکت تهرانی کمتر از بقیه شهرستانها است.
کسانی که مشارکت مردم را زیر سوال می برند سرشان را زیر برف برده اند و واقعیت را نمی بینند. من در زنجان رای دادم و در یکی از شهرکهای اقماری بودم. مشارکت مردم فوق العاده بود و بنده از ساعت 10.5 تا 12 در صف بودم.
شانتاژ بازی را تمام کنید
ول کنید این بحث ها رو .ما منتظریم آقای رئیسی به قول هات عمل کنیی.ا
آماری که میدین از کجا راست آزمایی شده و چرا باید باور کنیم
آخه چرا قصاص قبل از جنایت میکنید یه کم تحمل کنید تغییر تحولات این دو دولت انجام بشه بعد شروع کنید درباره کارآمدی یا ناکارآمدی ها باهم بحث کنید لااقل یه مقداری به خودتون استراحت بدین خسته نمیشید از اینهمه لجاجت . تو دولت آقای روحانی هم کارای خوب کم نشده انصاف داشته باشید همه رو سیاه نبینید مثل انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی که یه طرح بسیار عظیم می باشد و...خوب اشتباهاتی هم شده مثل بورس و یا انتخاب برخی وزرای نا کار آمد مثل جهاد کشاورزی که مشکلات مرغ وتخم مرغ وسایر نهاده های دامی وکشاورزی رو به وجودآوردکه اگر همون آقای حجتی با اون معاونان پیرو پاتیل کار رو ادامه میدادن شاید به اینجاها نمیکشید هرچند که همشون درگیر هزارتا کار وعضو کلی شرکت وهیات مدیره کلی شرکت بودن اومدن اونارو با کلی از اعضای هیات علمی جوان بی تجربه که هرکدوم کلی براشون هزینه شده تا بشن هیات علمی وکار علمی انجام بدن حقوق هیات علمی بگیرن میارنشون توبخش اجرا وکاراجرایی که اصلا تخصص اون کار روندارن میدن بهش این میشه که با تصمیماتشون یه دولت رو با هرگرایش سیاسی که میخواهد داشته باشد نابود میکنن این میشه که میگن اصلاح طلب ها اینجوری هستن یا اصولگراها اونجوری نه بابا اینا همش نتیجه انتخاب اشتباه افراد توی جایگاه نامناسبه حالا مربوط به هر جریانی میخواهد باشد از کاربران گرامی میخواهم یه مقداری تفکر کنید لطفا راهکاربدین
خوش به حال کسی که از همه چی بی خبره .........
تو ساعت 2:28 شب از کجا میدونستی سی میلیون رای دادن؟
علم غیب
اون دوستانی که میگن درصد مشارکت بالا بوده، کافیه یه نگاه به مثبت و منفیای کامنتا بکنین، خیلی چیزا بهتر از هر آماری دستتون میاد!
فکر کنم شماها انقدر وضعتون خوبه که اصلا از حال و روز مردم خبر ندارین، نشستین یه گوشه موز مفتتون رو میخورین
شهردارلندن امروز گفت برای واکسن زدن مردم هیچ ثبت نامی نیاز نیست و فقط یک بازو نیازه و هرکس بخاد واکسن هست.یادایمنی گله ای خودمون افتادم
به جای حاشیه سازی وحرف از آمار وارقام بهتر است از منتخب ریاست جمهوری بخواهیم وضعیت موجود را تغییر دهد قانون گرایی در کشور حاکم شود دست سو استفاده کنندها از بیت المال کوتاه شود ما چه بخواهیم وچه نخواهیم در این کشور زندگی میکنیم وچه بهتر با اندک حرکتی وضعیت موجود را با رفتار وکردار وعمل خود عوض بکنیم دیگران اگر مدعی هم باشند که صلاح کشور ما را میخواهند دروغ میگویند آنها به دنبال چیزهای دیگر هستند ما نباید خطاهای گذشته را تکرار کنیم با وجود مشکلات فراوان واقتصاد این چنینی دیگر تلف کردن وقت وانرژی کشور برای مسائل پیش وپا افتاده وحرفهای پوچ وخالی زیانش به مردم برخواهد گشت پس چه بهتر هرکس در حد واندازه خود کار مثبتی انجام داده وبه حق وحقوق وقانون پایبند باشد
علت اختلاف ۴۴۰ هزار عددی آرا چیست؟
به این دلیل است که میخواهند بگویند ما خیلی دقت داریم و هیچ رای بالا و پایین نشده.
کسانی که به اصلاح طلبان رای دادند وقتی خلف وعده دیدند از آنها روی برگرداندند. ببینیم آیا کسانی که به اصول گرایان رای میدهند هم همینکار رو خواهند کرد.
چرا اینقدر اعداد روند است
چون دلشون می‌خواد به من و شما چه مربوطه
امسال مشارکت عمومی در انتخاب در سطح عالی و بی نظیر بود زیرا برای مشارکت موارد زیر را باید در نظر گرفت:
1- رعایت شرایط بهداشتی عاملی محدود کننده در سرعت و شرکت اقشار مختلف مردم
2- کاستیهای مجریان انتخابات در ساعات ابتدایی و انتهایی بعنوان عامل دیگر محدود کننده
3- ضعف بسیار زیاد و ناراضی کننده عملکرد در چند سال گذشته
4- شرایط اقتصادی و گرانی و نارضایتی های مربوط به آن
5- تبلیغات و تخریب منفی و غیر سازنده و در سطح گسترده نسبت به انتخابات گذشته

با وجود تمام موارد فوق و با قیاس با سایر کشورهای جهان، مشارکت در انتخابات بسیار عالی و فوق تصور مردم و جهانیان و مسئولین و تحلیلگران به حساب می آید.
نکته حائز اهمیت:
«نه بزرگ» بیش از 85 درصد از جمعیت رای دهنده (بیش از 26 میلیون)
به نماد خودشیفتگی، غربگرایی و اتهام زنی و بی اخلاقی بود.
تبریک به همه ملت ایران.

پ.ن: کسی که بطور عمدی رای نداده عملاً اختیار انتخاب را به دیگران سپرده است. والسلام
اینا همون مسئولایی هستن که علیرغم اینکه کل دنیا با فیلم های ماهواره ای برخورد حداقل دو موشک رو به هواپیما نشون داده بود تا سه روز بالاتفاق می گفتن نقص فنی بوده و دلیل هم می آوردند که اصلا نمی شه موشکی به اشتباه برخورد کنه حتی تو شبکه دو به وضوح گفتن اندازه این دو تا متفاوته بعد سه روز بلاجبار اعلام کردن که بله موشک بوده البته الان دیگه رئیس قوه قضائیه شدن رئیس جمهور و نمی تونن قضیه رو پیگیری کنن ولی ای کاش فقط یک بار خودشون میگفتن طی یک ونیم سال برای این قضیه چه کرده اند؟
(امام حسین علیه السلام:اگر دین ندارید و از قیامت نمی ترسید، لااقل در دنیای خود آزادمرد باشید.)
چه انتخابات با شکوهی!!!! ارای باطله از آرای سه نامزد دیگر بیشتر است!!
جالب‌تر اینکه رای تحریم کنندگان انتخابات از آرا رییسی خیلی بیشتر است،
خیلی جالب تر این که همه نتیجه انتخابات را از قبل میدانستند...
بازنده کسانی بودند که مشارکت نکردند اگر ۳۱ ملیون نفری که شرکت نکردند با صندوق قهر نمیکردند الان ارای باطله با ۳۵ ملیون رییس جمهور بود وبا پشتوانه رای بالا در جامعه جهانی بهتر عمل میکرد
انتخابات بعدی
ای اقایون
توجه توجه
جمعیت ایران 80 میلیون نفر
و 60 میلیون نفر حائز شرایط رای هستن
از این 60 میلیون نفر
فقط و فقط و فقط
28 میلیون 600 هزار نفر رای دادند

حالا بفرمائید تحلیل کنید:
از این ۲۸/۶۰۰ میلیون نفر تعداد زیادی از ترس و از سر زور رای داده‌اند. اگر آنها را کم کنیم چیزی نمی مونه ، بگو یا علی مدد
سلام . در روستاها و شهرهای کوچک حوزه های رای خیلی ی شلوغ و من نتوانستم را بدم . ساعت ۱۰ شب رفتم سیستم را بسته بودند، رفتم شهر شلوغ بود و نشد..

پیروزی رئیسی طبیعی بود، چون بیشتر مردم به نام( معروفیت) رای می دهند ، تا به برنامه.

با این کرونا و با ای تبلیغات دشمنان خارجی و بی تدبیری روحانی در مهار تورم زیاد، طبیعیه مشارکت زیاد نباشه .


..
با روی کار آمدن دولت انقلابی و ملحق شدن اون به مجلس انقلابی انقلاب شکوهمندمون نفس تازه ای کشید!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی