بازدید 6922
۱

لوکاشنکو: برای ترور من ۱۰ میلیون دلار هزینه شده بود

رئیس جمهور بلاروس با توضیح ماجرای ترور خود تاکید کرد که شورشیان برای ترور وی ۱۰ میلیون دلار هزینه کرده و قرار بود یک میلیون دلار دیگر هم به تک تیر انداز پرداخت کنند.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 25 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از تاس، رئیس جمهور بلاروس از تخصیص مبلغ ۱۰ میلیون دلار به پروژه شکست خورده ترور نافرجام خود از سوی مخالفین دولت این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، «الکساندر لوکاشنکو» طی گفتگویی با خبرگزاری «بلتا» اعلام کرد که افراد مسلحی که به محل اقامت ییلاقی وی یورش برده‌اند قرار بود برای ترور وی مبلغ ده میلیون دلار دریافت کرده و مقرر شده بود مبلغ یک میلیون دلار نیز به صورت جداگانه به تک تیراندازی که وظیفه اصلی ترور وی را بر عهده داشت پرداخت شود.

لوکاشنکو گفت: ما از مدت‌ها قبل آنها را تحت نظر داشتیم. آیا فکر می‌کنید این عملیات (خنثی سازی نقشه ترور) در مسکو انجام شد؟ ما چشم از آنها بر نمی‌داشتیم. انتظار می‌رفت آنها به مینسک آمده و این عملیات (ترور) را انجام دهند.

وی همچنین با تاکید بر این موضوع که سازمان دهندگان کودتا در بلاروس قصد داشتند با استفاده از ارتش، مینسک را محاصره کنند، اعلام کرد: شورشیان قصد داشتند از ارتش و با همراه کردن نیروهای OMON (پلیس ضد شورش) ، نیروهای انتظامی داخلی ، وزارت کشور و KGB برای محاصره مینسک استفاده کنند.

لوکاشنکو با تاکید بر اینکه تمامی سازمان دهندگان نقشه ترور مسلح بودند، گفت: اگر کار به درگیری می‌کشید، وحشتناک‌ترین و فاجعه بارترین جنگ داخلی که هیچ کشوری نظیر آن را به خود ندیده، در انتظار ما بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
یک سنت هم برایت هزینه نشده بود کلا دیکتاتورها به خاطر فساد و بی کفایتی و نابودی منابع کشورهایشان از ترس بین محافظ زندگی می کنند و گرفتار توهم می شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی