بازدید 3215

قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز با ۳۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و در آستانه ریزش به کانال ۹ میلیون تومان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 20 April 2021

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (سه شنبه، 31 فروردین) با ۳۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و در آستانه ریزش به کانال ۹ میلیون تومان قرار گرفت.

به گزارش تابناک اقتصادی، روند نزولی قیمت ها در بازار سکه و طلا که در روزهای اخیر، تشدید شده امروز نیز ادامه یافت و قیمت ها یک پله دیگر عقب نشینی کرد.

به نظر می رسد که به دلیل تحولات مربوط به تحولات سیاست خارجی و چشم انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد به طوری که فعالان این بازار انتظار کاهش بیشتر قیمت ها را دارند.

بر این اساس، در ساعت ۱۴ و  ۲۵ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رقم ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵ هزار تومان رسید.

هر مثقال طلا نیز به قیمت چهار میلیون و ۳۵۷ هزار تومان معامله شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم