بازدید 8367

ثبت رکورد جدید درآمد توییتر در ۲۰۲۰

مدیر عامل شرکت "توییتر" از ثبت رکوردی جدید برای درآمد فصل پایانی سال گذشته خبر داد و ۲۰۲۰ را "یک سال فوق العاده" برای شرکتش خواند.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 10 February 2021

 

به گزارش  تابناک به نقل از "الجزیره"، این پیام‌رسان اجتماعی اعلام کرد که درآمد این شرکت در مقایسه با فصل پایانی سال ۲۰۱۹ حدود ۲۸ درصد رشد کرده و به ۱.۲۹ میلیارد دلار (۹۳۰ میلیون پوند) رسیده است.

به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران مسدود کردن دسترسی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا به توییتر می‌تواند بر درآمد سه ماهه اول سال جاری میلادی (۲۰۲۱) تاثیر گذار باشد.

"جک دورسی" مدیر عامل توییتر گفت: توییتر به وضوح از یک حساب کاربری یا مسایل مختلف بزرگتر است.

درآمد و سود توییتر در فصل پایانی سال ۲۰۲۰، از پیش‌بینی و انتظار تحلیلگران بیشتر بود، اما نتوانست انتظار آن‌ها در افزایش شمار کاربران فعال را محقق کند.

در هفته اول سال نوی میلادی و کمی پس از ناآرامی‌های واشنگتن دی. سی توییتر تصمیم گرفت حساب کاربری دونالد ترامپ را به صورت دائم متوقف کند. این اتفاق پس از پست توییتری ترامپ و حمله طرفداران او به کاخ "کاپیتول" یا ساختمان کنگره رخ داد.

حذف این کاربر مشتاق توییتر نگرانی‌هایی ایجاد کرده که می‌تواند بر محبوبیت توییتر در فصل اول سال ۲۰۲۱ تاثیرگذار باشد.

جک دورسی مدیر عامل توییتر در واکنش به تحلیل‌های موجود پیرامون بستن حساب کاربری ترامپ گفت که کاربران می‌توانند بیش از ۶ هزار موضوع مختلف را در توییتر دنبال کنند و این موضوعات افزایش می‌یابد.

او افزود که ۸۰ درصد از مخاطبان توییتر خارج از آمریکا هستند.

دورسی گفت: ما یک سرویس جهانی داریم و فقط به اخبار و سیاست وابسته نیستیم و تمامی این مجموعه باعث ایجاد توییتر شده است.

مجموعه کاربران فعالِ روزانه توییتر در مقایسه با فصل سوم سال ۲۰۲۰ حدود ۵ میلیون نفر افزایش یافته و مجموع کاربران توییتر را به ۱۹۲ میلیون نفر رسانده است. تعداد کاربران توییتر در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ حدود ۲۶ درصد رشد کرده، اما کمتر از پیش‌بینی ۱۹۳.۵ میلیون نفری تحلیلگران به شمار می‌آید.

این کمپانی هشدار داد که کل هزینه و مخارج این شرکت در سال جاری حداقل ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت. این کمپانی در سال جاری حدود ۵۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری