بازدید 14228

ساخت فرودگاه چابهار بزودی از سر گرفته می‌شود

رییس سازمان بازرسی کل کشور: سازمان بازرسی به موضوع تعطیلی فرودگاه چابهار ورود و پرونده‌ای تشکیل شده و بزودی نشستی با حضور تمام طرف‌ها برگزار و مشکلات آنها پیگیری و ساخت این فرودگاه بزودی از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴ 07 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا حجت الاسلام حسن درویشیان شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در چابهار اظهارداشت: ساخت فرودگاه چابهار یک طرح ملی است لذا تلاش می‌کنیم با تشکیل نشست و گفت وگو با تمام طرف‌ها مشکلات پیش رو را حل کنیم و پیش بینی ما این است که مجددا آغاز بکار شود.

وی هدف از سفر به چابهار را افتتاح دفتر بازرسی، پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی، دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی، بازدید از بندرشهیدبهشتی وکلانتری و حاشیه شهر عنوان کرد و افزود: آماده سازی زیرساخت ها برای توسعه بهتر سواحل مکران، پیگیری مشکلات بهداشتی و درمانی از دیگر اهداف سفر است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از نیازهای جدی تولیدی‌ها مسائل پولی است که این مورد را در سطح ملی و استانی پیگیری می کنیم چون از اهداف ما حمایت از تولید و اشتغال بوده و رهبر معظم انقلاب نیز بر توسعه اقتصادی و حل مشکلات این حوزه تاکید دارند.

وی در خصوص معافیت‌های مالیاتی در مناطق آزاد نیز گفت: شرایط این موضوع را بررسی و راهکارهای لازم را خواهیم داد تا افراد واجد شرایط مشمول جریمه نشوند.

حجت الاسلام درویشیان گفت: ساختارهای اداری اشکال و دارای شفافیت لازم نیست و بیشتر خطاهای مسوولان مالی است چون سامانه هایی نظیر تجارت، طرح جامع مالیاتی نداریم و همه اینها مشکلات هستند که با مشکل مواجه هستیم و اینها امکان تخلف را بیشتر می‌کند.

وی بیان کرد: طرح جامع مالیاتی باید در سامانه‌ای مشخص ثبت شود تا فرار مالیاتی نداشته باشیم و باید برای جلوگیری از فساد دستگاه‌های نظارتی بیشتر ورود کنند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تسهیل در پرداخت تسهیلات به تولیدی ها تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های زیادی برای پیگیری مشکلات وجود دارد و ما باید بیشتر به پیگیری مشکلات حساس شویم.

حجت الاسلام درویشیان ادامه داد: تکمیل راه آهن چابهار به زاهدان از پایه‌های توسعه سواحل مکران بوده و باید هر چه سریع تر تکمیل شود و ما مشکلات آن را بررسی می کنیم و براساس اعلام مسوولان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر مشکلی دارد آن را پیگیری تا سریعتر به نتیجه برسد.

وی به پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی اشاره و گفت: برخی از مشکلات آنها ملی است که از طریق مسوولان کشوری پیگیری و مرتفع خواهند شد تا شاهد رونق در همه بخش ها باشیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور به برخی وعده های عمل نشده مسوولان اشاره کرد و افزود: اگر کوتاهی صورت گرفته باشد از طریق مرجع قضایی و بازرسی دنبال تا برخوردهای لازم صورت و مشکلات مرتفع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم