بازدید 7108

کاهش تنش بعداز جلسه ۳ساعته فکری در باشگاه استقلال

کد خبر: ۱۰۳۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 06 February 2021

در حالی که رسانه‌ها طی یک هفته اخیر به اختلاف نظرها بین مدیریت باشگاه استقلال و کادرفنی، اشاره کرده بودند، جلسه عصر امروز فکری در ساختمان باشگاه بسیاری از سو تفاهمات را برطرف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  در این نشست سه ساعته سرمربی استقلال که اکنون صدرنشین لیگ بیستم است، نقطه نظرات و کاستی‌های تیم را با مدیرعامل در میان گذاشت و احمد مددی نیز با شنیدن همه این گله‌ها درباره آنها توضیحاتی ارائه کرد که باعث شد بسیاری از سوالات محمود فکری پاسخ منطقی پیدا کند.

مدیرعامل استقلال ضمن تاکید بر پیگیری یک یک مسایل و معضلات مورد اشاره کادرفنی و بازیکنان، ضمن اشاره به امکاناتی که تا اینجای فصل در اختیار مجموعه بازیکنان و مربیان تیم قرار گرفته است، قول داد که پشتیبانی لازم را از تیم انجام داد تا صدرنشینی استقلال در لیگ تداوم یابد.

فکری در پایان این جلسه که دوطرف مسائل خود را شفاف بیان کردند، در جریان مشکلات قرار گرفت و ضمن تشکر از تلاش مدیران باشگاه برای تامین خواسته های به حق کادرفنی و بازیکنان، از مددی خواست که به فکر مطالبات معوقه بازیکنان باشد تا انگیزه اعضای تیم برای جدیت در تمرینات و بازی‌ها حفظ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم