بازدید 15576
۴

حیوان‌آزار ایلامی بازداشت شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: شخصی که چند روز پیش اقدام به حیوان‌آزاری کرده بود، شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 11 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، غلامرضا ابدالی روز جمعه اظهار داشت: در واپسین روزهای هفته گزارش‌هایی مردمی مبنی بر حیوان‌آزاری یک فرد به این اداره کل واصل شد. با توجه به حساس بودن موضوع و اهمیت امنیت جسمی و روحی حیوانات، ماجرا برای بررسی بیشتر در دستور کار ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قرار گرفت.

ابدالی یادآور شد: با بررسی بیشتر موضوع مشخص شد متخلف یک قلاده سگ خانگی را آزار داده که این مورد موجب خشم و ناراحتی افراد ساکن در آن محل شده و موضوع را به این اداره کل اطلاع دادند. در این ماجرا فرد حیوان‌آزار ساکن شهر ایلام‌ بازداشت و برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قانونی و سگ هم برای معاینه و مداوا به واحد کلینیک این اداره کل سپرده شد.

امروز نیز یک ویدئو در برخی کانال‌های خبری استان منتشر شده که در آن تکه‌ای از گوش توله سگ‌های نابالغ بریده شده است. بنا بر یک باور غلط و قدیمی که هنوز در میان برخی روستائیان و عشایر پابرجاست، تکه‌ای از گوش توله‌سگ‌های نابالغ بریده می‌شود تا در بزرگسالی به سگ‌های وحشی و جنگنده و نترس تبدیل شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
البته این دراکثر کشوررایح هست دراستان مازندران هم رایج هسن باور غلط نیست کاملا تجربی وموثرهست دوستان عزیز مثلا هواشناسی با ماهواره ودستگاه بزور48ساعت اسمان استان را پیش بینی میکند ونه بطور دقیق ولی یک چوپان با دیدن به اسمان شهر میگوید باران میاید یابرف ویا باد این تجربه این چوپان هست که عمری رادر بیابان سپری کردودرمورد بریدن گوش سگ هم تجربه نشان داده وموثر هم هست تنها مربوط به سگ نمیشود برای جیوانات اهلی مثل گاو هم صدق میکند مثل گاو ویاگوسفند مریض شوند وعلف نخورند ومصلا فلان مریضی را بگیرد گوششان را کمی میبرند ان حیوان براصر ریختن خون به علف خوردن روی میاورد مثل حجامت کردن انسان
یه مشت بیمار
شاید دعوای خانوادگی بوده!
فردی که به حیوانات آزار برساند قطعا و یقینا عقوبت کار ناجوانمردانه و زشت خود را حتی اگر دستگیر هم نشود در دنیا خواهد دید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم