بازدید 21041

اعمال محدودیت‌های کرونایی در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعمال محدودیت‌های کرونایی دو هفته‌ای در این استان از فردا (شنبه ۱۲ مهر) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 02 October 2020
به گزارش تابناک به نقل ازسید راشد جزایری در گفتگ با اشاره به پیشنهاد اعمال محدودیت به ستاد ملی و استانی کرونا، اظهار داشت: وضعیت ۳۰ استان کشور قرمز است و از شنبه ۱۲ مهرماه محدودیت‌هایی برای صنوف پرخطر با مراجعه‌کننده زیاد و پرتجمع در چهارمحال و بختیاری اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فروشگاه‌های پرتجمع، نمایشگاه‌ها، بازار‌های روز و... تعطیل می‌شوند، افزود: مراکز خرید اقلام خوراکی و آشامیدنی، بهداشتی و اقلام ضروری فعال خواهند بود.

رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به اعمال محدودیت در برگزاری همایش‌ها و جلسات دستگاه‌های اداری، تصریح کرد: به دلیل دوره ۱۴ روزه کمون بیماری‌ها، این محدودیت‌ها به مدت دو هفته اعمال و در صورت نتیجه‌بخش بودن ادامه خواهد یافت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل نیستند، اما با تشویق به برگزاری غیرحضوری و آنلاین، تلاش داریم از ایجاد تجمع و ابتلای افراد به کرونا جلوگیری و وضعیت استان را از وضعیت قرمز خارج کنیم.

جزایری عنوان داشت: جزئیات دقیق اعمال محدودیت‌های کرونایی، در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا مطرح می‌شود.

گفتنی است در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کوئید ۱۹، امروز نماز جمعه در هیچ یک از شهر‌های استان چهارمحال و بختیاری اقامه نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی