بازدید 4269

مصدومیت ۲۲ نفر در زمین‌لرزه رامیان

فرماندار رامیان گفت: ۸ نفر از مصدومان زمین‌لرزه بامداد امروز در این شهرستان به مراکز درمانی منتقل و حدود ۱۴ نفر نیز در محل به‌صورت سرپایی درمان شدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 07 September 2020

به گزارش «تابناک»، حمیدرضا چوبداری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مصدومیت‌های شهروندان در این زمین‌لرزه به خاطر فرار در هنگام زلزله بوده است.

وی افزود: بیشترین میزان خسارت‌ منازل مسکونی را در روستای قورچای و بعد از آن ویرو داشتیم.

فرماندار رامیان خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد اولیه، به ۳۵ تا ۴۰ واحد مسکونی بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد شده است. ارزیابی دقیق توسط کارشناسان بنیاد مسکن در حال انجام است.

چوبداری بیان کرد: همه خانه‌های روستایی بخش مرکزی این شهرستان بیمه هستند. با توجه به اینکه شاید هزینه‌های تعمیر و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده بیشتر از بیمه انجام شده باشد، دولت نیز قطعاً حمایت‌هایی را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، ساعت ۲ و ۴ دقیقه بامداد امروز، زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۱ ریشتر رامیان در استان گلستان را لرزاند. این زمین‌لرزه در مناطق مختلف گلستان و حتی بخش‌هایی از استان‌های سمنان، خراسان شمالی و مازندران احساس شد.

همه خانه‌های روستایی رامیان بیمه هستند

فرماندار رامیان همچنین با اشاره به خسارت زلزله به بخش‌هایی از خانه‌های روستایی این شهرستان، گفت: همه خانه‌های بخش مرکزی شهرستان رامیان بیمه هستند.

حمیدرضا چوبداری اظهار کرد: خوشبختانه در زمین‌لرزه بامداد امروز تلفات جانی نداشتیم و تنها ۱۰ نفر از مردم به خاطر ترس از زلزله، در هنگام فرار دچار مصدومیت شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های ارزیاب در منطقه مستقر هستند، افزود: در پی این زمین‌لرزه، برخی از خانه‌ها در روستاهای قورچای، ویرو، الهادی، کشکک و پا قلعه دچار خسارت‌های جزئی شدند.

فرماندار رامیان بیان کرد: همه منازل مسکونی بخش مرکزی شهرستان رامیان بیمه هستند. مردم نگرانی بابت جبران خسارت نداشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم