بازدید 4029

امیر قطر با رهبر انقلاب دیدار کرد

امیر قطر با رهبر انقلاب دیدار کرد و پیام تسلیت ملت و دولت قطر را به رهبر انقلاب و ملت ایران ابلاغ کرد.
کد خبر: ۱۲۳۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ 22 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، شیخ «تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر عصر امروز در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، ضایعه درگذشت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت گفت.

کشورهای منطقه جز همراهی و همدلی با یکدیگر گزینه‌ای پیش‌رو ندارند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: کشورهای منطقه یک گزینه بیشتر پیش روی ندارند و آن همراهی و همدلی با یکدیگر است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تشکر از ابراز همدلی و همدردی قطر در حادثه تلخ اخیر، بر لزوم استمرار مسیر پیشرفت همکاری‌های دو کشور تاکید کردند.

ایشان، از دست دادن رییس‌جمهور جامع‌الاطرافی همچون آقای رییسی را سخت خواندند و گفتند: به رغم این فقدان، اما حرکت کشور هیچ تغییری نخواهد کرد و همان روح علاقه و اطمینان میان ایران و قطر که در دوره رییس‌جمهور فقید حاکم بود از طرف آقای دکتر مخبر ادامه خواهد داشت.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط منطقه و تلاش دشمنان برای از بین‌بردن ثبات و آرامش خاطرنشان کردند: کشورهای منطقه یک گزینه بیشتر پیش روی ندارند و آن همراهی و همدلی با یکدیگر است.

آقای «تمیم بن حَمَد آل ثانی» امیر قطر نیز در این دیدار با اظهار تسلیت به مناسبت درگذشت رییس‌جمهور و همراهان ایشان، گفت: روابط ایران و قطر همواره مستحکم بوده و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تنها راه مقابله با تهدیدهای موجود در منطقه را همکاری و انسجام کشورهای منطقه دانست و افزود: ما هیچ حدی را برای گسترش روابط با ایران قایل نیستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری