بازدید 1083

گرسنگی فاجعه‌بار در انتظار ۵۰ هزار کودک در غزه

آژانس وابسته به سازمان ملل درباره گرسنگی فاجعه بار در میان کودکان و محدودیتهای تحمیلی رژیم کودک کش صهیونیستی برای امدادرسانی به مردم غزه هشدار داد.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶ 15 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، آژانس امداد و کاریابی مهاجران فلسطینی (آن روا) در بیانیه‌ای با هشدار به وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه اعلام کرد با تداوم اعمال محدودیت‌ها در ورود کمک‌های انسانی به غزه از سوی اسرائیل، بیش از ۵۰ هزار کودک در شهر غزه از سو تغذیه شدید رنج می‌برند.

آژانس خبری آناتولی روز شنبه گزارش داد که آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی «آنروا» امروز شنبه با انتشار پیامی در حساب رسمی این سازمان در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که «بیش از ۵۰ هزار کودک در نوار غزه نیاز شدیدی به درمان سو تغذیه خود دارند.»

در بیانیه این سازمان آمده است که «با تداوم محدودیت‌های اعمال شده بر سر راه واردات کمک‌های بشردوستانه به غزه، ساکنان این منطقه همچنان از گرسنگی شدید رنج می‌برند.»

این سازمان تاکید کرد که بیش از ۵۰ هزار کودک در شهر غزه به درمان سو تغذیه شدید خود نیاز ضروری دارند و تیم‌های امداد اعزامی آن روا شبانه روزی برای کمک رسانی به خانواده‌های غزه‌ای تلاش می‌کنند، اما اوضاع فاجعه آمیز است.

بر اساس جدیدترین آمار وزارت بهداشت غزه، در نتیجه حملات ویرانگر و مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۳۷ هزار و ۲۹۶ فلسطینی شهید و دست‌کم ۸۵ هزار نفر زخمی شده‌اند که اکثر آنها کودکان و زنان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری