بازدید 2892

سپاهان قهرمان نشده، سهمیه آسیایی گرفت؟

تیم سپاهان اصفهان با توجه به عدم کسب مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه مس رفسنجان، پیش از مشخص شوک نتیجه فینال جام حذفی سهمیه آسیایی گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹ 16 June 2024

سپاهان قهرمان نشده، سهمیه آسیایی گرفت؟

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم سپاهان اصفهان و مس رفسنجان توانستند به فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران راه پیدا کنند.

بر اساس اعلام AFC مسابقات باشگاهی این قاره در فصل جدید در دو سطح لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد که سهمیه ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ است.

با توجه به قهرمانی و نایب قهرمانی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر، این دو تیم سهمیه حضور در لیگ نخبگان را کسب کرده‌اند. سومین سهمیه ایران در لیگ نخبگان هم به قهرمان جام حذفی می‌رسد، اما مس رفسنجان قادر به کسب سهمیه آسیایی نیست.

اسامی تیم‌های دارای مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شده که تیم‌های پرسپولیس، استقلال، آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز توانسته‌اند مجوزهای لازم را برای حضور در آسیا بگیرند.

با توجه به اینکه باشگاه مس رفسنجان موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشده، به نظر می‌رسد سپاهان که در لیگ برتر هم تیم سوم جدول شده، با هر نتیجه‌ای که در فینال جام حذفی رقم بخورد سهمیه آسیایی می‌گیرد.

سهمیه مستقیم لیگ نخبگان:

استقلال

پرسپولیس

 

سهمیه Play Off لیگ نخبگان:

سپاهان

 

سهمیه لیگ‌ قهرمانان سطح ۲:

تراکتور 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری