بهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
واقعا انصاف نیست من مغازه دار که پول اجاره می دم خونه هم ندارم ماشین هم ندارم چون تراکنش بانکی دارم دهکم شده ۱۰مگه هم اون پولها سرمایه است نصف بیشترش قرضه پول اجناسه هربار که می فروشم مجبورم دوباره با قیمت بیشتر بخرم حالا هم با این گرانی که میگن گیردادند به این یه میلیون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
دوباره شروع شد
همون بلایی که سر یارانه اومد، سر کالابرگ هم میارن.
کالابرگ هم همه میدونن که یه نوع تسکین بود و از دی ماه شروع پروژه ش استارت خورد!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
اشتباه نکنید یه وقتی .
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
چون من مادر خانواده زحمت کشیدم ۳۰ سال با سختی تحصیل کروم الان چندرغاز حقوق باید حذف بشوم خانمی هم که راحت در خانه نشسته کالابرگ بالاتر و بیشتر بگیرد این حق الناس نیست!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
شما خرتان ازپل گشت حالا شروع به حذف یارانه کردید شما همه درسالهای اخیراکثریت مردم فقیرکردید دیگر قدرت تعویض آپارتمان وخریدآن راندارد هرچند درآمدبالای ۵۰میلیون تومان باشدکارمند وبازنشسته تعطیل اند مگربازاری وکسانی دستشان به رانتی وصل است بتواندحتی ما بازنشسته نیزتوان خرید لوازم منزل همه نداریم کسری بودجه تان که ازناکارآمدی وفساد بوجودآمده را با گران کردن اجناس وسپس بعد ازمدتی باحذف یارانه می‌خواهید جبران کنید واین مسله بارهاتکرارشده ابتداشروع به یارانه سپس حذف یارانه کالاها بعدمدتی حدف یارانه گیران ازاقشارمختلف ومجددهمین چرخه معیوب تکرارمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
دهک یک بودم شدم دهک شش خونه ماشین هیچی ندارم بیکارم چطوری حساب شدم دهک شش لطفا مسؤلان رسیدگی کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
به جااین که دهک حذف کنید قیمت اجناس بیارین پایین یاد دارین گرون کنید. نمی تونید قیمت بیارین پایین بااین گرونی. باحقوق کم که به مردم می دین چطوری زندگی کنن. اصلا معشیت مردم براتون مهم.. چرا مملکت بایداین قدداغون بشه. تورم این قد بره بالا. به کارایی که می کنیدفکرکردین که به حال مردم چی اوردین. کمر همه بااین گرونی ها شکسته... دهک بندی اشتباه. کسی که چیزی نداره. چراباید دهک اش بالا باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
چرا باید دهک های بالا بنفع دهک های پائین حذف این کجا با عدالت می خواند اصلا شما تکلیف خود رابا خودتان نمی دانید یک دفعه تصمیم میگیرد سبدکالارامشمول همه می دانید وفراخوان می دهید هرکس ازقلم آفتاده در سایت ثبت نام کند ۴ماه هم پیشاپیش بودجه این سبد کالا رادربدترین شرایط اقتصادی یکباره تامین می شود بطوریکه وعده افزایش مبلغ سبد کالا را در شرایط تورمی بعدی نیز می دهید حالا شرایط نسبتا عادی شد وتاحدودی تحریم ها برداشته شده دوباره بازی بالا درآورده اید بظرمن باید بامسببین این وضع وچنین تصمیماتی میبایست به لحاظ اهمیت موضوع برخورد قضائی صورت بگیرد
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
کار دولت دروغ گفتنه فقط دروغ فقط دروغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
والله به قرآن قسم این دهک بندی‌ها دقیقآ برعکسه من که هیچ از دنیا ندارم دهک نه خیلی ها می شناسم چند خانه طلا وضعشون خوبه دهک پائین
نظرات بیشتر