Mhd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
لطف کنید دهک بندی رو ملاک قرار ندید.اینجوری دل خوری پیش میاد.بذارید خود داراها با رضایت مبلغ کالا برگ شون ببخشن به ندارها.دولت هم کمی از خودش مایه بذاره.فقط کافی یک صفر از بریز بپاش هاش و هزینه‌ها ش کم کنه.اینجوری هم خدا رو خوش میاد هم بنده ش.😋🤸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
زمان احمدی نژاد گفتن یارانه حق همه است حالا دهک بندی میکنند فقط ۵ درصد این کشور وضع خوبی دارند که خودتان هم میدانید کل ملت مستحق یارانه هستند بخاطر ۵درصد ۷۰ درصد را حذف نکنید اگر خداشناس هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
والاهمه گیرند شدیدرابین هوشمند که دهک۹ برای پول دکتر خرج زندگیم متندم
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
اول دهک بندی تون درست کنیدبعدحرف.ازبالاوپایین بزنید.من بازنشسته حداقل بگیردهک نه هستم یاروسرمایه دار هم چهار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
از کی تا حالا اینقدر کارتون قانونی شده ما که حقیقت قانونی تو این مملکت نمیبینیم این هم از کالا برگ حالا بریم واسه قانون بعدی اتان که ببینیم چی در سر دارید
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
سیستم دهک بندی باگ های زیادی دارد.به عنوان مثال اگر منزل شخصی شما دارای سند تک برگ باشد و یا خودتان اطلاعات محل سکونت تان را وارد سایت املاک و اسکان کنید دهک شما حداقل دو پله بالاتر می رود!!!
عبدالرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
دهک بندیتون به درد خودتون میخوره با این دهک بندیتون مردم بدبختر کردید همه چیز گرونتر کردید حالا میخواهید دوباره سفره مردمم کوچکترکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
آقای تابناک هفته گذشته برای اعتراض و اصلاح دهک به سازمان مربوطه در خیابان آزادی مراجعه کردیم آنها گفتند دهکبندی منتفی شده است و از اسفند ماه دیگر اجرا نمی شود و هیچ کاری انجام ندادند ولی دائما در اخبار مانند همین خبر از دهکبندی و دهک های پایین گفته می شود این یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟ به غیر از سرگردان کردن مردم و معترض کردن آنها معنی دیگری دارد ؟ شما بگویید یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
یارانه دادن چه معنی داره، حق و حقوق واقعی رو از ثروت خدادادی به مردم بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
تا زمانی که عدالت نباشه هیچ فایده ندارد دهک درش ببندید عدالت را رعایت کنید عده ای بدون شرایط دهک مشمول یارانه ها هستند اینها مشکل کشور خودی وغیر خودی مشکل ایجاد کرده
نظرات بیشتر