یارانه خانواده های که ۳ فرزند دارن چی شده ؟نماینده مجلس بانکی پور اومد گفت از خرداد دهک اول ,چی شد خرداد رفت الان تیریم ،بس کنید
ناشناس
|
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
9
پاسخ
چرا باید دهک بندی بشه چرا باید حذف بشن بعضی ها همه ایرانی هستیم واز حقوق مساوی برخورداریم اگر طرف از راه نا مشروع وفساد بدست آورده دادگاهی بشه ولی از حقوق مساوي وبرابر برخورداریم
زهرا
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
10
1
پاسخ
واقعاااا همینطور یکی که بع نون شبش محتاج کالابرگ یک تومنی میگیره طرف تیلیاردر هم کالابرگ یک تومنی میگیره آخه این چه وضع برنامه ریزی درست تصمیم بگیرید دهک ۹و۱۰ همه درآمد بالا
ناشناس
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
9
پاسخ
ماشالا اینقدراوضاع اقتصادی کشورخوب شده اصلا همه دهکهارو حذف کنید!!!!!نه کاهش قیمتهاروداریم ونه افزایش دستمزدها.
امروزه همه دهکها زیرخط فقرن.چطورمیشود یه کارمندیابازنشسته باحقوق حداکثر۳۰تومن دهک بالاحساب میشه واون تاجروکارخونه دارهم دهک بالا.این یعنی برابری؟!بهترنیست کمی تامل کنید.
ناشناس
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
سلام. واقعا مسخره کاش بجای این کارها قیمت ها رو ثابت میکردید حقوق ها رو درست میکردید بخدا تو یارانه رو قطع کنی بدی ندی هیچی به نفع مردم نیست مافیا باید از بین بره
ناشناس
|
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
6
پاسخ
بله درست میگید مثل اون دهک بندی که انجام دادید با مثل اون ۶۰درصد که به حداقل بگیرها انجام دادید ترو خدا کمتر دروغ بگید مردم کردید مسخره خودتون
ناشناس
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
9
پاسخ
چرابایدحذف شه چرامسئولین بیکفایت حذف نمیشودخیلی حقوق اضافع کردن میخوان یارانه حذف کنن
عباس
|
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
7
پاسخ
قرار نبود دهک ها حذف بشن ما فقط یه ماشین داریم تو خونه اجاره ای ۰شدیم دهک ۸ انصاف نیست لطفا عدالت رو رعایت کنید دهک های پائینی هستند که وضعشون از دهک های بالا بهتره عدالت کجا رفته
ناشناس
|
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
4
پاسخ
کالا برگ کارمندان کارگران بازنشسته ها را که از اقشار پایین و متوسط هستند حذف نکنید دهکهای با حقوق و درآمد بالا مثلا ۱۰۰ میلیون تومان به بالا را مورد بازنگری قرار دهید در سیاستهای اقتصادی درست عمل کنید آثار مخرب تصمیمات ناپخته را ارزیابی کنید.
ناشناس
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
8
پاسخ
با حذف دهک های بالا و بی عدالتی دارین کشور رو به نابودی میکشین