قبل از بازگشایی جلس، یک سئوال از خودشان بپرسند. طی 4 ماهی که مجلس تعظیل بود کدام مشکل بوجود آمد؟!!!!!!!!!!!!!! پاسخ، هیچ
ناشناس
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
4
14
پاسخ
چرا از بازگشایی مجلس میترسند؟
مجلس را حتی اگر شده باید در زیرمین برگزار کنند حتی بدون قالیباف که احتمال خطر برای ایشان هست
ساحل
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
12
پاسخ
کدام قانون مجلس را موظف به تعطیلی کرده ؟ الان کدام تهدید است که فقط متوجه مجلس است ولا غیر ؟. شعام مصوبه دال بر تعطیلی مجلس نداشته اگر داشته چرا در پاسخ به درخواست نمایندگان ارایه نشده؟
ناشناس
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
5
13
پاسخ
حالا درباره چی میخان تصمیم بگیرن ؟
این وضعیت اقتصاد مملکت در نبود مجلس آرامتره والا
ناشناس
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
4
9
پاسخ
مجلس هرچه سریعتر بازگشایی شود و وزرا را بابت گرانی ها به خط کند مخصوصا وزیر راه و شهرسازی را بابت افزایش شدید قیمت مسکن و اجاره.
ناشناس
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
12
پاسخ
اتفاقا بی قانونی اینه که همه چیز به شرایط عادی برگشته فقط محلس باید تعطیل باشه؟؟مگه مجلس در راس امور نبود؟؟
ناشناس
|
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
4
5
پاسخ
قانونگذار و تحصن؟ وای به حال دگران
ناشناس
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
10
پاسخ
کدوم قانون و کدوم دستوری سبب بسته شدن مجلس شده؟
شعام هیچ مصوبه ای در این مورد نداشته و صرفا دبیر شعام درخواست کرده
بابت این موضوع که اصولا پذیرش آن لازم الاجرا نیست.
ناشناس
|
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
8
پاسخ
، قانون رو مجلس می نویسه، مجلسی که تشکیل نشده تا قانون بنویسه
ناشناس
|
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
10
پاسخ
محلس خودش قانونگذاره چی میگین شماها؟؟این چه وضعیه؟؟پس کی قراره روی دولت نظارت کنه؟؟