محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
نمایندگان چندین ماهه دورکار شده اند و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
حالا اگه این نماینده ها اعتراض و تحصن نمیکردند یه عده می گفتند چرا این ها دست روی دست گذاشتند و مجلس رو فعال نمی کنند و...
کلا یه عده همیشه و در همه حال باید غُر بزنند!!ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
مطالبه گری نماینده ها کار غیرقانونیه؟!!!!
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
کل فعالیتهای کشور طبیعی جریان دارد.
چرا مجلس بسته باشد؟
شعام چرا پاسخگوی هیچ کسی و هیچ‌جایی نیست؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
شوربختانه این مجلس طی این دو دوره اخیر و تا امروز هیچ راهکاری برای رفع گرفتاریهای زندگی مردم ایران ارائه نداده است.و باز بودنش فقط تنش را در بین افراد جامعه زیاد تر میکند.از بسکه انگشت تو چشم مردم میکنند.از بی اعتبار کردن آرای مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری بگیر تا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
تعطيل مجلس بهانه ای است برای دور زدن قانون ودموکراسی و تصميمات سابقه ای کانال.
اگر مشكله امنيت است چرا قالیباف وهم
نمایندگان دائما علنی در گشت وکذار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
قانون علی الحساب نظر ولی فقیه است وهمچنین بالاترین مرجع قانونی مجلس است نه نهادهای امنیتی .
به قول رهبر کبیر انقلاب،مجلس در صدر أمور است
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
سلام و رحمت
اون وقت دقیقا طبق چه قانونی در مجلس را بسته اند؟
قانونگذاران خود باید نگهبان قانون باشند و اجازه قانون شکنی ندهند!!!
آفرین به نمایندگان غیور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
کدوم قانون؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
چرا مجلس بازگشایی نمی شود چهار ماهه مجلس تعطیل اینکه میگن جلسات مجازی برگزار میشه همه میدونن که جلسات مجازی یعنی فرمالیته و بدون فایده وقتی نه طرحی بررسی میشه و نه لایحه ای
نظرات بیشتر