کسی بهش عمل نمی کند دولت خیلی زرنگه اجناس دیگه رو ارزون کنه
ناشناس
|
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
3
پاسخ
مالک خوب هم داریم ولی تعدادشون بسیار کمه بابا از مستاجر خوب کرایه سر وقت میده اذیت اذار نداره حالا با این وضعیت بد اقتصادی باهاش راه بیاین والا بلا تلا جای دوری نمیره دیدم طرف یادآوری از ۵ صبح تا بوق شب کار میکنه بتونه کرایه خونه بده ابروش حفظ بشه باید بهم کمک کنیم
قدرت اله کتابی
|
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
0
پاسخ
سلام بازنشسته تامین اجتماعی اجاره مسکن کمر شکسته با دزدی ؟ پزشکیان و قالیباف و رئیس دادگستري جلسه صبحت شود تشکر ممنون
ناشناس
|
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
1
پاسخ
بهتره مشکل تورم حل بشه مستاجر به خونه نیاز داره صاحبخانه هم با وام و قرض خونه گرفته چون پولش نمی رسیده رهن داده خودش جای دیگه مستاجره این که نشد حرف اختیار ملکش رو نداشته باشه تازه وقتی ملکش تخلیه شد ایا کابینت کار نقاش پارکت و... که همه نیاز به تعمیر داره فقط 25 درصد نسبت به گذشته افزایش دارند؟ لطفا قانون حمایتگر برای همه مردم باشه کسی که با بدبختی خونه خریده ظالم نیست ما بخواهیم طرف مظلوم رو بگیریم
ناشناس
|
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
2
پاسخ
هزینه تعمیر و نگهداری یک ساختمان که دست مستجر است و طبق قانون بر عهده صاحب ملک می باشد خیلی خیلی بیشتر از اجاره بها است . صاحب ملک خانه اجاره میدهد و کلی هزینه تعمیر باید پرداخت کند این هم انصاف نیست
رضا
|
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
0
پاسخ
این قانون اجرایی نمیشه الکی دلت را خوش نکن .هزار تا راه فرار هست .حالا بشین تا وقت قراداد
ناشناس
|
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
0
پاسخ
با وجود تورم 70 درصدی و کاهش ارزش پول ملی ، دولت با اینکار 45 درصد ( 25-70) اجاره بها را دارد کاهش میدهد و این افزایش 25 درصدی تحریف واقعیت به نفع خودش و حق کشی است . دولت باید بگوید چرا به این روز رسیدیم . و راهکارهای درست و عقلانی برای اداره کشور ارائه دهد .
ناشناس
|
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
پاسخ
از این به بعد با این دستورات من درآوردی اجاره هم بصورت طلا تعیین و گرفته می،شود . مثلا اجاره بصورت یک گرمطلای ۱۸ عیاد یا یک سکه پارسیان یکگرمی در ماه تعیینمی،شود .این اجاره می تواند سال ها ثابت مانده و اصلا زیاد نشود . قرلرداد اجاره هممی تواند بصورت چند ساله تنظیم شود . پول پیش و ... هملازمنیست که گرفته شود
نوری
|
|
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
کاری به دولت ندارم چون همه میدونن کارش چیه
ما خودمون هم به همدیگه رحم نمیکنیم اصلا به این فکر نمیکنیم مستاجر از کجا باید این مبلغ های بالا رو بیاره بده به موجر
صاحب خانه ملکی خرید کرده و هر سال با تفزایش قیمت نجومی ملک سود خودشو داره یکم با انصاف باشیم با شرف باشیم چه موجر چه مستاجر
ناشناس
|
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
1
0
پاسخ
دولت محترم زحمت بکشه در شرایط اضطراری از منابع خودش به مستاجرها کمک کنه ، در شرایط اضطراری جلوی افزایش قیمت محصولات غذایی رو بگیره ، چرا دستش میکنه تو جیب مردم