از پارسال تا حالا قیمتها چند دفعه عوض شده اما اجاره سالی یک بار
حالا همونم دولت نرخ تعیین میکنه الان قیمت یه آپارتمان چند است یک هشتم میشه رهن و اجاره
پس دولت چرت وپرت نگه بهتره خیلی دلت برا مردم میسوزه برو جلو خودروسازی رو بگیر هر سه ماه یه بار پدر خلق الله در میاره من موجرم طبق تورم عمل میکنم به کسی رحم نمیکنم
ناشناس
|
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
1
پاسخ
سر یک اشتباهی تا موعد تخلیه خونه جدید پیدا نشد . پدرم در اومد . اتفاقا ضاحب خونه هم آدم خوبی بود . ولی طبق قرار می بایست تخلیه می کردم . خانمم مدام نگران بود و استرس داشت . خیلی اذیت شدم . خدا به داد مردم مستاجر برسه . از سران قوا هم به سهم خودم ممنونم . آقایون خانم ها هوا مستاجر رو داشته باشید خیلی بیچاره گی هست که ادم بی سرپناه و شرمنده فامیل و مردم و .... مخصوصا جلو زن و بچه خودش . قاون هم لطفا حمایت کنه . اگر چه خیلی ها مشکلات و مرامی حل می کنن و به قانون متوسل نمی شوند
مرتضی
|
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
3
پاسخ
توی دلم خوشحالم . ولی واقعا روم نمیشه سه ماه دیگه که قراردادم تموم میشه چشمتو چشم صابخونه نگاه کنم و بگم فقط ۲۵ درصد قبول دارم . بلند هم نمیشم . خب رضایت مالک چی پس . توی اون خونه نماز خونده میشه . هر چی بیشتر فکر میکنم بیشتر مطمعن میشم که این قضیه نه یه جاش که چندین جاش میلنگه
مسعود
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
1
پاسخ
سال قبل هم گفتند افزایش ۲۰درصد است . ولی موجر پنجاه درصد اضافه کرد .باید قیمت منطقه ای برای اجاره تعیین شود . با این مصوبات آب دوغ خیاری که هیچ ضمانت اجرایی ندارد مشکل حل نمیشود . نهایتا مالک میگوید به ملکم نیاز دارم . یک شبه قیمت ملک را دوبرابر میکنند. وخود بخود اجاره هم دو برابر میشود .
ناشناس
|
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
1
پاسخ
مگه مستاجر فقط اجاره خونه می ده؟ مستاجر نان و گوشت و برنج و روفن و قند و چایی هم مصرف می کنه، پس چرا اینها حداکثر ۲۵ درصد میست. مستاجر پول آب و برق و گاز و تلفن و دکتر و دارو هم پرداخت می کنه، پس چرا اینها ۲۵ درصد نیست. مستاجر شاید ماشین بخرا پس چرا اون رشدش ۲۵ درصد نیست؟
ناشناس
|
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
0
پاسخ
مسکن کوتاه مدت است . مشکل گرانی افسارگسیخته است که عاملش هرچه و یا هرکه باشد باید در اسرع وقت ، ازتاثیرگذاریش بر سیستم باید جلوگیری شود . البته ۲۵ درصد برای مستاجرین هم عدد زیادی است و برای موجرین هم در مقایسه با گرانی ها ، ناکارآمد و ناچیز ، ایکاش چنین شرایطی به هردو گروه تحمیل نمیشد
بی خیالیم نشد
|
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
2
پاسخ
خب دولت راست می گه ایران خودرو بیچاره امسال 250 درصد زیاد کرده اونم باز مثل صاحب خونه باید صبور باشه
مرتضی سلطانی
|
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
1
پاسخ
در جواب این آقا که از آرد گفتن صد درصد و چرا اجاره ۲۵ درصد: پس چی می خای صد در صد بذاری رو اجاره؟ گور بابای اونم که مجبوره بده هان؟ بعد مشکلات فقط واسه شماست که تازه مجبورم نیستی اجاره خونه بدی؟ گور بابای مستاجرم کرده هان؟
ناشناس
|
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
2
1
پاسخ
افزایش ۲۵ درصد بسیار مناسب است ، سقف اجاره، قیمت مواد غذایی، قیمت خودرو ، قیمت خدمات پزشکی، قیمت خدمات دولتی، قیمت خدمات مکانیکی صافکاری، قیمت خونه، قیمت.... حالا بسم الله اگه راست میگین و به فکر مردمید این گوی واین میدان.
امید
|
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
1
0
پاسخ
مثل همیشه دولت ناتوانی و ضعف خودش را گردن مردم میندازه! خب تورم رو بیار زیر 20 درصد، قطعا اجاره نمیره بالای 20 درصد! اونوقوت می تونی حتی قانونش کنی! پول بدون پشتوانه چاپ میکنه هم مستاجر قدرت خریدش کم میشه هم موجر! با این قوانین هم موجر و مستاجر رو می ندازه به جون هم! حکمرانی که مصوبه دادن نیست! سیاست سازی و سیاستگذاری صحیح است در نهایت اعلامش از طریق یک مصوبه است!
حالا همونم دولت نرخ تعیین میکنه الان قیمت یه آپارتمان چند است یک هشتم میشه رهن و اجاره
پس دولت چرت وپرت نگه بهتره خیلی دلت برا مردم میسوزه برو جلو خودروسازی رو بگیر هر سه ماه یه بار پدر خلق الله در میاره من موجرم طبق تورم عمل میکنم به کسی رحم نمیکنم