ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
کار درستیه، باید همه دست به دست هم بدیم تا عملی بشه. ما ایرانی ها عادت بسیار بدی که داریم اینه که دیگران رو نردبان میکنیم تا به اهداف مون برسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
صاحبخانه ای منبع درآمدش همان مورد اجاره است و با تورم سرسام آور و چند برابر شدن همه چیز دست به گریبان است و مالیات اجاره هم باید بدهد تکلیف اش چیست؟ این شد راه حل؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
خانه کالای سرمایه ای نیست هرکی خونه بخره حقشه که دولت نرخ تعیین کنه چون سرپناه انسان هاست نه کالای سود آور و سرمایه گذاری
خ ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
چرا دولت داره به حق مالکیت خصوصی افراد تجاوز مبکند
چرا خود دولت خودش هر گرانی که میخواهد انجام میدهد وبرای ظاهر یازی داره به موجرخا زور میگخ
چرا دولت بجای اینکه به مااکین زور بگوید و تفرقه راه بیاندازد ، خودش کمک موثر مالی به مسناجربن نمی کنه وداره دست تو جیب مردم مبکنخ
قوه قضاییه باید از حق خصوصی نردم دفاع کند واین مصوبه را اجرا نکند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
مگه زوریه اگر مالک راضی نباشه اون ملک عصبی هست. چرا چرند درمیارید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
دولت بیخود میکنه برای اموال مردم تصمیم بگیره اگه تورم میخوای کنترل کنی چه از عوارض خودرو وارداتی کم نمیکنی؟ چرا قیمت آرد ارزان نمیکنی؟ و هزار چیز دیگه . وقتی تورم ۱۰۰ درصدی هست چطوری باید مالک با ۲۵ درصد ملکشو مفت اجاره بده . اون ملک عصبی میشه اگر مالک راضی نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
واقعا این دولت بی عرضه کارشه که مردم را به جون هم بندازه اگه راست میگی خودت تورم رو کنترل کن بازار رو کنترل کن بعد از این غلطا بکن اونم خانم وزیری که اولین دستاوردش رو میخاد این قرار بده
زمان رئیسی هم اینکار رو کردن ولی نشد که نشد
خودشون آمار دارن که جمعیت زیادی درآمدشان از روی کرایه هست
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
سران سه قوه كلاً هر چي جلوشون بزارن امضاء ميكنن آيا؟
موجري كه خيلي برنامه ها ممكنه داشته باشه براي ملك خودش، انسان نيست آيا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
خیلی فکر خوبیه فقط تمام هزینه های تعمیر و خرابی هم به عهده مستاجر باشه
رنگ و نقاشی واحد ۱۱۰ متری ۸۰ میلیون تومان، تعویض پکیج ۶۵ میلیون کولر آبی ۷۰ میلیون. کدوم یکیش ۲۵ درصد رفته بالا که این یکی ۲۵ درصد بره
به مستاجرم‌ گفتم از روی اجبار تمدید می کنم چون دستم به جایی بند نیست ولی از امروز هم نمازت باطله چون خونه غصبیه هم آخرت تمام پولش رو ازت پس می گیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
صاحبخانه ما قشنگ ۱۰۰ درصد پول پیش و اجاره اضافه کرد و یه آب هویجم روش زد تا بهتر هضم کند.اگر قبول نمی کردیم باید آواره خیابان ها و املاکی ها می شدیم جدا از هزینه جابجایی و دردسرای آن و هزینه املاکی. واقعا زمان اجاره نشینی و خوش نشینی با این قیمت های اجاره به سر آمده و خانه به دوش هستیم و تا یک ریال پس انداز می کنیم قیمت مسکن ده ریال افزایش پیدا می کنه و با این روند صاحب خونه شدن محال شده است.
نظرات بیشتر