تو تره بار به دلیل قطعی دستگاه های پز همه میوه هاشونو خالی کردن توی پمپ بنزینام درگیری بود
لشگری
|
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
برخی تراکنشها❌تمامی تراکنشهای حضوری و غیرحضوری✅ و ضمناً دوستان عزیز، منتظر باشید، چون الان تعطیلات و بینالتعطیلات و بعدالتعطیلات ، و گرمای شدید و.... پس اینقدر سوال نپرسید😏
حسین
|
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
پاسخ
نمیدونم واقعا ما مردم نمیدونیم کجا زندگی میکنیم. هیچ کس اطلاعت. فنی و انفورماتیکی نداره ولی خدای قضاوت هستیم. اول خودم. متاسفانه اکثر مسعولین کشور هم سواد کاملی ندارن. هیچ کس نمیدونه واقعا حمله داخلی بوده یا خارجی. ولی بهترین راه جلوگیری مردم برای خریدهای بزرگ دسترسی نداشتن به پولهاشونه. تمام
سارینا
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
این دیگه چه دولتیه واقعا ؟! اون از گرونیا، اینم از وضع بانک، اون از وضع جامعه , این از سیاست خارجی ، نوبرشو در اوردن، نمی تونن بکشن کنار بابا خسته شدیم آه
ناشناس
|
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
4
پاسخ
بانک ملی خیلی تحفه بود بانک آینده روهم دادن بهش.
شهرام
|
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
یک کاسه ای زیر نیم کاسه هست نمیشه که این همه بانک با هم در یک زمان یا هم مورد حمله قرار بگیرند و اضافه هم بشوند چون هرکدام معماری شبکه خودشان را دارند.
یک کارشناس فناوری هستم
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
کاش یکی بیاد با مردم صادق باشه
این خفگی های خبری اصلا چیزی درست نمیکنه جز بی اعتمادی مردم و رواج نا امیدی
این روزها هم میگذره ...
یوشیج
|
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
بانک ها پول ندارن همین ورشکسته شدن به همین سادگی هک چیه
پول نیست توبانک ها ملی ورشکست شده.
ناشناس
|
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
0
پاسخ
کارت را بشوری درست میشه
اصلان
|
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
0
پاسخ
ایران کشوری بزرگ و قوی هست ولی الان حرفی میزنم چند وقت دیگه میبینید دلیل اختلال فقط جابجایی پول و انتقال پول به بانک های هست که پول زیادی ندارن و از اون بانکها اختلاس صورت میگیره برای همین مردم هم با اختلال به سمت بانک های میرن که در آنها پول وجود نداره و اقدام به پر کردن موجودی ان بانکها میکنن