ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
کامپیوتر مین فریم IBM مال قبل از انقلابه بانک با این اهمیتش اینقدر عقب مانده، اهمیت بانک ها کمتر از صنایع نظامی نیست. الان حتی بنزین هم نمیشه زد من نون نتونستم بخرم چون پول نقد نداشتم
یداله پورمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
اون اقایونی که فقط دم ازابرقدرت جدیدمیزنن کجاهستن یه اختلال کوچک بانکی فلجمون کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
برا شما تجارت با آپ کار میکنه ؟ با دستگاه عابر چی ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
قطعی بانکها بدلیل عدم تراکنش وعدم خرید احتمالی مشتریان از دلار و طلا در این ایام میبتشد تا نرخ را کنترل کنند شاید فردا درست بشه
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
سلام حالا کسی میدونه کی درست میشه من فقط کارت ملی دارم چکار کنم خوراکی هیچ در منزل نداریم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
پولت مال خودت نیست مال بانکه هر وقت دوست داشت هر چقدر دوست داشت میذاره با کارتش خرید کنی
ناشناس
|
Serbia
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
می گویند برای دریافت بنزین پول به جایگاه دار بدهید . آقا چند ماه است از عابر بانک نمی توانیم پول بگیریم .
با این اوضاع فکر کنم بزودی چنان سیستم بانکی هک شود که حساب‌های مردم هم قابل شناسایی نباشد .
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
بابا چه وضعشه من دوتا بانک تحارت و ملی حساب دارم جفتشونم خرابن مسافرا پول نمیتونن بزنن مجبورم بعضیارو رد کنم برن این نمیشه که راننده اسنپ هستم خداوکیلی زندگی خرج داره حدا لعنت کنه مسئول خیانت کار و
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
عزل فوری مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک و تیم کارشناس فنی بی کفایتش
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
من بیش از ۲ هفته هست کارت بانکی صادراتم خراب شده و امکان گرفتن کارت هم در بانک نیست .بازنشسته هستم و این تنها کارت حقوقیم هست هیچ کس هم پاسخگو نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
فقط بانک ملت رو سر پا نگه داشتن برا اینکه صرافی ها برا دولت طلا و دلار بخره
همتی عجب همتی کرد دوباره
نظرات بیشتر