خدایا چیکار کنم میرم عابر بانک ها پول نقد ندارند کارت های بانکی هم از کار افتادند بگید با چی خرید کنیم خودمون رو سیر کنیم ایران به چه وضعی افتاده
ناشناس
|
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
مشکل در عدم مدیریت فنی و عدم اطلاعات کافی در نحوه اتصال سرورها به اینترنت است. اگر مدیریت فنی کافی و لازم وجود داشته باشد هم می توان حملات سایبری را دفع کرد بدون آسیب رسیدن به داده های ارزشمند و هم از اطلاعات و داده ها حفاظت نمود. روشهاای وجود دارد که با اجرای آنها این دو مهم محقق میشوند.
علیرضا
|
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
کارت بانک ملی تاریخش گذشته و مفقود شده رفتم بانک ملی مرکزی بندرعباس گفت تمام سیستم ها قطع هست چندین روزه نمیشه کارت صادر کرد ضمنا با نرم افزار هم نمیشه پول جابجا کرد فکر کنم منظورش این بود برو بمیر .
ناشناس
|
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
2
پاسخ
همتی برکنار بشه درست میشه ما تو جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه هم همچین چیزایی نداشتیم
وحید ملک
|
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
دیگه واقعا از خدمات بانکی نا امید شدم
ناشناس
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
کارت ملی - صادرات - ملت امروز بعد از ظهر خرید نمیشد کرد ! مجدد همه چیز انگار قطع شد
ناشناس
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
3
پاسخ
اشتباه کردیم به بانکهای دولتی اعتماد کردیم غلط بی جا کردیم، ابرو رفته کارتم نمیکشه، چک رمزدار بین بانکی نقد نمیشه هیچ کس جواب گو نیست
ناشناس
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
بابا پول من در بانک ملی هم پریده و بام هم تراکنش های قبل را نشان نمیده انگار دیا بیس بانک کامل پاک شده . حالا ما باید یقه ی کی را بگیریم؟ ؟ ؟ بانک میگه کارمندام از یبح میان بیکار می شینن تا بعدازظهر که برن
ناشناس
|
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
زیر سر همتی نوسانگیره .. مردم رو داره خسته می کنه که از بانک سوق بده به بورس . اینو بگم سال 99 از رگ گردن بهت نزدیکتره
سروش
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
2
3
پاسخ
عمدا قطع کردن طلا و دلار رو تو کف جمع کنن.ناصر نوسان رو نمیشناسید؟؟؟